Poczta Polska S.A.
poszukuje kandydatów na stanowisko:
- stabilne zatrudnienie oraz umowę o pracę,
- pensję zawsze na czas i premię miesięczną uzależnioną od osiąganych wyników,
- trzynastą pensję i dodatek stażowy,
- dofinansowanie do wypoczynku i wydarzeń kulturalnych,
- atrakcyjne warunki zakupu prywatnej opieki medycznej i karty Multisport.
- posiadasz wykształcenie wyższe,
- posiadasz znajomość pakietu MS Office w szczególności programu Word, Excel, Power Point na poziomie bardzo dobrym,
- posiadasz dobrą znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
- komunikujesz się swobodnie w języku angielskim podczas rozmów handlowych,
- posiadasz prawo jazdy kat. B,
- posiadasz gotowość do używania pojazdu prywatnego do celów służbowych,
- posiadasz wysoką orientację biznesową i orientacją na klienta,
- posiadasz umiejętność myślenia analitycznego i strategicznego,
- posiadasz umiejętność rozwiązywania problemów, dążenia do rezultatów i radzenia sobie ze stresem,
- posiadasz znajomość etykiety biznesowej,
- jesteś osobą komunikatywną, kreatywną, samodzielną oraz potrafisz dobrze organizować swój czas pracy.
- nawiązywanie i zarządzanie relacjami z klientami międzynarodowymi nadającymi przesyłki w obrocie międzynarodowym zarówno z Polski jak i do Polski, w tym sprzedaż usług w zakresie obsługiwanych klientów międzynarodowych,
- planowanie, realizacja i monitorowanie planów sprzedaży obsługiwanych klientów międzynarodowych,
- definiowanie wymaganego poziomu jakości, terminowości i ekonomiczności procesów w zakresie obsługiwanych klientów międzynarodowych,
- wdrażanie i doskonalenie procesów zarządzania relacjami z obsługiwanymi klientami międzynarodowymi,
- pozyskiwanie informacji o potrzebach klientów międzynarodowych w zakresie usług oferowanych przez Grupę Kapitałową Poczty Polskiej,
- inicjowanie zmian w ofercie produktowej i cenowej dla obsługiwanych klientów międzynarodowych,
- realizacja strategii w zakresie pozyskiwania nowych klientów międzynarodowych,
- budowanie kontaktów handlowych z przedstawicielami klientów międzynarodowych odpowiedzialnych za decyzje zakupowe,
- systematyczne pogłębianie wiedzy w zakresie znajomości usług i przepisów prawa pocztowego,
- śledzenie i udział w postępowaniach przetargowych ogłaszanych przez obsługiwanych klientów,
- udział w organizowanych szkoleniach,
- współpraca z właściwymi komórkami Pionu Sprzedaży Poczty Polskiej S.A. oraz właściwymi strukturami, jednostkami i komórkami organizacyjnymi Spółki.
Zachęcamy także do aplikowania osoby z orzeczoną niepełnosprawnością,
powyżej 50 lat lub po dłuższej przerwie w pracy.
Poznaj
Poczta Polska S.A.
Dlaczego warto?
Poczta Polska zajmuje się świadczeniem usług pocztowych, bankowych, ubezpieczeniowych i logistycznych dla klientów indywidualnych, firm i instytucji, za pośrednictwem prawie 7,2 tysiąca placówek, agencji oraz filii pocztowych.
Siłą i przewagą konkurencyjną Poczty Polskiej są jej pracownicy. Spółka zatrudnia ok. 80 tys. osób o różnorodnych kwalifikacjach i kompetencjach, w tym wiele osób z lokalnego rynku pracy. Wszystkim dajemy możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach, rekrutacjach wewnętrznych oraz licznych konkursach i zespołach projektowych.
Proces rekrutacji
- Krok Wyślij CV
- Krok Porozmawiajmy
- Krok Spotkajmy się
- Krok Rozwiąż zadanie
- Krok Dołącz do nas
- Krok Poleć nas innym