Czy chcesz przeżyć niesamowitą przygodę w Finlandii? Pracuj z Baroną jako Kelner/Kelnerka w zapierającej dech w piersiach fińskiej Laponii za kręgiem polarnym! Jeśli jesteś doświadczonym kelnerem lub kelnerką i szukasz kariery w hotelarstwie, to najszczęśliwszy kraj na świecie szuka właśnie Ciebie!
Oferujemy sezonowe prace zimowe głównie w rejonie Laponii w Finlandii. To świetna okazja, aby odkryć magiczny region arktyczny, który oferuje wyjątkowe zimowe przygody, takie jak zorza polarna, skutery śnieżne, safari husky, renifery, igloo, rakiety śnieżne, arktyczna sauna, pływanie pod lodem, łowienie pod lodem, lokalna kuchnię i inne atrakcje z autentycznym lapońskim urokiem.
Dla naszych klientów poszukujemy KELNERÓW i KELNEREK do różnych miejsc w Laponii w Finlandii. Naszymi klientami są znane ośrodki wypoczynkowe i hotele.
WYMAGANIA:
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
- Umiejętność pracy samodzielnej ale również w zespole.
- Dobre umiejętności interpersonalne.
- Umiejętność utrzymywania dobrego ducha zespołu i pracy w dynamicznym środowisku.
- Znajomość języka angielskiego jest OBOWIĄZKOWA.
CO OFERUJEMY:
- Fińską umowę o pracę na czas określony.
- Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od stażu pracy: 13-15€/h.
- Dodatkowa rekompensata za zmiany wieczorne (+1,33€/h), nocne (+2,25€/h) i niedziele/święta (+100%).
- Możliwość dodatkowych zmian i nadgodzin (szczególnie w okresie grudzień-luty).
- Opiekę medyczną zapewnioną przez pracodawcę po okresie zatrudnienia co najmniej 1 miesiąca.
- Zakwaterowanie pracownicze zapewnia pracodawca, opłaca pracownik, koszt: 450€/miesiąc.
- Pracuj w wielokulturowym, przyjaznym i wspierającym środowisku, które zamienia pracę w zabawę i radość.
Informacje o procesie rekrutacji:
Jeśli czujesz, że to odpowiednia praca dla Ciebie, prześlij swoje CV w języku angielskim.
Barona działa jako agencja pośrednicząca, a umowa o pracę będzie zawarta z Baroną, ale będziesz pracować dla jednego z naszych klientów w Laponii w Finlandii.
Odpowiedni kandydaci zostaną zaproszeni na rozmowę online. Gdy się powiedzie, odbędzie się druga tura rozmowy z naszym klientem.