Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej z językiem polskim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    Szybkie i profesjonalne odpowiadanie na zapytania klientów za pośrednictwem telefonu, czatu i poczty elektronicznej. Prowadzenie przejrzystej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań następczych w systemie CRM. Współpraca ze współpracownikami w celu poprawy...
  • Inspektor / Starszy Inspektor w Wydziale Obsługi Telefonicznej

    Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A.   Warszawa, ul. Zaruskiego 4    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    13 godz.
    Główny zakres obowiązków: obsługa telefoniczna Klientów Spółki korzystających z usług wodociągowych i kanalizacyjnych obsługa Klientów w zakresie możliwości podłączenia nieruchomości do sieci wodociągowej i kanalizacyjnej obsługa Klientów w zakresie zawierania umów na usługi...
  • Konsultant do mailowej, czatowej i telefonicznej obsługi klienta z językiem: czeskim, węgierskim, słowackim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 142B    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Miejsce pracy: Warszawa, Al. Jerozolimskie 142B Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, szukasz pracy stabilnej, ale nie pozbawionej wyzwań – zapraszamy Cię do naszego zespołu! Główne zadania realizowane na stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem - obsługa infolinii oraz odpowiadanie na...
  • Pracownik ds. Obsługi Klienta i Logistyki

    Endutex Sp z o.o.   Brzezie (pow. krakowski, gm. Zabierzów), koło Zabierzowa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    Zakres obowiązków: realizacja zamówień - wystawianie i wysyłanie faktur, wz, bieżąca współpraca z działem handlowym w zakresie realizacji zleceń, kontrola i uzupełnianie stanów magazynowych, kontakty z klientami w zakresie realizacji zamówień; współpraca z firmami kurierskimi i...
  • Konsultant / Konsultantka Centrum Obsługi Klienta

    Holcim Polska S.A   Piechcin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Zadania, które na Ciebie czekają: Obsługa telefoniczna klienta w zakresie przyjmowania zamówień. Przyjmowanie zamówień z uwzględnieniem dostępności produktu oraz floty samochodowej. Rejestrowanie/anulowanie/modyfikowanie przyjętych zleceń sprzedaży w systemie oraz plikach...
  • Konsultant ds. Rozmów z Klientami

    Workhouse4you Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa zlecenie  część etatu / tymczasowa/dodatkowa   28,10 zł brutto/godz.
    16 godz.
    Twoje zadania: kontakt telefoniczny z klientami w celu przedstawienia usług i produktów, umawianie spotkań w oddziałach, aktualizowanie danych w systemie.
  • Konsultant ds. Rozmów z Klientami

    Workhouse4you Sp. z o.o.   Stalowa Wola    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa zlecenie  część etatu / tymczasowa/dodatkowa   28,10 zł brutto/godz.
    16 godz.
    Twoje zadania: kontakt telefoniczny z klientami w celu przedstawienia usług i produktów, umawianie spotkań w oddziałach, aktualizowanie danych w systemie.
  • Konsultant ds. Rozmów z Klientami

    Workhouse4you Sp. z o.o.   Bielsko-Biała    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa zlecenie  część etatu / tymczasowa/dodatkowa   28,10 zł brutto/godz.
    16 godz.
    Twoje zadania: kontakt telefoniczny z klientami w celu przedstawienia usług i produktów, umawianie spotkań w oddziałach, aktualizowanie danych w systemie.
  • Doradca klienta z językiem polskim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    16 godz.
    Szybka i profesjonalna obsługa zapytań klientów (telefon, czat, email). Dokładne dokumentowanie interakcji oraz działań w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu podnoszenia jakości obsługi klienta. Aktualizowanie wiedzy o produktach, usługach i procedurach firmy. Efektywne...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta

    Synevo Sp. z o.o.   Wrocław, ul. Zwycięska 14 CA/A​    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Opis stanowiska: Obsługa Pacjentów odwiedzających Punkt Pobrań; Aktywna sprzedaż produktów dodatkowych zgodnie z aktualną ofertą; Informowanie Pacjentów o dostępnej ofercie i akcjach promocyjnych; Obsługa kasy fiskalnej i systemu do obsługi Pacjentów; Prowadzenie dokumentacji medycznej...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Bułgaria Specjalista ds. Obsługi Klienta Bułgaria
League of Legends Player Support Specialist with Polish and English

League of Legends Player Support Specialist with Polish and English

TELUS International Europe
Bułgaria, Sofia
praca stacjonarna
2759 dni temu

 

TELUS International Europe is a BPO (business process outsourcing) and ITO (information technology outsourcing) provider, delivering high quality services for global customers in over 35+ languages since 2004. The company has over 2 500 team members across seven delivery centers located in: Sofia and Plovdiv (Bulgaria); Bucharest and Craiova (Romania), as well as offices in Manchester and Cannock (England).

