Ogłoszenie numer: 510065, z dnia 2014-09-16
SOLVEERE sp z o.o.
W branży Rapid Prototyping działamy od 2006 roku.
Wykorzystujemy i promujemy nowoczesne technologie z dziedziny CAD, Rapid Prototyping i skanowania przestrzennego. Posiadamy nowoczesną prototypownię obsługiwaną przez wykwalifikowany personel z wieloletnim doświadczeniem. Sprostamy najbardziej wymagającym zadaniom.
Mamy możliwość tworzenia krótkich serii prototypów opartych o materiały termoplastyczne (PC-ABS, ABS, PC), żywice poliamidowe i akrylowe, technologie drukowania proszkowego 3D oraz technologie tworzenia kolorowych modeli z papieru- LOM.
Wychodząc na przeciw oczekiwaniom rynkowym wprowadziliśmy do swojej oferty materiały eksploatacyjne przeznaczone do drukarek 3D działających w technologiach FDM, MEM czy FFF. Jesteśmy wyłącznym przedstawicielem handlowym firm TierTime , Mcore, Envisiontec i Micraft.
Od 2008 roku rozwijaliśmy swoją prototypownie aby móc zapewnić możliwie szeroką gamę technologii do wyboru dla naszych klientów. Nasz park maszynowy pozwala szybko wytworzyć duże prototypy z plastiku ( technologie FDM, MEM oraz SLS ), modele w pełni kolorowe ( Mcor- LOM ) oraz bardzo dokładne modele wytwarzane z żywic akrylowych ( technologia DLP oraz 3SP- Envisiontec). Dla klientów chcących szybko i tanio stworzyć model mamy do dyspozycji drukarki Up!, Miicraft oraz Zcorp. Dla bardziej wymagających klientów oferujemy wydruki z maszyn: Inspire D290, EOS Formiga, Dimension 1200, Mcor Iris, Envisiontec Ultra2
Inżynier sprzedaży ds. Produktu
Miejsce pracy: Sosnowiec
Opis stanowiska
Inżynier sprzedaży ds. Produktu w Solveere będzie zajmował się zapewnieniem wsparcia technicznego związanego z produktami oferowanymi przez firmę Solveere.
Zakres stanowiska·
- Sprzedaż maszyn oraz instalacji przemysłowych, dbanie o kontakt z klientem
- Współpraca z partnerami technologicznymi firmy w celu przedstawienia klientom najwłaściwszych rozwiązań, rozpoznawania ich potrzeb oraz zapewnienia doradztwa technicznego
- Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z przedstawicielami klienta - dyrektorzy, właściciele oraz osoby decyzyjne
- Budowanie długoterminowych relacji z klientem
- Zapewnienie klientom profesjonalnego wsparcia w rozwiązywaniu problemów technicznych
- Poszerzanie bazy klientów
- Tworzenie materiałów: instrukcji, tutoriali oraz opisów
- Wsparcie klientów poprzez tworzenie treści internetowych dotyczących wskazówek i porad technicznych, technik drukowania 3D i korzystania z oprogramowania i sprzętu utrzymania
Wymagania
- Doświadczenie w branży druku 3D / pracy ze sprzętem elektronicznym i technicznym serwisem obsługi klienta
- Doskonałe umiejętności w zakresie komunikacji werbalnej i pisemnej w języku angielskim i polskim
- Umiejętność szybkiego pozyskiwania i przyswajania szczegółowej wiedzy na temat produktów
- Umiejętność współpracy z zespołem oraz pozostałymi działami firmy
Dodatkowym atutem będzie
- Znajomość branży druku 3D
Oferujemy
- Pracę w innowacyjnym i kreatywnym środowisku
- Kontakt z rynkiem międzynarodowym
- Nieograniczone możliwości korzystania z technologii druku 3D oraz prototypowania
- Możliwość rozwoju zawodowego w innowacyjnej dziedzinie