Konsultant do mailowej i telefonicznej obsługi klienta z językiem węgierskim
Konsultant do mailowej i telefonicznej obsługi klienta z językiem węgierskim
Contact Center Sp. z o.o.
Warszawa
specjalista junior / mid / senior
pełny etat
umowa zlecenie
praca zdalna
rekrutacja online
2 dni temu
Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.
Konsultant do mailowej i telefonicznej obsługi klienta z językiem węgierskim
Miejsce pracy: Warszawa
Czym będziesz się zajmować?
Odpowiadaniem na zapytania mailowe klientów
Budowaniem pozytywnych relacji i zapewnianiem profesjonalnej obsługi
Współpracą z zespołem i realizacją celów infolinii
Kogo szukamy?
Osoby komunikatywnej i otwartej na rozmowę z klientem
Z dobrą dykcją i umiejętnością wielozadaniowej pracy
Posługującej się językiem węgierskim (warunek konieczny)
Potrafiącej sprawnie obsługiwać komputer, skrzynkę mailową oraz chat
Co oferujemy?
Grafik dopasowany do Twoich potrzeb (9:00–21:00, 7 dni w tygodniu)
Zatrudnienie na umowę zlecenie
Prywatną opiekę zdrowotną i kartę Multisport
Program poleceń pracowniczych
Cykl szkoleń rozwijających Twoje umiejętności
Klauzula RODO Prosimy o dopisanie w treści CV następującej zgody. Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez spółkę Arteria Customer Services Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, moich danych osobowych innych niż wskazane w art. 221 KP w celach niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO. Prosimy o dopisanie w treści CV następującej zgody. Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Wyrażam zgodę na udostępnienie danych osobowych zawartych w mojej aplikacji przez Arteria Customer Services Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie innym spółkom z Grupy Arteria S.A., dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnych i przyszłych procesów rekrutacji, prowadzonych przez te spółki, innych niż wskazane w art. 221 KP w celach niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO. Informujemy, iż administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Arteria Customer Services Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-193), ul. Stawki 2A. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, w którym zgłosiła Pani/Pan swój udział, jak również w celu przeprowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych, o ile wyraziła Pani/Pan na to zgodę. Dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom upoważnionym do ich otrzymania na podstawie przepisów prawa, a za Pani/Pana zgodą także innym spółkom z Grupy Arteria, tj. spółkom powiązanym kapitałowo, osobowo lub organizacyjnie ze spółką Arteria S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Stawki 2A, 00-193 Warszawa, dla ich potrzeb związanych z realizacją obecnych i przyszłych procesów rekrutacyjnych. Posiada Pan/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawienia. Podanie danych w zakresie wymaganym przez Kodeks Pracy jest obowiązkowe, a w pozostałym zakresie jes dobrowolne.
„Aplikuj szybko” oznacza, że jednym kliknięciem zaaplikujesz na ogłoszenie. Pracodawca otrzyma CV użyte przez Ciebie przy wcześniejszym aplikowaniu lub ostatni dodany przez Ciebie plik w Moje CV. Aby skorzystać z funkcji “Aplikuj szybko” musisz być zalogowany.
Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.
Czym będziesz się zajmować? Odbieraniem połączeń i odpowiadaniem na zapytania mailowe klientów; Budowaniem pozytywnych relacji i zapewnianiem profesjonalnej obsługi; Współpracą z zespołem i realizacją celów infolinii;
Twoje zadania: Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami, Profesjonalna obsługa połączeń przychodzących i wychodzących, Udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów Klientów, Realizacja celów (obsługowych / sprzedażowych), Dbanie o wysoką jakość obsługi Klienta.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
21 godz.
Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami; Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży;...
specjalista (mid) umowa zlecenie / kontrakt B2B tymczasowa/dodatkowa / część etatu 31,00 zł / godz. (w zal. od umowy) rekrutacja online
1 dni
Będziesz odpowiedzialny za: Wykonywanie połączeń wychodzących do wyselekcjonowanej bazy urzędników; Kontaktowanie się z urzędnikami; Proponowanie naszych szkoleń; Przedstawienie oferty; Zbijanie obiekcji Odpowiadanie na pytania klientów; Sporządzanie notatek z rozmów; Finalizacja...
specjalista junior / mid umowa zlecenie pełny etat / część etatu rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Szukasz pracy, która pozwoli Ci zdobyć cenne doświadczenie, rozwinąć umiejętności komunikacyjne i pracować w międzynarodowym środowisku? Dołącz do naszego zespołu i wspieraj klientów Euronet w rozwiązywaniu problemów związanych z obsługą bankomatów! Twoje zadania: Odbieranie...
Twoją rolą będzie: telefoniczna oraz mailowa sprzedaż produktów i usług Grupy LUX MED, dopasowanie oferty do potrzeb Klientów, budowanie trwałych relacji z Klientami. Oczekiwania wobec Ciebie: komunikatywna znajomość języka angielskiego, wykształcenie min. średnie, gotowość do pracy w...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa zlecenie pełny etat / część etatu rekrutacja online aplikuj bez CV
3 dni
Odbieranie połączeń w języku angielskim i pomoc klientom w nagłych sytuacjach, np. gdy bankomat zatrzyma kartę; Udzielanie wsparcia technicznego i merytorycznego w zakresie obsługi urządzeń; Współpraca z innymi działami w celu sprawnego rozwiązywania zgłoszeń i podnoszenia jakości obsługi;
Odpowiadanie na zapytania mailowe od klientów; Budowanie pozytywnych relacji i zapewnianie profesjonalnej obsługi; Współpraca z zespołem i realizacja celów infolinii;
Odbieranie połączeń i odpowiadanie na zapytania mailowe klientów; Budowanie pozytywnych relacji i zapewnianie wysokiego standardu obsługi; Współpraca z zespołem i realizacja celów infolinii;
Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.
Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.
Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379