Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. obsługi klienta

    Klient portalu Praca.pl   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 dni
    wysoka kultura osobista; doświadczenie w branży księgarskiej lub pokrewnej (papiernicza, zabawkarska) łatwość nawiązywania kontaktów z klientami; czynne prawo jazdy; gotowość wyjścia do klienta poza księgarnię; doświadczenie w handlu i zdobywaniu klienta; znajomość technik...
  • Konsultant ds. Rozwiązań Technologicznych

    TTEC   Kraków    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   11 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Aktywne poszukiwanie klientów i rozwijanie relacji biznesowych. Doradzanie firmom w zakresie nowoczesnych technologii i ich wpływu na rozwój biznesu. Negocjowanie warunków umów i finalizowanie sprzedaży. Monitorowanie rynku i dostosowywanie oferty do zmieniających się...
  • Specjalista ds. Sprzedaży Technologii Chmurowych

    Klient portalu Praca.pl   Kraków    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    2 dni
    Aktywne prowadzenie rozmów sprzedażowych, negocjowanie warunków i finalizacja transakcji. Prezentowanie i rekomendowanie rozwiązań technologicznych dostosowanych do potrzeb klientów. Budowanie długoterminowych relacji biznesowych i poszukiwanie nowych możliwości sprzedażowych. Obsługa...
  • Business Development Representative with Dutch-English

    TTEC   Kraków    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   11 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    During a Typical Day, You'll Bring your passion to negotiate with brand knowledge to close a sale, handle objections and rebuttals during customer interactions; Recommend, quote, and negotiate product knowledge with customers to close the sale while identifying and handling all sale opportunities;...
  • Konsultant ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta

    TTEC   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres obowiązków: Kontakt z obecnymi klientami i oferowanie rozwiązań, które wspierają ich kampanie marketingowe; Realizacja celów sprzedażowych oraz współpraca z zespołem w dążeniu do wspólnych wyników; Rozwiązywanie problemów i proponowanie nowych strategii reklamowych; Budowanie...
  • Specjalista ds. obsługi klienta e-commerce z językiem niemieckim

    Conrad Electronic Sp. z o.o.   Kraków, Prądnik Czerwony    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Twój zakres obowiązków: Obsługa telefoniczna i mailowa niemieckojęzycznych klientów biznesowych i indywidualnych; Pomoc w rozwiązywaniu problemów związanych z zamówieniami; Przygotowywanie ofert cenowych na zapytanie ze strony klienta; Kontrola poprawności zamówień; Utrzymywanie...
  • Młodszy specjalista / Młodsza specjalistka ds. obsługi klienta

    Conrad Electronic Sp. z o.o.   Kraków, Prądnik Czerwony    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Twój zakres obowiązków: obsługa telefoniczna i mailowa Klientów biznesowych oraz indywidualnych; doradztwo sprzętu elektronicznego; przygotowywanie ofert cenowych; utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami; kontrola poprawności zamówień;
  • Pracownik działu obsługi klienta

    Klient portalu Praca.pl   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    9 dni
    Znajomość sektora księgarskiego/afinicznych (np. artykuły biurowe, gry) Umiejętność budowania relacji z klientami; Angielski na poziomie podstawowym; Doświadczenie sprzedażowe oraz w pozyskiwaniu klientów; Techniki sprzedaży; Umiejętność obsługi komputera; Prawo jazdy kategorii B;
  • Młodszy specjalista ds. kontaktu z klientem w języku czeskim i angielskim

    DEKRA Praca Sp. z o.o.   Niepołomice, k. Krakowa    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę tymczasową  pełny etat
    5 dni
    Twoje zadania: Obsługa zgłoszeń i zapytań klientów (telefonicznie i mailowo) Zarządzanie danymi oraz dokumentacją (back office) Współpraca z działem sprzedaży i magazynem zewnętrznym; Przestrzeganie standardów jakościowych i ilościowych; Obsługa skrzynek mailowych; Nasze wymagania:...
  • Specjalista ds. obsługi klienta w zakresie logistyki

