Najnowsze oferty pracy

  • Junior Card Dispute Specialist - German speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Are you passionate about problem-solving and providing excellent customer service? We're looking for a detail-oriented Junior Card Dispute Specialist to handle case investigations, customer communications, and collaborate with various internal teams. If you have a knack for translating...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Reklamacji

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twój zakres obowiązków: obsługa reklamacji klienta; przyjmowanie, rozpatrywanie i prowadzenie reklamacji z rynku oraz monitorowanie terminów ich realizacji; zamawianie materiałów i wyrobów w związku ze zgłoszeniem reklamacyjnym; ocena jakościowa i gospodarka wyrobami zwróconymi od...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Pruszków Pracownik Działu Reklamacji Pruszków
Pracownik Działu Reklamacji i Zwrotu Towaru

Pracownik Działu Reklamacji i Zwrotu Towaru

Janex International Sp. z o.o.
Pruszków, Al. Jerozolimskie 411
specjalista junior / mid
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
436 dni temu

LIDER W BRANŻY PROFESJONALNYCH SYSTEMÓW ZABEZPIECZEŃ Z 30-LETNIM DOŚWIADCZENIEM - FIRMA JANEX INTERNATIONAL SP.Z O.O. ZATRUDNI NA STANOWISKO:

Pracownik Działu Reklamacji i Zwrotu Towaru
Miejsce pracy: Pruszków, Al. Jerozolimskie 411
Opis stanowiska

 

Jeśli jesteś osobą komunikatywną, a obsługa klienta to Twoja pasja, to mamy dla Ciebie idealne stanowisko! Poszukujemy Pracownika Działu Reklamacji i Zwrotu Towaru, który dołączy do naszego zespołu i będzie odpowiedzialny za skuteczną obsługę reklamacji i zwrotów oraz utrzymanie pozytywnego doświadczenia klienta.

Obowiązki
  • Przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń reklamacji od klientów.
  • Zgłaszanie i rejestrowanie reklamacji do dostawców.
  • Analiza i ocena reklamacji zgodnie z polityką firmy.
  • Kontakt z klientem w celu wyjaśnienia i rozwiązania problemu.
  • Organizacja procedur zwrotu towarów lub wymiany.
  • Rozpatrywanie żądań zwrotów towarów zgodnie z wytycznymi firmy.
  • Współpraca z innymi działami w celu rozwiązania problemów związanych z reklamacjami.
  • Dokładne rejestrowanie wszystkich działań związanych z reklamacjami i zwrotami.
  • Aktywne uczestnictwo w doskonaleniu procedur obsługi klienta.
Nasze wymagania
  • Doświadczenie w obszarze obsługi klienta, zwłaszcza w obszarze reklamacji i zwrotów.
  • Komunikatywność i umiejętność rozwiązywania problemów.
  • Zorganizowanie, dokładność i dbałość o szczegóły.
  • Umiejętność pracy w zespole.
  • Dobra znajomość obsługi komputera.
Oferujemy
  • Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie.
  • Przyjazne środowisko pracy.
  • Możliwość ciągłego rozwoju oraz podwyższania kwalifikacji.

Jeśli jesteś gotów dołączyć do naszego zespołu czekamy na Twoją aplikację!

 

Prosimy o zapoznanie się z naszą Klauzulą informacyjną dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie:


Klauzula informacyjna

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy przez Janex International Sp. z o.o. w Warszawie (02-490) przy ul. Płomyka 2 (adres do doręczeń/adres biura: Aleje Jerozolimskie 411, 05-802 Pruszków), dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego i przyszłych procesów rekrutacji (zgodnie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. Oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o przysługującym mi prawie dostępu do treści moich danych osobowych, prawie do kontroli ich przetwarzania, w tym prawie do ich uzupełnienia, uaktualnienia, sprostowania oraz czasowego lub stałego wstrzymania ich przetwarzania lub ich usunięcia. Oświadczam, że powyższą zgodę wyrażam dobrowolnie w celu realizacji obecnego i przyszłych procesów rekrutacji przez spółkę Janex International Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-490) przy ul. Płomyka 2.
 

Podobne oferty

  • Junior Card Dispute Specialist - German speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Are you passionate about problem-solving and providing excellent customer service? We're looking for a detail-oriented Junior Card Dispute Specialist to handle case investigations, customer communications, and collaborate with various internal teams. If you have a knack for translating...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Reklamacji

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twój zakres obowiązków: obsługa reklamacji klienta; przyjmowanie, rozpatrywanie i prowadzenie reklamacji z rynku oraz monitorowanie terminów ich realizacji; zamawianie materiałów i wyrobów w związku ze zgłoszeniem reklamacyjnym; ocena jakościowa i gospodarka wyrobami zwróconymi od...