First Property Poland Sp. z o.o. należy do grupy kapitałowej First Property Group plc, która zarządza funduszami własnymi oraz podmiotów trzecich przeznaczonymi na inwestycje w nieruchomości komercyjne. First Property inwestuje w nieruchomości komercyjne w Wielkiej Brytanii, Polsce oraz Rumunii i jest długoterminowym inwestorem nabywanych nieruchomości. First Property Group plc jest bardzo dynamicznie i szybko rozwijającą się firmą specjalizującą się w zarządzaniu aktywami. Jest notowana na rynku giełdowym AIM w Wielkiej Brytanii. Skład obecnego portfela nieruchomości należącego do funduszu to ponad 20 nieruchomości biurowych oraz handlowych w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Gdyni, Lublinie oraz w mniejszych miastach. Biuro w Warszawie mieści się w ścisłym Centrum. Zespół w biurze w Warszawie liczy ok. 40 osób.
W celu uzyskania dodatkowych informacji na nasz temat,
odwiedź naszą stronę internetową: https://www.fprop.com
Młodszy księgowy jest stanowiskiem, które otwiera możliwości rozwoju kariery w obszarze księgowości i finansów. Od osób obejmujących tę funkcję nie wymagamy doświadczenia zawodowego – zapraszamy studentów ostatniego roku lub osoby ze średnim wykształceniem. Mile widziane są również praktyki w dziale księgowości. Młodszy księgowy powinien posiadać umiejętność obsługi komputera, w tym biegłą znajomość pakietu MS Office, znajomość języka angielskiego. Znajomość programów księgowych będzie dodatkowym atutem. Na tym stanowisku znaczenie mają również predyspozycje osobowościowe (dokładność, terminowość, uczciwość). Ważne są również umiejętności analityczne i chęć ciągłego doskonalenia swoich umiejętności. Starając się o to stanowisko, należy być przygotowanym na pracę w zespole. Jest to stanowisko niesamodzielne, osoba na tym stanowisku otrzyma wsparcia merytoryczne ze strony przełożonych.
- kontrola rachunkowo-finansowa dokumentów księgowych,
- bieżące księgowanie dokumentów w tym. m.in. faktury sprzedaży, faktury zakupu, wyciągi bankowe,
- uzgadnianie ewidencji z kontami księgi głównej,
- potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami,
- pomoc w przygotowaniu sprawozdań i raportów dla potrzeb zarządu i instytucji zewnętrznych,
- pomoc w przygotowaniu dokumentów dla audytu,
- pomoc w pracach związanych z przygotowaniem budżetów.
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę od poniedziałku do piątku (pełen etat),
- szansę rozwoju w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od efektów pracy i zaangażowania,
- dogodna lokalizacja biura,
- pakiet medyczny (Enel-Med).