Jeśli lubisz rozmawiać z ludźmi i pomagać im w rozwiązywaniu mniejszych i większych wyzwań — nadajemy na tych samych falach. Stawiamy na ambitnych, zdolnych i komunikatywnych ludzi, którzy wysoko cenią możliwość rozwoju oraz są nastawieni na osiąganie celów i sukcesów zawodowych. Do zobaczenia!
- Zaangażowany/a w budowanie wizerunku jednej z najlepszych marek na świecie;
- Promować i sprzedawać najlepsze usługi i produkty;
- Kompleksowo obsługiwać Klientów;
- Pielęgnować posprzedażowe relacje z Klientami;
- Pracować w małym i pozytywnie nastawionym zespole;
- Mieć możliwość pracy zdalnej.
- Umiejętność prowadzenia wychodzących rozmów telefonicznych z klientami (nie narzucamy Ci skryptów i schematów);
- Pozytywne nastawienie do ambitnych ale realnych celów i zadań;
- Gotowość do pracy zmianowej od poniedziałku do piątku 8:30–20;
- Nastawienie na zdrową rywalizację i nawiązywanie ciekawych znajomości;
- Ciekawość świata i otwartość na nowinki;
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Opieka medyczna dla Ciebie i Twojej rodziny
- Atrakcyjny system premiowy
- Szkolenia i możliwość rozwoju
- Ekstra dzień wolny - świętuj urodziny lub imieniny z najbliższymi
- i wiele innych...
Poznaj
T-Mobile Polska
Dlaczego warto?
Dzisiaj T-Mobile to jedna z najsilniejszych marek telekomunikacyjnych. Dzięki naszej pasji i zaangażowaniu
tworzymy silną firmę dla naszych klientów, dostawców i partnerów biznesowych.
Nasz zespół to 4.000 profesjonalistów z różnych obszarów biznesowych, którzy codziennie pracują nad zadowoleniem ponad 10 mln klientów.
Świadczymy nie tylko usługi z zakresu telefonii komórkowej. Oferujemy również usługi mobilne
z wykorzystaniem najnowszych technologii. Jako jedni z pierwszych udostępniamy na rynku 5G, dzięki której podążamy w kierunku nowej jakości -
bez ograniczeń komunikacyjnych. Dzięki kilkunastu Data Center, mamy możliwość zapewnienia całego spektrum usług ICT
a nasze usługi chmurowe, skutecznie wspierają ochronę przed dzisiejszymi cyberzagrożeniami.