Konsultant ds. Wsparcia Klienta z językiem angielskim
Konsultant ds. Wsparcia Klienta z językiem angielskim
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
specjalista junior / mid
pełny etat / część etatu
umowa zlecenie
praca stacjonarna
rekrutacja online
3 dni temu
Ogłoszenie numer: 9685009, z dnia 2025-03-28
Klient portalu Praca.pl
Konsultant ds. Wsparcia Klienta z językiem angielskim
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
Odbieranie połączeń w języku angielskim i pomoc klientom w nagłych sytuacjach, np. gdy bankomat zatrzyma kartę
Udzielanie wsparcia technicznego i merytorycznego w zakresie obsługi urządzeń
Współpraca z innymi działami w celu sprawnego rozwiązywania zgłoszeń i podnoszenia jakości obsługi
Wymagania
Osób komunikujących się w języku angielskim na poziomie min. B2
Kandydatów potrafiących działać pod presją czasu i sprawnie rozwiązywać problemy
Osób zaangażowanych i otwartych na naukę – doświadczenie nie jest wymagane!
Mile widziany status ucznia/studenta zaocznego
Oferujemy
Stabilną pracę w komfortowym biurze
Grafik dopasowany do Twoich potrzeb – praca zmianowa, infolinia działa 24/7
Atrakcyjny pakiet benefitów: dofinansowanie do Karty Multisport i prywatnej opieki medycznej
Możliwość rozwoju i awansu w firmie
Zespół, który wspiera i pomaga w początkowym okresie pracy
Profesjonalne szkolenie wstępne – wystarczą chęci, my nauczymy Cię reszty!
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Dane osobowe Kandydata przetwarzane są przez Praca.pl w celu przekazania ich Pracodawcy. Do czasu przekazania danych osobowych do Pracodawcy Administratorem danych osobowych Kandydata jest Praca.pl Sp. z o.o. Po przekazaniu danych osobowych Kandydata do Pracodawcy Administratorem danych osobowych Kandydata jest Pracodawca publikujący niniejszą ofertę pracy. Pracodawca przekaże Ci informacje jak przetwarza Twoje dane osobowe niezwłocznie po otrzymaniu Twojej aplikacji. Jeśli nie zgadzasz się na taką procedurę, prosimy o nieprzesyłanie aplikacji.
Czym będziesz się zajmować? Odbieraniem połączeń i odpowiadaniem na zapytania mailowe klientów; Budowaniem pozytywnych relacji i zapewnianiem profesjonalnej obsługi; Współpracą z zespołem i realizacją celów infolinii;
Twoje zadania: Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami, Profesjonalna obsługa połączeń przychodzących i wychodzących, Udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów Klientów, Realizacja celów (obsługowych / sprzedażowych), Dbanie o wysoką jakość obsługi Klienta.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
19 godz.
Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
specjalista (mid) umowa zlecenie / kontrakt B2B tymczasowa/dodatkowa / część etatu 31,00 zł / godz. (w zal. od umowy) rekrutacja online
1 dni
Będziesz odpowiedzialny za: Wykonywanie połączeń wychodzących do wyselekcjonowanej bazy urzędników; Kontaktowanie się z urzędnikami; Proponowanie naszych szkoleń; Przedstawienie oferty; Zbijanie obiekcji Odpowiadanie na pytania klientów; Sporządzanie notatek z rozmów; Finalizacja...
specjalista junior / mid umowa zlecenie pełny etat / część etatu rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Szukasz pracy, która pozwoli Ci zdobyć cenne doświadczenie, rozwinąć umiejętności komunikacyjne i pracować w międzynarodowym środowisku? Dołącz do naszego zespołu i wspieraj klientów Euronet w rozwiązywaniu problemów związanych z obsługą bankomatów! Twoje zadania: Odbieranie...
Twoją rolą będzie: telefoniczna oraz mailowa sprzedaż produktów i usług Grupy LUX MED, dopasowanie oferty do potrzeb Klientów, budowanie trwałych relacji z Klientami. Oczekiwania wobec Ciebie: komunikatywna znajomość języka angielskiego, wykształcenie min. średnie, gotowość do pracy w...
Czym będziesz się zajmować? Odpowiadaniem na zapytania mailowe klientów Budowaniem pozytywnych relacji i zapewnianiem profesjonalnej obsługi Współpracą z zespołem i realizacją celów infolinii
Odpowiadanie na zapytania mailowe od klientów; Budowanie pozytywnych relacji i zapewnianie profesjonalnej obsługi; Współpraca z zespołem i realizacja celów infolinii;
Odbieranie połączeń i odpowiadanie na zapytania mailowe klientów; Budowanie pozytywnych relacji i zapewnianie wysokiego standardu obsługi; Współpraca z zespołem i realizacja celów infolinii;
Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.
Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.
Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379