Poczta Polska S.A.
poszukuje kandydata na stanowisko:
- monitoring oferty produktowej konkurencji w social media
- badanie trendów rynkowych oraz porównanie ofert konkurencji z ofertą Poczty Polskiej S.A.
- wsparcie usług Poczty Polskiej S.A w zakresie medialności oferty
- targetowanie klientów na rynku wewnętrznym i zewnętrznym pod kątem usług oferowanych przez Pocztę Polską S.A.
- przygotowanie treści reklamowych w zakresie oferty produktowej
- budowanie strategii marki usług i procesów świadczonych i realizowanych
- dbanie i umacnianie marki usług i procesów świadczonych i realizowanych
- bieżąca współpraca z komórkami i jednostkami Poczty Polskiej S.A w zakresie cross sellingu usług
- wykształcenia wyższego (preferowane ekonomiczne – zarządzanie i marketing, marketing usług, relacji lub public relations)
- dobrej znajomości pakietu MS Office
- umiejętności redagowania treści językiem korzyści
- znajomości trendów rynkowych w obszarze marketingu usług
- znajomości zagadnień CSR
- orientacji biznesowej
- umiejętności współpracy w zespole
- umiejętności organizacji pracy własnej
- umiejętności myślenia analitycznego
- orientacji na cele
- samodzielności
- kreatywności i komunikatywności
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- możliwość rozwoju zawodowego
- pakiet świadczeń socjalnych
- możliwość skorzystania z pakietu ubezpieczeń grupowych i pakietu medycznego na atrakcyjnych warunkach
- pracę w największej, polskiej firmie, o ugruntowanej pozycji na rynku
- mile widziane rozwinięte umiejętności poruszania się w sieci Internet (blogi, fora, social media)
- wiedza/doświadczenie z zakresu systemu zarządzania treścią (CMS) będzie dodatkowym atutem
Zachęcamy do udziału w rekrutacji także osoby z orzeczoną niepełnosprawnością, które spełniają określone powyżej kryteria kwalifikacyjne.
Poznaj
Poczta Polska S.A.
Dlaczego warto?
Poczta Polska zajmuje się świadczeniem usług pocztowych, bankowych, ubezpieczeniowych i logistycznych dla klientów indywidualnych, firm i instytucji, za pośrednictwem prawie 7,2 tysiąca placówek, agencji oraz filii pocztowych.
Siłą i przewagą konkurencyjną Poczty Polskiej są jej pracownicy. Spółka zatrudnia ok. 80 tys. osób o różnorodnych kwalifikacjach i kompetencjach, w tym wiele osób z lokalnego rynku pracy. Wszystkim dajemy możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach, rekrutacjach wewnętrznych oraz licznych konkursach i zespołach projektowych.
Proces rekrutacji
- Krok Wyślij CV
- Krok Porozmawiajmy
- Krok Spotkajmy się
- Krok Rozwiąż zadanie
- Krok Dołącz do nas
- Krok Poleć nas innym