Obsługa klientów. Sprzedaż produktów i usług, wykorzystując różne kanały sprzedaży. Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych i jakościowych. Zarządzanie posprzedażową obsługą klientów w celu budowania przewagi rynkowej.
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa zlecenie pełny etat / część etatu rekrutacja online aplikuj bez CV
1 dni
Odbieranie połączeń w języku angielskim i pomoc klientom w nagłych sytuacjach, np. gdy bankomat zatrzyma kartę; Udzielanie wsparcia technicznego i merytorycznego w zakresie obsługi urządzeń; Współpraca z innymi działami w celu sprawnego rozwiązywania zgłoszeń i podnoszenia jakości obsługi;
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
Twoją rolą będzie: telefoniczna oraz mailowa sprzedaż produktów i usług Grupy LUX MED, dopasowanie oferty do potrzeb Klientów, budowanie trwałych relacji z Klientami. Oczekiwania wobec Ciebie: komunikatywna znajomość języka angielskiego, wykształcenie min. średnie, gotowość do pracy w...
specjalista (mid) umowa zlecenie / kontrakt B2B tymczasowa/dodatkowa / część etatu 31,00 zł / godz. (w zal. od umowy) rekrutacja online
2 dni
Będziesz odpowiedzialny za: Wykonywanie połączeń wychodzących do wyselekcjonowanej bazy urzędników; Kontaktowanie się z urzędnikami; Proponowanie naszych szkoleń; Przedstawienie oferty; Zbijanie obiekcji Odpowiadanie na pytania klientów; Sporządzanie notatek z rozmów; Finalizacja...
Odpowiadanie na zapytania mailowe od klientów; Budowanie pozytywnych relacji i zapewnianie profesjonalnej obsługi; Współpraca z zespołem i realizacja celów infolinii;
specjalista junior / mid umowa zlecenie pełny etat / część etatu rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Szukasz pracy, która pozwoli Ci zdobyć cenne doświadczenie, rozwinąć umiejętności komunikacyjne i pracować w międzynarodowym środowisku? Dołącz do naszego zespołu i wspieraj klientów Euronet w rozwiązywaniu problemów związanych z obsługą bankomatów! Twoje zadania: Odbieranie...
Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
Odbieranie połączeń i odpowiadanie na zapytania mailowe klientów; Budowanie pozytywnych relacji i zapewnianie wysokiego standardu obsługi; Współpraca z zespołem i realizacja celów infolinii;
GfK Polonia Sp. z o.o. należy do GfK Group, jednej z największych firm badawczych na świecie. W związku z dynamicznym rozwojem na rynku polskim poszukujemy osoby na stanowisko:
Pracownik infolinii - Consumer Panel Services
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków/odpowiedzialności
prowadzenie rozmów telefonicznych
prowadzenie korespondencji
budowanie długofalowych relacji z respondentami
Wymagania:
umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych – konieczna dobra dykcja
umiejętność prowadzenia korespondencji – pisanie listów, e-maili
znajomość pakietu MS Office
podstawowa wiedza z zakresu technologii online
skrupulatność oraz cierpliwość
doświadczenie na podobnym stanowisku lub obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem, ale nie jest wymagane
Oferujemy:
podjęcie współpracy na podstawie umowy o pracę
pracę zmianową w godzinach 08:00-20:00 zgodnie z ustalonym grafikiem
pracę dla osób pełnoletnich w każdym wieku
atrakcyjny pakiet socjalny min. pakiet medyczny, pakiet ubezpieczeń grupowych
długotrwałą współpracę, dobre i stabilne warunki pracy
możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowej korporacji
Obsługa klientów. Sprzedaż produktów i usług, wykorzystując różne kanały sprzedaży. Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych i jakościowych. Zarządzanie posprzedażową obsługą klientów w celu budowania przewagi rynkowej.
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa zlecenie pełny etat / część etatu rekrutacja online aplikuj bez CV
1 dni
Odbieranie połączeń w języku angielskim i pomoc klientom w nagłych sytuacjach, np. gdy bankomat zatrzyma kartę; Udzielanie wsparcia technicznego i merytorycznego w zakresie obsługi urządzeń; Współpraca z innymi działami w celu sprawnego rozwiązywania zgłoszeń i podnoszenia jakości obsługi;
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
Twoją rolą będzie: telefoniczna oraz mailowa sprzedaż produktów i usług Grupy LUX MED, dopasowanie oferty do potrzeb Klientów, budowanie trwałych relacji z Klientami. Oczekiwania wobec Ciebie: komunikatywna znajomość języka angielskiego, wykształcenie min. średnie, gotowość do pracy w...
specjalista (mid) umowa zlecenie / kontrakt B2B tymczasowa/dodatkowa / część etatu 31,00 zł / godz. (w zal. od umowy) rekrutacja online
2 dni
Będziesz odpowiedzialny za: Wykonywanie połączeń wychodzących do wyselekcjonowanej bazy urzędników; Kontaktowanie się z urzędnikami; Proponowanie naszych szkoleń; Przedstawienie oferty; Zbijanie obiekcji Odpowiadanie na pytania klientów; Sporządzanie notatek z rozmów; Finalizacja...
Odpowiadanie na zapytania mailowe od klientów; Budowanie pozytywnych relacji i zapewnianie profesjonalnej obsługi; Współpraca z zespołem i realizacja celów infolinii;
specjalista junior / mid umowa zlecenie pełny etat / część etatu rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Szukasz pracy, która pozwoli Ci zdobyć cenne doświadczenie, rozwinąć umiejętności komunikacyjne i pracować w międzynarodowym środowisku? Dołącz do naszego zespołu i wspieraj klientów Euronet w rozwiązywaniu problemów związanych z obsługą bankomatów! Twoje zadania: Odbieranie...
Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
Odbieranie połączeń i odpowiadanie na zapytania mailowe klientów; Budowanie pozytywnych relacji i zapewnianie wysokiego standardu obsługi; Współpraca z zespołem i realizacja celów infolinii;
Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.
Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.
Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379