- Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych
- Zarządzanie podległym personelem (kilka osób)
- Zapewnienie jak najlepszego i kompleksowego poziomu obsługi klienta
- Dbałość o standardy ekspozycyjne i porządek
- Inicjowanie działań mających na celu zwiększanie efektywności biznesowej zarządzanego salonu
- Dbałość o rozwój kompetencji podległego personelu
- Regularne raportowanie wyników do przełożonego
- Administrowanie dokumentacją sprzedażową i posprzedażową oraz personalną
- Doświadczenie w zarządzaniu sklepem o powierzchni 500-1000 m2
- Co najmniej średnie wykształcenie
- Silna orientacja na osiąganie założonych celów
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej i zespołu
- Prawo jazdy kat. B
- Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej
- Ubezpieczenie na życie
- Zniżki na firmowe produkty i usługi
- Karta sportowa na preferencyjnych warunkach
- Możliwość udziału w eventach
- Zaplanowany proces wdrożenia do organizacji
- Nagrody z polecenie pracownika
- Prezenty świąteczne
- WellBe – platforma wspierająca dobrostan psychiczny
- eTutor – platforma do nauki języków obcych
Poznaj
SKLEPY KOMFORT S.A.
Sklepy Komfort S.A. to wiodąca marka w branży wyposażenia wnętrz, która od ponad 30 lat jest obecna w Polsce. W swojej ofercie posiada wszystko, co potrzebne do kompleksowego urządzenia łazienki, wykończenia podłóg, wyboru drzwi oraz zaprojektowania kuchni i innych domowych wnętrz. Dzięki tak szerokiej ofercie i profesjonalnej obsłudze jesteśmy dumni, że poprawiamy jakość życia naszych Klientów, komfortowo urządzając i remontując ich domy i mieszkania. To nasza misja, która przyświeca nam na co dzień. Firma stawia na innowacyjność i nowoczesność, dbając na każdym kroku o satysfakcję swoich klientów w każdym z ponad 160 salonów stacjonarnych i w sklepie internetowym komfort.pl