    DONE Deliveries sp. z o.o.   Andrychów    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   5 000 - 8 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Co będziesz robić? Budować i utrzymywać trwałe relacje z Klientami z całej Europy. Uczestniczyć w szkoleniach z najlepszych praktyk obsługi Klienta. Rozwijać umiejętności aktywnej sprzedaży i negocjacji. Komunikować się z klientami. Poszerzać wiedzę branżową i wkładać w pracy...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Małopolskie Kraków Specjalista ds. Obsługi Klienta Kraków
Junior Customer Care Agent - Latvian or Lithuanian or Estonian speaking

Junior Customer Care Agent - Latvian or Lithuanian or Estonian speaking

MAJOREL POLSKA
Kraków
specjalista junior / mid
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
140 dni temu
Junior Customer Care Agent - Latvian or Lithuanian or Estonian speaking
Work place: Kraków

About us and our team 

 

Does working at one of Europe’s largest fin-tech companies sound interesting to you? Are you keen to join a rapidly growing team, in an international environment where you’ll get tons of opportunities to develop yourself, and collaborate with colleagues from all over Europe? If so, you are in the right place! 

Welcome to a leading provider of innovative payment solutions and financial services. With a commitment to excellence and a passion for innovation, we empower businesses and consumers alike to thrive in an increasingly digital world. 

 

About your future role

 

As a Customer Care Agent you will be responsible for managing inquiries from SME-sized merchants. Your tasks will include handling emails, chats and calls from customers with either acquiring or technical products. We operate in several key CRM, ERP, and other customer-related systems, making proficiency in various IT systems advantageous. 

 

Support We Provide: 

  • Transactions support 
  • Settlement reports 
  • Self-service portal usage 
  • Technical support on Terminals 
  • Invoice-related questions. 
  • Other customer concerns  

Working Hours:  Monday to Friday: 8:00 am to 4:00 pm 

Your key tasks and responsibilities are: 

  • Handling emails and tasks in multiple CRM systems
  • Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments 
  • Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information 
  • Providing technical support to merchants with Card Terminals 
  • Supporting merchants with Acquirer agreements
What makes you the best person for this job?

Your personal qualifications include: 

  • Fluent Latvian or Lithuanian or Estonian and English (speaking and writing). Fluency in Russian language is a valuable asset.
  • Strong communication skills, both verbal and written 
  • Team player, enthusiastic about delivering a great customer experience 
  • Capable of technical reporting of IT incidents 
  • Detail-oriented with a strong customer mindset 
  • Conscientious and persistent in obtaining valid customer information 
  • Organized with the ability to prioritize tasks 

Competence and experience: 

  • Excellent communication and collaboration skills 
  • Good cooperation skills with different stakeholders, both internal and external
  • Experience in customer service or contact centres with e-mail/task, Chat and call handling would be an asset
  • Relevant work experience and knowledge of the fintech business area are a great benefit
  • Knowledge of corporate structure, business forms, subscription rules, card companies’ credit policies, AML, KYC, GDPR, e-commerce law, guidelines for e-commerce, and general knowledge of internet commerce are a great benefit 

Background and qualifications: 

  • Administrative background or experience with administrative tasks 
  • Experience with payment products and card services is beneficial but not required 
  • Proactive and diplomatic approach to customer’s support 
  • Strong commitment to assisting customers in resolving issues 
  • Result-oriented, service-minded, self-driven, and flexible 
  • Strong service orientation with an emphasis on quality and precise task execution 
  • Team player who understands the importance of collective effort to achieve success 
Additionally, we offer next benefits:
  • Work from home
  • Mobile phone/Internet subsidy
  • Trainings and courses
  • Sports benefits
  • Entertainment events for employees 
  • Medical insurance
  • Pension scheme (PPK) 
  • Competition Award 
  • Life, accident & critical illness Insurance 
  • Paid Sick Leave
  • Relocation bonus 
  • 20/26 days of holiday 
 

Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail?

