Ogłoszenie numer: 315682, z dnia 2013-10-06
K.S.A. Consultancy Services Ltd.
W związku z dynamicznym rozwojem projektów jakie firma K.S.A. Consultancy Services Ltd. realizuje na terenie zachodniej Europy, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Koordynator Projektu
Miejsce pracy: Niemcy
Opis stanowiska
- Koordynacja prac pomiędzy klientami i podwykonawcami w zakresie usług związanych z instalacjami telekomunikacyjnymi (CW, instalacje antenowe, MW, SWAP, BTS).
- Organizacja i koordynacja prac zespołów instalacyjnych, planowanie i nadzór nad wykonywanymi instalacjami.
- Weryfikacja raportów i projektów.
- Koordynacja dokumentacji technicznej,
- Kosztorysowanie wykonywanych instalacji.
- Wsparcie techniczne klientów i podwykonawców w ramach obsługiwanych projektów.
- Ścisła współpraca z menadżerami projektów.
- Raportowanie planów i postępu prac wewnętrznych i w stosunku do firmy Klienta,
- Budowanie i utrzymywanie relacji z Klientami.
Wymagania
- Wykształcenie wyższe lub średnie (techniczne będzie atutem);
- Dobra znajomość technicznych zagadnień budowy sieci telekomunikacyjnych (mobilnych sieci)
- Doświadczenie w zarządzaniu lub koordynacji min. średnich projektów telekomunikacyjnych instalacyjnych;
- Dobra organizacja pracy własnej i podwykonawców,
- Nastawienie na pracę zespołową,
- Umiejętność pracy pod presją czasu i zadań,
- Zdolność szybkiej analizy problemów i podejmowania decyzji,
- Dobra znajomość języka niemieckiego (warunek konieczny).
- Dobra znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
- Dyspozycyjność, zaangażowanie i odpowiedzialność;
- Dobre umiejętności komunikacyjne;
- Prawo jazdy kat. B;
- Własny samochód będzie dodatkowym atutem;
Oferujemy
- Ciekawą pracę w dynamicznym środowisku międzynarodowym, umożliwiającą dostęp do zaawansowanych technologicznie narzędzi,
- Pracę dla wielu klientów;
- Możliwość rozwoju zawodowego;
- Szkolenia zawodowe.
- Korzystne warunki finansowe.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.