Najnowsze oferty pracy

  • Technik Informatyk

    GEDIA Poland Sp.z.o.o.   Nowa Sól    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twój zakres obowiązków Obsługa pierwszego poziomu wsparcia; Instalacja i konfiguracja komputerów i urządzeń peryferyjnych; Zarządzanie inwentaryzacją sprzętu komputerowego Zarządzanie flotą telefonów komórkowych; Obsługa systemu monitoringu, systemów środków trwałych IT; Czego...
  • Specjalista ds. wsparcia użytkowników aplikacji

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Wsparcie i kontakt z użytkownikami aplikacji wewnętrznych (obsługa systemu zgłoszeń) Nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem istniejących aplikacji; Analiza oraz tworzenie specyfikacji wymagań; Proponowanie usprawnień w podległych systemach; Udział w projekcie rozwoju hurtowni danych i...
  • Pracownik I-wszej linii wsparcia IT

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Pełnienie roli pierwszej linii wsparcia technicznego dla sklepów – przyjmowanie zgłoszeń i rozwiązywanie problemów technicznych. Monitorowanie i raportowanie działań serwisowych – od zgłoszenia po jego rozwiązanie. Współpraca z zespołem serwisowym oraz innymi działami i partnerami...
  • Technical Supporter with French - Networking

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   6 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    As a Technical Support Advisor I, you will play a critical role in supporting, helping our clients in overcoming their technical challenges and ensuring they have a seamless experience with our products. Your day-to-day responsibilities include: Customer Support: Provide top-notch technical...
  • Technical Supporter with Dutch - Networking

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   8 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    As a Technical Support Advisor I, you will play a critical role in supporting, helping our clients in overcoming their technical challenges and ensuring they have a seamless experience with our products. Your day-to-day responsibilities include: Customer Support: Provide top-notch technical...
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z językiem włoskim

    FIVOCS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ   Szczecin    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Co będziesz robić? Wspierać użytkowników sprzętu elektronicznego oraz usług online – przez telefon i e-mail; Diagnozować i rozwiązywać podstawowe problemy techniczne; Współpracować z zespołem w rozwiązywaniu zgłoszeń klientów; Dbać o rzetelność w przetwarzaniu danych;
  • Specjalista ds. Wsparcia Technicznego IT

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Przyjmowanie i rejestracja telefonicznych zgłoszeń dotyczących awarii, problemów sprzętowych, uprawnień oraz aplikacji IT; Zdalne wsparcie użytkowników w zakresie obsługi oprogramowania oraz urządzeń komputerowych i peryferyjnych; Współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług IT w celu...
  • Konsultant Techniczny z Językiem Francuskim

    Klient portalu Praca.pl   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   6 500 zł brutto/mies.  aplikuj bez CV
    3 dni
    Wsparcie techniczne dla klientów przez różne kanały komunikacji. Diagnozowanie i rozwiązywanie technicznych problemów związanych ze sprzętem i oprogramowaniem. Utrzymywanie standardów jakości obsługi oraz współpraca z zespołem w celu identyfikacji trudnych przypadków.
  • Specjalista Helpdesku IT

    Super-Pharm   Warszawa, ul. Domaniewska 48    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres zadań: Pełnienie roli pierwszej linii wsparcia technicznego dla sklepów Super-Pharm: przyjmowanie zgłoszeń i rozwiązywanie problemów technicznych Monitorowanie i raportowanie wyników działań serwisowych od rejestracji zgłoszenia po jego rozwiązanie przez wszystkie linie wsparcia,...
  • Konsultant Wsparcia Technicznego z językiem włoskim

    FIVOCS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ   Szczecin    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Praca polega na rozwiązywaniu problemów technicznych sprzętu elektronicznego i połączeń internetowych przez telefon i e-mail. Wymagania: Bardzo dobrej znajomości języka włoskiego; Rozwiązywanie bieżących problemów technicznych; Gotowość do podjęcia pracy w pełnym wymiarze (od...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca śląskie Katowice Pracownik I-wszej linii wsparcia Katowice
Junior Technical and Customer Service Engineer with Spanish

Junior Technical and Customer Service Engineer with Spanish

Capgemini Service
Katowice
młodszy specjalista (junior)
praca stacjonarna
1272 dni temu
Junior Technical and Customer Service Engineer with Spanish

Recruitment process for this position and onboarding trainings are conducted online.


                                       

What do you need to start?

  • Fluent knowledge of Spanish (C1) and good knowledge of English (B2)
  • Engineering technical background
  • Excellent verbal and written communication skills
  • Ability to meet deadlines
  • Customer service skills 

We don’t require professional experience. You will be working among experts, where willingness to learn new things is supported by a wide range of trainings designed to improve your skills.
 

What duties will help you grow as an expert?

  • Handling technical failures occurring on the installation, providing complete troubleshooting and documenting them within required time in the CRM system, flag open cases and close in timely manner
  • Responsible for providing customers with product related certificates
  • Assist during the configuration of solar systems
  • Answer technical support questions about solar systems installation and maintenance
  • Generate basic reports on several performance factors for evaluation purposes

 

What your development path can look like?


You will start your career from the onboarding plan where you’ll grab the basics. When you gain enough experience, you can get promoted or change your role internally choosing from various job positions in areas such as finance, project management, customer care, IT and much more. 
 

What have we prepared for you?


