- Telefoniczna i pisemna obsługa naszych klientów w ramach 2 linii wsparcia (bez konieczności realizowania planów sprzedażowych)
- Obsługa połączeń przychodzących
- Wspieranie zewnętrznego Call Center
- Dbanie o profesjonalną obsługę klienta i budowanie pozytywnych relacji
- Tworzenie nowych procedur i przekształcanie bieżących
- Udział w dodatkowych projektach rozwojowych
- Masz doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta
- Lubisz rozmawiać przez telefon, z łatwością nawiązujesz relacje i jesteś otwarty na innych
- Stale szukasz nowych rozwiązań, dążysz do ciągłego rozwoju i lubisz zdobywać wiedzę
- Szybko się uczysz, a praca pod presją czasu nie jest Ci obca
- Umiesz reagować spokojnie i z empatią, także w sytuacjach stresowych
- Potrafisz zrozumiale tłumaczyć trudne zagadnienia (w rozmowie i pisemnie)
- Kreatywnie i odpowiedzialnie podchodzisz do powierzonych zadań
- Dobrze odnajdujesz się zarówno w pracy zespołowej, jak i w samodzielnej realizacji zadań
- Możesz pracować w modelu hybrydowym 2 dni zdalnie i 3 dni z biura, w trybie zmianowym w godzinach 8-16, 9-17,12-20 (zmiany popołudniowe jeden tydzień w miesiącu)
- Masz wykształcenie średnie z maturą lub jesteś w trakcie studiów
- Umowa o pracę
- Realny wpływ na wysokość Twojego wynagrodzenia (premia kwartalna)
- Praca hybrydowa (office + home office)
- Zaplanowana ścieżka kariery i jasno określone zasady awansu
- Bogaty pakiet szkoleń, m.in. wprowadzające, ofertowe, technologiczne
- Telefon i Internet PLAY wraz z dodatkowymi usługami (m.in. telewizja, nawigacja, dostęp do biblioteki online) oraz zniżki pracownicze
- Szeroki wybór benefitów na platformie kafeteryjnej
- Opieka medyczna i ubezpieczenie na życie w pełni finansowane przez pracodawcę
- Dodatkowy benefit świąteczny
- Dodatkowy dzień urlopu na profilaktykę zdrowotną
Poznaj
P4 Sp. z o.o.
PLAY (P4 Sp. z o.o.) to pierwszy multimedialny operator komórkowy w Polsce. Sieć działa komercyjnie od 16 marca 2007 r. W styczniu 2008 r. po niespełna 10 miesiącach PLAY miał już 1 mln pierwszych klientów. Do końca 2009 roku z usług PLAY będzie korzystać ponad 3 miliony klientów. PLAY to najszybciej rozwijająca się sieć komórkowa w Polsce, inwestująca najwięcej na polskim rynku w rozwój nowoczesnej infrastruktury telekomunikacyjnej. Klienci PLAY korzystają z zasięgu własnej sieci 3G obejmującego blisko 60% populacji i sieci 2G obejmującego ponad 80% populacji. PLAY posiada najbardziej konkurencyjną ofertę na rynku usług abonamentowych (ONE PLAY), na kartę (PLAY FRESH) oraz mix (PLAY MIXTURA), a od lipca 2008 r. także jedną z najkorzystniejszych ofert bezprzewodowego dostępu do Internetu zarówno w Polsce, jak i w Europie - PLAY ONLINE. PLAY w swojej ofercie ma także specjalne rozwiązania dedykowane dla small biznesu (abonament FIRMOWA). Atrakcyjność oferty PLAY podkreślają zarówno media, analitycy rynku oraz Urząd Komunikacji Elektronicznej w swoich corocznych raportach, w których od początku swojej komercyjnej obecności na rynku PLAY zajmuje pozycję niekwestionowanego lidera. Podobnie, najkorzystniej wypada PLAY, jeśli chodzi o proces przenoszenia numerów - w maju br około 65 proc. klientów zmieniających sieć kierowało swe kroki właśnie do PLAY.