Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia: Umiejętność rozwiązywania problemów
Uprawnienia: Sumienność
Uprawnienia: Bardzo dobra znajomość obsługi komputera - pakiet MsOffice
Wymagania inne:
Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata i 10 miesięcy na stanowisku specjalisty ds. obsługi klienta. Wymagana znajomość programów SAP, InContact, Nex. Wymagana precyzyjność, punktualność, umiejętność współpracy z zespołem, dobra organizacja pracy, odpowiedzialność. Wymagana znajomość języka angielskiego (firma nie wymaga certyfikatów, weryfikacja podczas rozmowy o pracę).
Katowice
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:
od 8 300 PLN
za pośrednictwem urzędu
Adres:
Pośpiecha 14, 40-852 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Dane kontaktowe:
Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Agnieszka Muc
32-47-98-575, 32-47-98-500, 32-47-98-501, 32-47-98-502, 32-47-98-503
Sposób kontaktu:
za pośrednictwem urzędu
Wymagane dokumenty:
CV - Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny w sprawie oferty pracy z PUP Katowice w godzinach: 8:00-14:00.
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach