Jesteśmy nagradzaną szwajcarską firmą BPO i chcemy podzielić się z Tobą naszą przestrzenią w
sercu Warszawy.
Wyobraź sobie mieć wszystko co najlepsze z dwóch światów – nieskończone możliwości rozwoju
kariery w stabilnej, międzynarodowej strukturze i start-up’owy klimat (czyli brak dress code’u, kultura wspólnej nauki i prawdziwie przyjazna atmosfera).
FRISTA oferuje to wszystko, a to tylko pakiet startowy do wędrówki na sam szczyt zrealizowania Twojego potencjału.
Rośniemy w zawrotnym tempie, cały czas budując zespoły dla naszych międzynarodowych klientów w wielu obszarach – HR, Księgowość, Customer Service, IT i wiele innych. Dlatego też stale poszukujemy zaangażowanych talentów, które dołączą do naszego zespołu!
- Szybko rośniemy - tylko w 2017 roku otworzyliśmy 31 zupełnie nowych stanowisk, obecnie mając w zespole łącznie ponad 130 osób
- Biuro w centrum Warszawy – pracujemy w jednej z najlepszych lokalizacji w Polsce vis-à-vis Dworca Centralnego
- Perspektywa na przyszłość - ponad połowę stanowisk wyższego szczebla zajmują osoby promowane wewnętrznie
- Energia i ambicja – dzięki wielu nowym projektom realizowanym dla naszych klientów budujemy swoją przyszłość poprzez ciągłą naukę
- koordynacja obsługi zgłoszeń ze sklepów z branży modowej (dot. m.in. działania sieci elektrycznej, klimatyzacji i wentylacji, drzwi automatycznych czy utrzymania czystości w sklepie)
- kontakt zdalny z Regionalnymi Kierownikami Sprzedaży oraz z Pracownikami sklepów
- negocjacje warunków kontraktów, składanie zamówień oraz audyt usług Dostawców (m. in. sprzątanie, prace naprawcze itp.)
- weryfikacja kosztów zgodnie z ustalonym budżetem
- kontrola faktur przychodzących oraz refakturowanie
- bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (C1) oraz dobra znajomość języka angielskiego
- mile widziane wykształcenie kierunkowe (kierunki politechniczne lub inżynieryjne, technikum)
- praktyczna znajomość pakietu MS Office
- znajomość praktyk w zakresie zarządzania obiektami lub administracji lokalowej (sieci elektryczne, klimatyzacja i wentylacja, utrzymywanie czystości) będzie dużym atutem
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- codzienny kontakt z językiem niemieckim
- prywatne ubezpieczenie medyczne oraz kartę Multisport
- dużą odpowiedzialność i możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej organizacji
- możliwość realizacji własnych pomysłów
- przyjazne i pozytywne środowisko pracy