 

 

League of Legends Player Support Specialist with Polish and English
Miejsce pracy: Sofia
Nr ref.: LoL_Po
 
 
YOU WILL:
  • Help out our players with any issues they might have via tickets & chat
  • Make case by case player focused decisions in order to provide the best player experience
  • Identify trending issues submitted by players and communicate them to the appropriate teams
  • Collaborate with a passionate team of gamers in order to give our support a player to player feel
YOU ARE:
  • Passionate about gaming. You have played at least a few games recently and can relate to their concept, the community and the mindset of a gamer
  • Proficient in Polish language with a good understanding of how to handle support requests. Also good in written & spoken English required for communication between team members and other offices*
  • Player empathy person. As a player you should be able to understand a player’s perspective when tackling their issue and make the whole experience a talk between gamers rather than a client/customer conversation
  • Understanding Player Support. Even if you don’t have experience in the field, you should have a grasp of what a support ticket & chat is and distinguish between what makes a good versus a bad support experience
WE OFFER:
  • Stable job – we offer permanent labor contracts
  • Attractive remuneration
  • Rent allowance - accommodation provided for the whole period while working in our company 
  • Transportation allowance
  • Meal tickets shall be granted monthly
  • Excellent multinational business environment
  • Positive environment – we care about the well–being of our employees, invest in their development, encourage fun and team building initiatives
  • Supportive work-life balance policies
  • Continuous support and learning

* Only candidates eligible to work in Europe will be contacted.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm. ). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej z językiem polskim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    Szybkie i profesjonalne odpowiadanie na zapytania klientów za pośrednictwem telefonu, czatu i poczty elektronicznej. Prowadzenie przejrzystej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań następczych w systemie CRM. Współpraca ze współpracownikami w celu poprawy...
  • Inspektor / Starszy Inspektor w Wydziale Obsługi Telefonicznej

    Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A.   Warszawa, ul. Zaruskiego 4    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    13 godz.
    Główny zakres obowiązków: obsługa telefoniczna Klientów Spółki korzystających z usług wodociągowych i kanalizacyjnych obsługa Klientów w zakresie możliwości podłączenia nieruchomości do sieci wodociągowej i kanalizacyjnej obsługa Klientów w zakresie zawierania umów na usługi...
  • Konsultant do mailowej, czatowej i telefonicznej obsługi klienta z językiem: czeskim, węgierskim, słowackim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 142B    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Miejsce pracy: Warszawa, Al. Jerozolimskie 142B Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, szukasz pracy stabilnej, ale nie pozbawionej wyzwań – zapraszamy Cię do naszego zespołu! Główne zadania realizowane na stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem - obsługa infolinii oraz odpowiadanie na...
  • Pracownik ds. Obsługi Klienta i Logistyki

    Endutex Sp z o.o.   Brzezie (pow. krakowski, gm. Zabierzów), koło Zabierzowa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    Zakres obowiązków: realizacja zamówień - wystawianie i wysyłanie faktur, wz, bieżąca współpraca z działem handlowym w zakresie realizacji zleceń, kontrola i uzupełnianie stanów magazynowych, kontakty z klientami w zakresie realizacji zamówień; współpraca z firmami kurierskimi i...
  • Konsultant / Konsultantka Centrum Obsługi Klienta

    Holcim Polska S.A   Piechcin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Zadania, które na Ciebie czekają: Obsługa telefoniczna klienta w zakresie przyjmowania zamówień. Przyjmowanie zamówień z uwzględnieniem dostępności produktu oraz floty samochodowej. Rejestrowanie/anulowanie/modyfikowanie przyjętych zleceń sprzedaży w systemie oraz plikach...
  • Konsultant ds. Rozmów z Klientami

    Workhouse4you Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa zlecenie  część etatu / tymczasowa/dodatkowa   28,10 zł brutto/godz.
    16 godz.
    Twoje zadania: kontakt telefoniczny z klientami w celu przedstawienia usług i produktów, umawianie spotkań w oddziałach, aktualizowanie danych w systemie.
  • Konsultant ds. Rozmów z Klientami

    Workhouse4you Sp. z o.o.   Stalowa Wola    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa zlecenie  część etatu / tymczasowa/dodatkowa   28,10 zł brutto/godz.
    16 godz.
    Twoje zadania: kontakt telefoniczny z klientami w celu przedstawienia usług i produktów, umawianie spotkań w oddziałach, aktualizowanie danych w systemie.
  • Konsultant ds. Rozmów z Klientami

    Workhouse4you Sp. z o.o.   Bielsko-Biała    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa zlecenie  część etatu / tymczasowa/dodatkowa   28,10 zł brutto/godz.
    16 godz.
    Twoje zadania: kontakt telefoniczny z klientami w celu przedstawienia usług i produktów, umawianie spotkań w oddziałach, aktualizowanie danych w systemie.
  • Doradca klienta z językiem polskim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    16 godz.
    Szybka i profesjonalna obsługa zapytań klientów (telefon, czat, email). Dokładne dokumentowanie interakcji oraz działań w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu podnoszenia jakości obsługi klienta. Aktualizowanie wiedzy o produktach, usługach i procedurach firmy. Efektywne...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta

    Synevo Sp. z o.o.   Wrocław, ul. Zwycięska 14 CA/A​    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Opis stanowiska: Obsługa Pacjentów odwiedzających Punkt Pobrań; Aktywna sprzedaż produktów dodatkowych zgodnie z aktualną ofertą; Informowanie Pacjentów o dostępnej ofercie i akcjach promocyjnych; Obsługa kasy fiskalnej i systemu do obsługi Pacjentów; Prowadzenie dokumentacji medycznej...