Personal and professional development:
  • Development programs, external courses, education & certificates co-funding, NEXT platform with free access to Pluralsight, TED talks, Coursera materials, and virtual trainings: e.g. Excel, VBA, RPA or customer care.
  • Flexible working hours thanks to the variety of projects: standard, late shifts, part-time, remote. Ask your recruiter about possible options.

 
Our legendary atmosphere:
  • We don't have a rigid dress code, but what we do have are awesome communities and world– changing initiatives like Grant Program. We are a big company with unique atmosphere – we make friendships, share important moments, and simply… like each other!

 
A lot of benefits:
  • Private medical care, which can be extended by a package of dental services purchased on preferential terms. 
  • Private life insurance which can be extended by oncology package purchased on preferential terms.
  • Referral bonuses for recommending your friends to Capgemini.
  • Access to Inspiro Audiobooks & MyBenefit (cinema tickets, Multisport and more). 
  • Offices in great locations, car leasing program, carpooling options and bicycle parking. 

 

Who are we?


Being one of us means constant development among other great people. It's a team who you want to spend time with. Trainings and initiatives that make you a greater expert every single day. Capgemini is a global leader in consulting, technology services and digital transformation. One of our units is Business Services created by extraordinary people who provide solutions to our international clients in areas such as HR, Finance & Accounting, Supply Chain or Business Transformation. 
Do you want to get to know us better? Watch a short video: https://youtu.be/K8v_UJ7CH8c
Do you have any additional questions about working at Capgemini? Check our Instagram @capgeminipl or visit our Facebook profile (Capgemini Polska).

.

 

Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail?

 

Podobne oferty

  • Technik Informatyk

    GEDIA Poland Sp.z.o.o.   Nowa Sól    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twój zakres obowiązków Obsługa pierwszego poziomu wsparcia; Instalacja i konfiguracja komputerów i urządzeń peryferyjnych; Zarządzanie inwentaryzacją sprzętu komputerowego Zarządzanie flotą telefonów komórkowych; Obsługa systemu monitoringu, systemów środków trwałych IT; Czego...
  • Specjalista ds. wsparcia użytkowników aplikacji

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Wsparcie i kontakt z użytkownikami aplikacji wewnętrznych (obsługa systemu zgłoszeń) Nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem istniejących aplikacji; Analiza oraz tworzenie specyfikacji wymagań; Proponowanie usprawnień w podległych systemach; Udział w projekcie rozwoju hurtowni danych i...
  • Pracownik I-wszej linii wsparcia IT

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Pełnienie roli pierwszej linii wsparcia technicznego dla sklepów – przyjmowanie zgłoszeń i rozwiązywanie problemów technicznych. Monitorowanie i raportowanie działań serwisowych – od zgłoszenia po jego rozwiązanie. Współpraca z zespołem serwisowym oraz innymi działami i partnerami...
  • Technical Supporter with French - Networking

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   6 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    As a Technical Support Advisor I, you will play a critical role in supporting, helping our clients in overcoming their technical challenges and ensuring they have a seamless experience with our products. Your day-to-day responsibilities include: Customer Support: Provide top-notch technical...
  • Technical Supporter with Dutch - Networking

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   8 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    As a Technical Support Advisor I, you will play a critical role in supporting, helping our clients in overcoming their technical challenges and ensuring they have a seamless experience with our products. Your day-to-day responsibilities include: Customer Support: Provide top-notch technical...
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z językiem włoskim

    FIVOCS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ   Szczecin    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Co będziesz robić? Wspierać użytkowników sprzętu elektronicznego oraz usług online – przez telefon i e-mail; Diagnozować i rozwiązywać podstawowe problemy techniczne; Współpracować z zespołem w rozwiązywaniu zgłoszeń klientów; Dbać o rzetelność w przetwarzaniu danych;
  • Specjalista ds. Wsparcia Technicznego IT

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Przyjmowanie i rejestracja telefonicznych zgłoszeń dotyczących awarii, problemów sprzętowych, uprawnień oraz aplikacji IT; Zdalne wsparcie użytkowników w zakresie obsługi oprogramowania oraz urządzeń komputerowych i peryferyjnych; Współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług IT w celu...
  • Konsultant Techniczny z Językiem Francuskim

    Klient portalu Praca.pl   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   6 500 zł brutto/mies.  aplikuj bez CV
    3 dni
    Wsparcie techniczne dla klientów przez różne kanały komunikacji. Diagnozowanie i rozwiązywanie technicznych problemów związanych ze sprzętem i oprogramowaniem. Utrzymywanie standardów jakości obsługi oraz współpraca z zespołem w celu identyfikacji trudnych przypadków.
  • Specjalista Helpdesku IT

    Super-Pharm   Warszawa, ul. Domaniewska 48    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres zadań: Pełnienie roli pierwszej linii wsparcia technicznego dla sklepów Super-Pharm: przyjmowanie zgłoszeń i rozwiązywanie problemów technicznych Monitorowanie i raportowanie wyników działań serwisowych od rejestracji zgłoszenia po jego rozwiązanie przez wszystkie linie wsparcia,...
  • Konsultant Wsparcia Technicznego z językiem włoskim

    FIVOCS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ   Szczecin    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Praca polega na rozwiązywaniu problemów technicznych sprzętu elektronicznego i połączeń internetowych przez telefon i e-mail. Wymagania: Bardzo dobrej znajomości języka włoskiego; Rozwiązywanie bieżących problemów technicznych; Gotowość do podjęcia pracy w pełnym wymiarze (od...
Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379