Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. Obsługi Klienta Warszawa
Konsultant ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta

Konsultant ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta

TTEC
Warszawa, Śródmieście
specjalista junior / mid
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
rekrutacja online
8 dni temu
Konsultant ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
Warszawa, Śródmieście
Nr ref.: 042Z0
Zakres obowiązków:
  • Kontakt z obecnymi klientami i oferowanie rozwiązań, które wspierają ich kampanie marketingowe
  • Realizacja celów sprzedażowych oraz współpraca z zespołem w dążeniu do wspólnych wyników
  • Rozwiązywanie problemów i proponowanie nowych strategii reklamowych
  • Budowanie długoterminowych relacji z klientami poprzez analizę ich kont i potrzeby
  • Optymalizacja wyników sprzedaży oraz rozwój nowych możliwości upsellingowych
Wymagania:
  • Znajomość języka niemieckiego na poziomie B2+/C1 oraz angielskiego na poziomie B2
  • Zdolności sprzedażowe i nastawienie na osiąganie wyników
  • Umiejętność obsługi komputera oraz narzędzi biurowych
  • Umiejętność pracy w zespole i komunikacji z klientami
  • Gotowość do relokacji do Warszawy
Oferujemy:
  • Atrakcyjne warunki wynagrodzenia
  • Pakiet prywatnej opieki medycznej (Luxmed)
  • Karta Multisport
  • Elastyczny czas pracy i dodatkowe dni urlopowe
  • Dofinansowanie kursów językowych oraz szkoleń sprzedażowych
Aplikuj szybko
?  Co oznacza „Aplikuj szybko”?
„Aplikuj szybko” oznacza, że jednym kliknięciem zaaplikujesz na ogłoszenie. Pracodawca otrzyma CV użyte przez Ciebie przy wcześniejszym aplikowaniu lub ostatni dodany przez Ciebie plik w Moje CV. Aby skorzystać z funkcji “Aplikuj szybko” musisz być zalogowany.
 

Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail?

 

Poznaj

TTEC

At TTEC (formerly TeleTech), you can enjoy a fast-paced career that offers exciting professional development and career growth opportunities. Our dynamic and inclusive culture is based on a set of values that guide our relationships with clients, their customers, and each other.

Founded in 1982 and with 50,000 employees operating across six continents, we use a blend of technology and humanity to help clients provide a great experience to their customers, build customer loyalty, and grow their business. We are one of the fastest growing BPO Companies in the Polish market. Together, our two divisions (TTEC Digital and TTEC Engage) help brands make every interaction they have with a customer—whether it’s face-to-face, online, over the phone, on social media, or via a mobile app—simple, personal and exceptional! Not only will you have the chance to create amazing experiences for yourself, you’ll get to help create them for others.

One of the qualities we cherish most are loyalty and precision. We are incredibly devoted to personal approach and we try to satisfy everyone’s necessities. Thanks to our stable structure we created our values that we follow every day!

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta w branży FMCG

    AMIGO-HURT Sp. z o.o.   Warszawa, Targówek    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 godz.
    Twój zakres obowiązków: obsługa klienta, zarówno telefoniczna, jak i mailowa, aktywna pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów i dostawców, udzielanie informacji o produktach i usługach firmy, przetwarzanie zamówień i reklamacji, dbanie o ekspozycję produktów oraz porządek na...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Do twoich zadań należeć będzie: Mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie jeśli:...
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem chorwackim

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    16 godz.
    Wysoki poziom obsługi klienta: kontakt przez chat, e-mail oraz telefoniczny. Odbieranie połączeń przychodzących i realizacja ustalonych celów. Przestrzeganie procedur firmy, zapewnienie jakości obsługi. Efektywne i terminowe wykonywanie codziennych zadań.
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    17 godz.
    Telefoniczna obsługa klienta i odpowiadanie na maile dotyczące sprzętu do pomiaru glukozy; Udzielanie wsparcia technicznego i rozwiązywanie problemów użytkowników; Dążenie do osiągania wyznaczonych wskaźników satysfakcji klientów;
  • Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. Relacji z Klientem

    Coral Travel Poland Sp. z o.o.   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej (archiwizacja, skanowanie, przygotowywanie zestawień pocztowych, wysyłka dokumentacji) Rejestracja zgłoszeń Klientów, uzupełnianie/ korekta danych w systemie elektronicznym; Tłumaczenie zgłoszeń / wniosków Klientów...
  • Konsultant ds. serwisu i części zamiennych

    Asian Automotive Distribution Center   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Wsparcie w korzystaniu z systemów informatycznych. Pomoc w doborze części zamiennych dla sieci serwisowej. Zarządzanie zamówieniami na części zamienne i akcesoria. Obsługa wniosków gwarancyjnych i reklamacji. Utrzymywanie aktualizacji oferty w sklepie internetowym....
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Symfonia Sp. z o.o.   Warszawa, al. Jerozolimskie 132    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa klientów firmy Symfonia, w tym telefoniczne i mailowe wsparcie; Informowanie o ofercie firmy oraz rozwiązywanie bieżących problemów klientów; Przestrzeganie standardów jakościowych i efektywność wykonania zadań; Wprowadzanie danych do systemów wewnętrznych firmy.
  • Customer Support Specialist

    LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Responsibilities: Developing and verifying specifications and requirements for contracts with current and potential clients; Developing and verifying framework service contracts; Ongoing updating and verification of existing agreements and documents; Issuing and substantively controlling invoices...
  • Specjalista ds. mailowej obsługi klienta z językiem niemieckim

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    1 dni
    Obsługa klientów za pośrednictwem maila, odpowiadanie na zapytania dotyczące produktów bankowych i programu lojalnościowego; Utrzymywanie wysokich standardów jakości obsługi oraz osiąganie wyznaczonych wskaźników satysfakcji; Rozwiązywanie problemów klientów poprzez skuteczną...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim i polskim

    Foundever   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Obsługa klienta, zatrzymywanie klientów przy usłudze subskrybcyjnej; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Wykorzystanie technik sprzedażowych i oferowanie benefitów. Ta praca jest dla Ciebie jeśli: Biegle...
Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379