Sixt rent a car zatrudni
pracownika na stanowisku
Opis stanowiska:
- telefoniczna oraz e-mailowa obsługa klienta krajowego i zagranicznego w zakresie obsługi najmów
- obsługa zapytań reklamacyjnych
- rejestracja przyjmowanych zgłoszeń oraz raportowanie ich ilości
- utrzymywanie wysokiego poziomu jakości obsługi klienta
- aktywna współpraca z pracownikami pozostałych działów
Wymagania:
- znajomość języka angielskiego umożliwiającą swobodną komunikację z klientami (min. B1)
- komunikatywność i pozytywne nastawienie
- wysoki poziom kultury osobistej
- samodzielność i dobra organizacja pracy własnej
Mile widziane:
- doświadczenie w obsłudze klienta
- znajomość języka niemieckiego
- zainteresowanie branżą motoryzacyjną
Oferujemy:
- możliwość rozwoju i pozyskanie wartościowych doświadczeń
- pracę w godzinach 9:00 – 17:00, wolne weekendy
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- pakiet medyczny
- dostęp do platformy e-learningowej
- owoce do biura
Poznaj
Eurorent Sp. z o.o.
Poznaj SIXT PolskaSIXT jest liderem światowego rynku rent a car i obecnie posiada ponad 2 000 oddziałów w 105 krajach. Firma powstała w 1912 roku w Niemczech, a Polsce działa od ponad 20 lat. Operatorem licencji SIXT na Polskę jest firma Eurorent Sp. z o.o.SIXT Polska dostarcza klientom kompleksową usługę wynajmu samochodów na najwyższym poziomie, zarówno w zakresie wynajmu krótko i długoterminowego, samochodów na abonament, a także limousine service, czyli pojazdu z kierowcą. W portfolio SIXT znajduje się szeroki wybór samochodów znanych marek od klasy ekonomicznej po premium.