Twoje główne zadania: fakturowanie towaru w systemie księgowo-magazynowym; przyjmowanie telefonicznie i mailowo zamówień oraz wprowadzanie do systemu; telefoniczna obsługa Klientów; przyjmowanie towaru na stan magazynu; zamawianie towaru od dostawców;
Opis stanowiska: obsługa pracowników i dostawców; obsługa systemów i aplikacji; nadzór nad obiegiem dokumentacji i komunikacji pomiędzy działami firmy; obsługa urządzeń biurowych; sporządzanie zamówień wsparcie pozostałych działów firmy w codziennych obowiązkach;
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
obsługa klientów; opracowywanie ofert handlowych; bieżące wsparcie w realizacji zamówień oraz wysyłek towarów; bieżąca współpraca z innymi działami w firmie; kontrola i archiwizacja dokumentacji; koordynacja montaży;
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: koordynowanie przydziału sal konferencyjnych w budynku Centrali, kontrolowanie stanu zapasów przeznaczonego dla Członków Zarządu, realizowanie zapotrzebowania sekretariatów Biur Centrali na artykuły spożywcze, nadzór nad utylizacją makulatury,...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Finanse i księgowość – prowadzenie rachunkowości, fakturowanie oraz zarządzanie danymi finansowymi. Kluczowe w tej roli są zdolności analityczne, znajomość podstaw księgowości oraz skrupulatność w...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
3 dni
Twoje główne zadania: Prowadzenie rachunkowości, fakturowanie oraz zarządzanie danymi finansowymi. Obsługa akt osobowych i płacowych oraz koordynacja procesów HR. Archiwizacja dokumentów. Obsługa klientów, odpowiadanie na zapytania oraz poszukiwanie nowych klientów. Analiza rynku....
AYP Sp. z o.o.Pruszcz Gdański
praca hybrydowa / stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Opis Zarządzanie dokumentacją związaną z pozyskiwaniem dofinansowania do szkoleń; Udział w przygotowaniu wniosków aplikacyjnych o pozyskanie dofinansowania; Stały kontakt z Instytucjami współpracującymi przy projekcie; Kontakt z instytucjami szkoleniowymi; Wsparcie bieżących działań Zarządu;
Twoje główne zadania: Fakturowanie oraz zarządzanie stanami magazynowymi. Obsługa zamówień oraz kontakt z klientami telefonicznie i mailowo. Zamawianie towarów od dostawców.
W naszym zespole na co dzień: przyjmujemy dokumentację przekazaną przez jednostki banku (rozpakowujemy pudła, sortujemy dokumenty i korespondencję), prowadzimy działania zapewniające sprawną, terminową i bezbłędną realizację procesu skanowania i digitalizacji dokumentacji. To stanowisko...
MONDI Polska Agencja Pracy Sp. z o.o. wchodzi w skład niemieckiej grupy kapitałowej, która od 2002 roku wspiera swych Partnerów biznesowych dostarczając im rozwiązania w zakresie pracy tymczasowej, rekrutacji stałych i doradztwa personalnego.
Każdy z 22 oddziałów, które agencja posiada w Polsce oraz Niemczech, specjalizuje się w obsłudze firm przemysłowych. Służy także solidnym wsparciem dla logistyki i administracji. Mondi Polska jest wpisana do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia nr 7268.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy Kandydata/i na stanowisko:
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Niemcy
Obowiązki:
przyjmowanie i rejestracja zleceń
obsługa telefoniczna Klientów
wprowadzanie danych do systemu
wsparcie zespołu w bieżących obowiązkach
Wymagania:
bardzo dobra znajomość języka niemieckiego
dyspozycyjność w wymiarze 8h/dziennie
min. wykształcenie średnie
dobra znajomość pakietu MS Office
bardzo dobra organizacja własnej pracy
dokładność, skrupulatność, sumienność
Oferujemy:
pomoc Konsultanta MONDI w przygotowaniu dokumentów aplikacyjnych w j. niemieckim niezbędnych w procesie rekrutacji
rzetelną i precyzyjną prezentację warunków zatrudnienia
pomoc w załatwieniu formalności związanych z rozpoczęciem pracy na terenie Niemiec, w tym znalezienie zakwaterowania
zatrudnienie na czas nieokreślony w oparciu o umowę o pracę na warunkach niemieckich!!!
płatne nadgodziny
stawka gwarantowana zgodna z niemieckimi standardami
Twoje główne zadania: fakturowanie towaru w systemie księgowo-magazynowym; przyjmowanie telefonicznie i mailowo zamówień oraz wprowadzanie do systemu; telefoniczna obsługa Klientów; przyjmowanie towaru na stan magazynu; zamawianie towaru od dostawców;
Opis stanowiska: obsługa pracowników i dostawców; obsługa systemów i aplikacji; nadzór nad obiegiem dokumentacji i komunikacji pomiędzy działami firmy; obsługa urządzeń biurowych; sporządzanie zamówień wsparcie pozostałych działów firmy w codziennych obowiązkach;
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
obsługa klientów; opracowywanie ofert handlowych; bieżące wsparcie w realizacji zamówień oraz wysyłek towarów; bieżąca współpraca z innymi działami w firmie; kontrola i archiwizacja dokumentacji; koordynacja montaży;
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: koordynowanie przydziału sal konferencyjnych w budynku Centrali, kontrolowanie stanu zapasów przeznaczonego dla Członków Zarządu, realizowanie zapotrzebowania sekretariatów Biur Centrali na artykuły spożywcze, nadzór nad utylizacją makulatury,...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Finanse i księgowość – prowadzenie rachunkowości, fakturowanie oraz zarządzanie danymi finansowymi. Kluczowe w tej roli są zdolności analityczne, znajomość podstaw księgowości oraz skrupulatność w...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
3 dni
Twoje główne zadania: Prowadzenie rachunkowości, fakturowanie oraz zarządzanie danymi finansowymi. Obsługa akt osobowych i płacowych oraz koordynacja procesów HR. Archiwizacja dokumentów. Obsługa klientów, odpowiadanie na zapytania oraz poszukiwanie nowych klientów. Analiza rynku....
AYP Sp. z o.o.Pruszcz Gdański
praca hybrydowa / stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Opis Zarządzanie dokumentacją związaną z pozyskiwaniem dofinansowania do szkoleń; Udział w przygotowaniu wniosków aplikacyjnych o pozyskanie dofinansowania; Stały kontakt z Instytucjami współpracującymi przy projekcie; Kontakt z instytucjami szkoleniowymi; Wsparcie bieżących działań Zarządu;
Twoje główne zadania: Fakturowanie oraz zarządzanie stanami magazynowymi. Obsługa zamówień oraz kontakt z klientami telefonicznie i mailowo. Zamawianie towarów od dostawców.
W naszym zespole na co dzień: przyjmujemy dokumentację przekazaną przez jednostki banku (rozpakowujemy pudła, sortujemy dokumenty i korespondencję), prowadzimy działania zapewniające sprawną, terminową i bezbłędną realizację procesu skanowania i digitalizacji dokumentacji. To stanowisko...