 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. obsługi klienta

    Klient portalu Praca.pl   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 dni
    wysoka kultura osobista; doświadczenie w branży księgarskiej lub pokrewnej (papiernicza, zabawkarska) łatwość nawiązywania kontaktów z klientami; czynne prawo jazdy; gotowość wyjścia do klienta poza księgarnię; doświadczenie w handlu i zdobywaniu klienta; znajomość technik...
  • Konsultant ds. Rozwiązań Technologicznych

    TTEC   Kraków    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   11 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Aktywne poszukiwanie klientów i rozwijanie relacji biznesowych. Doradzanie firmom w zakresie nowoczesnych technologii i ich wpływu na rozwój biznesu. Negocjowanie warunków umów i finalizowanie sprzedaży. Monitorowanie rynku i dostosowywanie oferty do zmieniających się...
  • Specjalista ds. Sprzedaży Technologii Chmurowych

    Klient portalu Praca.pl   Kraków    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    2 dni
    Aktywne prowadzenie rozmów sprzedażowych, negocjowanie warunków i finalizacja transakcji. Prezentowanie i rekomendowanie rozwiązań technologicznych dostosowanych do potrzeb klientów. Budowanie długoterminowych relacji biznesowych i poszukiwanie nowych możliwości sprzedażowych. Obsługa...
  • Business Development Representative with Dutch-English

    TTEC   Kraków    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   11 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    During a Typical Day, You'll Bring your passion to negotiate with brand knowledge to close a sale, handle objections and rebuttals during customer interactions; Recommend, quote, and negotiate product knowledge with customers to close the sale while identifying and handling all sale opportunities;...
  • Konsultant ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta

    TTEC   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres obowiązków: Kontakt z obecnymi klientami i oferowanie rozwiązań, które wspierają ich kampanie marketingowe; Realizacja celów sprzedażowych oraz współpraca z zespołem w dążeniu do wspólnych wyników; Rozwiązywanie problemów i proponowanie nowych strategii reklamowych; Budowanie...
  • Specjalista ds. obsługi klienta e-commerce z językiem niemieckim

    Conrad Electronic Sp. z o.o.   Kraków, Prądnik Czerwony    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Twój zakres obowiązków: Obsługa telefoniczna i mailowa niemieckojęzycznych klientów biznesowych i indywidualnych; Pomoc w rozwiązywaniu problemów związanych z zamówieniami; Przygotowywanie ofert cenowych na zapytanie ze strony klienta; Kontrola poprawności zamówień; Utrzymywanie...
  • Młodszy specjalista / Młodsza specjalistka ds. obsługi klienta

    Conrad Electronic Sp. z o.o.   Kraków, Prądnik Czerwony    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Twój zakres obowiązków: obsługa telefoniczna i mailowa Klientów biznesowych oraz indywidualnych; doradztwo sprzętu elektronicznego; przygotowywanie ofert cenowych; utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami; kontrola poprawności zamówień;
  • Pracownik działu obsługi klienta

    Klient portalu Praca.pl   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    9 dni
    Znajomość sektora księgarskiego/afinicznych (np. artykuły biurowe, gry) Umiejętność budowania relacji z klientami; Angielski na poziomie podstawowym; Doświadczenie sprzedażowe oraz w pozyskiwaniu klientów; Techniki sprzedaży; Umiejętność obsługi komputera; Prawo jazdy kategorii B;
  • Młodszy specjalista ds. kontaktu z klientem w języku czeskim i angielskim

    DEKRA Praca Sp. z o.o.   Niepołomice, k. Krakowa    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę tymczasową  pełny etat
    5 dni
    Twoje zadania: Obsługa zgłoszeń i zapytań klientów (telefonicznie i mailowo) Zarządzanie danymi oraz dokumentacją (back office) Współpraca z działem sprzedaży i magazynem zewnętrznym; Przestrzeganie standardów jakościowych i ilościowych; Obsługa skrzynek mailowych; Nasze wymagania:...
  • Specjalista ds. obsługi klienta w zakresie logistyki

    DONE Deliveries sp. z o.o.   Andrychów    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   5 000 - 8 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Co będziesz robić? Budować i utrzymywać trwałe relacje z Klientami z całej Europy. Uczestniczyć w szkoleniach z najlepszych praktyk obsługi Klienta. Rozwijać umiejętności aktywnej sprzedaży i negocjacji. Komunikować się z klientami. Poszerzać wiedzę branżową i wkładać w pracy...
Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379