- Odpowiadanie za dostarczenie projektu zgodnie z przyjętymi kryteriami sukcesu firmy;
- Wsparcie Starszego Kosztorysanta w przeglądaniu i zatwierdzaniu budżetów dla podwykonawców i materiałów, ustalanie ogólnych budżetów rozwojowych oraz przepływów finansowych do akceptacji przez Dyrektora Handlowego;
- Współpraca przy przygotowywaniu podkontraktów oraz gwarancji kolidencyjnych, organizacja spotkań przedakceptacyjnych, uzgadnianie zmian oraz rozliczeń końcowych;
- Pomoc w nadzorowaniu i zarządzaniu dokładnym i terminowym raportowaniem kosztów realizacji projektów do Dyrektora Handlowego w formie miesięcznych raportów kosztowych i przewidywanych końcowych kosztów;
- Udział w spotkaniach z zespołem projektowym, podwykonawcami, specjalistami i innymi zainteresowanymi stronami w razie potrzeby.
- Min. 3 lata doświadczenia w podobnych projektach;
- Wykształcenie w zakresie kosztorysowania;
- Umiejętności informatyczne, w tym Buildsoft, Cost-ex lub odpowiednik, MS Word i Excel;
- Doświadczenie w procesowaniu płatności okresowych dla podwykonawców;
- Znajomość detali budowlanych i technologii konstrukcyjnych;
- Umiejętności analityczne i zdolność prezentowania wniosków oraz raportów kosztowych;
- Dobra komunikacja werbalna i pisemna;
- Skrupulatność i dokładność w raportowaniu.
- Bardzo konkurencyjne wynagrodzenie, zależne od doświadczenia;
- Roczna premia świąteczna: dyskrecjonalna, 20% do 30% podstawowej pensji;
- Program emerytalny: 5% wkład pracodawcy, 5% wkład pracownika;
- Pakiet medyczny;
- Ubezpieczenie na życie;
- Ubezpieczenie chorobowe;
- Zwrot kosztów podróży służbowych;
- Wsparcie w dalszym kształceniu (np. czesne, subskrypcje);
- Bezpłatny parking dla pracowników w centrum miasta;
- 20 dni urlopu rocznie, dodatkowo święta państwowe;
- Wsparcie mieszkalne dla pracowników.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.
Poznaj
Flame Employment Polska Sp. z o.o.
Flame Employment Polska Sp. z o.o. istnieje od 2005 roku. Posiadamy certyfikat Agencji Zatrudnienia nr 2376 od 2006 roku i od tego czasu dla naszych klientów zrekrutowaliśmy ponad 13 000 pracowników różnego szczebla w wielu branżach. Kilku tysiącom ludzi pomogliśmy znaleźć pracę w Anglii.
W Polsce dla naszych klientów oprócz rekrutacji pracowników z Polski ,sprowadzamy także pracowników z Ukrainy i Białorusi. Możemy pomóc w zatrudnieniu osób także z innych krajów. Staliśmy się Partnerem Biznesowym dla wielu naszych klientów, którzy darzą nas zaufaniem i wystawiają nam pozytywne referencje na temat naszego profesjonalizmu i skuteczności. Od naszych kandydatów nie pobieramy opłat za znalezienie pracy i wypłacamy wynagrodze
nie zawsze w terminie. Nasz zespół to grupa doświadczonych rekruterów i konsultantów zajmujących się obsługą klientów. Posiadamy duże doświadczenie w realizacji projektów typu praca tymczasowa – polegająca na wynajmie pracowników, jak i w realizacji projektów rekrutacyjnych na stanowiska specjalistyczne, średniego oraz wyższego szczebla.
Zrekrutowaliśmy z sukcesem osoby na stanowiska produkcyjne jak i managerskie i dyrektorskie. Więcej informacji o naszych projektach znajduje się w zakładce ‘Dla pracodawcy’. Cechuje nas szybkość i efektywność działania oraz atrakcyjna cena świadczonych usług. Stosujemy wysoce efektywne, a przy tym niestandardowe metody dotarcia do kandydatów, co pozwala nam budować markę Flame w Polsce, jako rzetelnego i wiarygodnego partnera biznesowego.