Poszukujemy osoby do pracy na stanowisku:
Do Twoich zadań będą należeć m.in.:
- pozyskiwanie nowych klientów z grupy HoReCa na terenie Śląska,
- tworzenie planów rozwoju sprzedaży,
- sporządzanie analiz sprzedażowych i prowadzenie statystyk,
- zarządzanie zespołem pracowników,
- prowadzenie rozmów handlowych oraz wspieranie działań pracowników.
Poszukujemy Osób:
- posiadających doświadczenie w pracy w dziale związanym ze sprzedażą i/ lub z obsługą klienta indywidualnego / biznesowego w branży gastronomicznej,
- posiadających umiejętność efektywnego wdrażania nowych systemów i rozwiązań organizacyjnych,
- znających lokalny rynek gastronomiczny,
- potrafiących współpracować z klientem i posiadających zdolności negocjacyjne,
- potrafiących analizować dane i bardzo dobrze organizujących swoją pracę,
- potrafiących zarządzać zespołem pracowników,
- posiadających umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office),
- posiadających czynne prawo jazdy kat. B,
- zaangażowanych i zmotywowanych do osiągania jak najwyższych standardów i wyników oraz realizacji określonych celów,
- dyspozycyjnych,
- posiadających pracowniczą książeczkę zdrowia (Sanepid) lub gotowych do jej wyrobienia.
Pracując z nami otrzymasz:
- stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- samochód służbowy, również do użytku prywatnego,
- prywatną opiekę medyczną LUXMED oraz możliwość ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach,
- dodatkowy dzień wolny w co piątą rocznicę zatrudnienia,
- możliwość rozwoju kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia,
- kursy językowe dostępne dla wszystkich pracowników,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. świadczenia świąteczne i urlopowe),
- możliwość przystąpienia do programu MultiSport,
- zniżki pracownicze na zakupy w halach Selgros Cash & Carry i u naszych Partnerów Biznesowych.
Jeśli do tej pory nie uzyskałaś/uzyskałeś prawa do pełnego wymiaru urlopu (26 dni), a przepracujesz z nami 1 rok kalendarzowy (od 1 stycznia do 31 grudnia) – w kolejnym roku otrzymasz dodatkowe 6 dni wolnego!
Poznaj
Transgourmet Polska Sp. z o.o.
Transgourmet Polska Sp. z o.o. należy do grupy Transgourmet specjalizującej się w hurtowych dostawach dla hotelarstwa, gastronomii, firm cateringowych oraz ośrodków zbiorowego żywienia. W Polsce posiadamy centrum logistyczno-magazynowe w Ożarowie Mazowieckim oraz 18 hal sprzedaży stacjonarnej Selgros Cash&Carry. Zatrudniamy ponad 4300 pracowników, a nasz dalszy rozwój, to konsekwencja udanych wyników.