Ogłoszenie numer: 1913694, z dnia 2018-02-16
Kompleks dwóch hoteli z 393 pokojami, 16 multimedialnymi salami konferencyjnymi, działający pod markami z rodziny Hilton Worldwide w Krakowie - Doubletree by Hilton hotel Krakow & Convention Center oraz Hampton by Hilton Krakow, poszukują idealnego kandydata na stanowisko:
Pracownik Działu Technicznego
Miejsce pracy: Kraków
Opis stanowiska
- dbanie o sprawne funkcjonowanie hotelu od strony technicznej
- kontrola, prace serwisowe i drobne naprawy instalacji elektrycznej, wodno-kanalizacyjnej, grzewczej, wentylacyjnej, klimatyzacyjnej, pozostałych w hotelu (w tym: wymiana lub czyszczenie filtrów, wymiana żarówek, regulacja zamków, itp.)
- usuwanie usterek w urządzeniach i sprzęcie stanowiącym wyposażenie hotelu (w pokojach, łazienkach, korytarzach, salach bankietowych oraz w pozostałych pomieszczeniach technicznych i biurowych)
- drobne prace remontowe m.in. w zakresie tynkowania, malowania, tapetowania, prac ślusarskich, naprawy uszkodzonych mebli (prace stolarskie), itp.
- współpraca ze wszystkimi służbami hotelu (w tym serwisami zewnętrznymi) w zakresie obsługi technicznej obiektu
Wymagania
- min. 3 letniego doświadczenia zawodowego
- praktycznej wiedzy technicznej w zakresie obsługi i konserwacji instalacji oraz urządzeń w hotelu (instalacje wewnętrzne, zewnętrzne oraz obsługa HVAC, BMS, p.poż.)
- zdolności manualne typu „złota rączka”
- gotowości do pracy zmianowej (w tym w święta i w porze nocnej)
- sumienności, samodzielności w działaniu oraz umiejętności pracy zespołowej
- kultury osobistej oraz umiejętności organizacji stanowiska pracy
- dobrego stanu zdrowia, zdolności do pracy na wysokości
Mile widziane:
- uprawnienia elektryczne SEP do 1 kV
- podstawowa znajomość obsługi komputera
- doświadczenie w pracy w hotelu
Oferujemy
- stałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- przyjazne warunki pracy
- dobre warunki socjalne
- opiekę lekarską w prywatnej klinice
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.