Jesteśmy grupą polskich firm specjalizującą się w rekrutacji i rozwoju pracowników, przede wszystkim na terenie Polski i w krajach Unii Europejskiej.
Nasz zespół tworzą specjaliści z zakresu rekrutacji, kadr i płac, szkoleń i rozwoju pracowników.
Dzielimy się naszym wieloletnim doświadczeniem zarówno z osobami rekrutowanymi jak i z naszymi kontrahentami. Każdego dnia przygotowujemy kolejne miejsca pracy i kolejnych dopasowanych do nich pracowników.
W ostatnich latach prężnie rozwinęliśmy rekrutację pracowników tymczasowych do pracy w Polsce i Niemczech, przede wszystkim w branży logistycznej i szeroko pojętej produkcji.
Nasza specjalizacja w zakresie pracy tymczasowej i stałej, opiekunów dla seniorów, kurierów i outsourcingu procesów zaowocowała połączeniem pracodawców z tysiącami nowych pracowników.
Co możemy Tobie zaproponować?
- Wynagrodzenie podstawowe + premie
- Szkolenia i benefity – indywidualne i zespołowe
- Codzienna praca z j. niemieckim
- Możliwość tworzenia i realizowania własnych pomysłów (będziesz mieć realny wpływ na rozwój działu i biznesu)
- Możliwości awansu z jasno ustaloną ścieżką kariery
- Nowoczesne i przyjazne miejsce pracy (ul. Koszykowa),
- Eventy firmowe, wyjazdy i spotkania integracyjne (jak tylko będzie to możliwe)
Czym będziesz się zajmować:
- Obsługą klienta w języku niemieckim, poprzez telefon/e-mail oraz profesjonalną realizacją zawartych umów
- Będziesz m.in. omawiać sprawy bieżące związane z pracą świadczoną przez opiekunki na miejscu u klienta
- Będziesz koordynować wyjazdy oraz pobyt personelu opiekuńczego w Niemczech (m.in. terminy wymian opiekunek)
- Będziesz przyjmować i reagować na ewentualne reklamacje w procesie obsługi klienta
- Będziesz mieć stały kontakt z Personelem Opiekuńczym w kwestii realizacji zadań
- Będziesz na bieżąco współpracować i budować relacje z partnerami biznesowymi w Niemczech oraz zatrudnionym personelem opiekuńczym
Czego oczekujemy od IDEALnego kandydata?
- Znajomości j. niemieckiego umożliwiająca prowadzenie konwersacji i korespondencji handlowej - poziom B2
- Samodzielność, staranność i dobra organizacja pracy oraz umiejętność pracy pod presją czasu
- Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole i budowania relacji
- Zaangażowania i nastawienie na cel - umiejętności pełnej mobilizacji dla wykonania założonego planu
- Dobrej i praktycznej znajomości pakietu MS Office, w tym w szczególności Excel, Word i poczta Outlook
- A przede wszystkim otwartości i chęci do nauki
A jeśli posiadasz dodatkowo:
- Doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta lub masz do tego dryg
- Znajomość rynku niemieckiego i kultury niemieckiej
- Znajomość standardów pracy z niemieckim Klientem lub chcesz się tego nauczyć
- Umiejętność posługiwania się językiem korzyści, argumentowania i przekonywania
- Umiejętność sprzedaży
To ta oferta jest dla Ciebie.
Brzmi dobrze? Daj się poznać i aplikuj”!
Nazywam się Mirosława Kolankiewicz i odpowiadam za ten proces.
Jeśli masz pytania skontaktuj się ze mną: miroslawa.kolankiewicz@idealwork.pl
lub zadzwoń 538 894 747