Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista obsługi klienta z językiem polskim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Obsługa wszystkich przychodzących i wychodzących połączeń telefonicznych, e-maili i czatów. Szybka identyfikacja i rozwiązywanie problemów związanych z produktami. Przygotowywanie kompleksowych raportów opisujących problemy techniczne. Sprawdzanie i przygotowywanie procedur...
  • Ekspert branży odzieżowej

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska: Czujesz się komfortowo w obsłudze klienta popularnej marki odzieżowej? My też :) Dołącz do zespołu największych pasjonatów branży! Obsługujemy klientów w sposób dopasowany do dzisiejszych "pędzących" czasów, to znaczy przez telefon, mail, social media, live chat. W...
  • Specjalista obsługi klienta

    Concentrix   Katowice    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem. Dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie rozwiązanie zaproponowałeś, by nic nie umknęło Twojej uwadze - szczegóły mają znaczenie. Pracujesz w...
  • Specjalista ds. obsługi klienta

    Klient portalu Praca.pl   Katowice    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    6 dni
    Wsparcie klientów telefonicznie, przez czat i e-mail. Raportowanie w systemie CRM. Nadzór nad podjętymi działaniami i zaproponowanymi rozwiązaniami.
  • Specjalista ds. obsługi klienta w branży modowej

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Obsługa klientów przez różne kanały: telefon, e-mail, media społecznościowe, live chat. Udzielanie szczegółowych odpowiedzi na zapytania i zarządzanie reklamacjami. Praca w systemie zmianowym, z wolnymi dniami w tygodniu w przypadku pracy weekendowej.
  • Doradca klienta w sektorze odzieżowym

    Klient portalu Praca.pl   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    7 dni
    Obsługa klientów przez telefon, e-mail, media społecznościowe oraz live chat. Odpowiadanie na zapytania klientów i zarządzanie reklamacjami. Praca w systemie zmianowym, również w weekendy z możliwością dni wolnych w tygodniu.
  • Specjalista do spraw kontaktu z klientem

    Klient portalu Praca.pl   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    11 dni
    Obsługa kontaktów z klientami (telefony, e-maile, czaty). Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych klientów. Tworzenie raportów i procedur dotyczących rozwiązań problemów. Wsparcie w zakresie usług gwarancyjnych i pogwarancyjnych.
  • Konsultant ds. obsługi klienta

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 dni
    Obsługa komunikacji z klientami poprzez telefony, e-maile i czaty. Identyfikacja i rozwiązywanie problemów technicznych. Przygotowywanie raportów opisujących stwierdzone problemy. Opracowywanie procedur technicznych oraz wsparcie klientów w zakresie usług gwarancyjnych i pogwarancyjnych.
  • Ekspert branży odzieżowej

    Concentrix   Zabrze    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska: Czujesz się komfortowo w obsłudze klienta popularnej marki odzieżowej? My też :) Dołącz do zespołu największych pasjonatów branży! Obsługujemy klientów w sposób dopasowany do dzisiejszych "pędzących" czasów, to znaczy przez telefon, mail, social media, live chat. W...
  • Ekspert branży odzieżowej

    Concentrix   Gliwice    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska: Czujesz się komfortowo w obsłudze klienta popularnej marki odzieżowej? My też :) Dołącz do zespołu największych pasjonatów branży! Obsługujemy klientów w sposób dopasowany do dzisiejszych "pędzących" czasów, to znaczy przez telefon, mail, social media, live chat. W...
Zobacz więcej ofert pracy

French Customer Service Advisor

Capgemini Service
Katowice
specjalista (mid)
praca stacjonarna
1257 dni temu
French Customer Service Advisor

Recruitment process for this position and onboarding trainings are conducted online.


   

What do you need to start?

  • Very good knowledge of English and French
  • willingness to take first steps in IT   
  • can-do-it and problem-solving attitude   
  • the ability to talk to anyone and cooperate with a team  

It's not essential, but we appreciate if you also have:  
  • basic IT skills (Microsoft products, internet, hardware devices etc.) or a technically oriented mind   

We don’t require professional experience. You will be working among experts, where willingness to learn new things is supported by a wide range of trainings designed to improve your skills. 
 

What duties will help you grow as an expert?


Imagine that your friend works for a big pharmaceutical company. In their daily job, they develop new medicines and record research results in a special application on the company laptop. One day, they can’t access this application, so they take a phone and call IT Support Line. 
Your job would be to answer such phone calls and solve this kind of issues. We will equip you with all necessary tools and knowledge so you will be able to help those end users like your friend. 
You will troubleshoot over phone, chat or e-mail. over the phone. In case you won’t be able to handle it on your own, you will have a team of colleagues to always back you up. 

What your development path can look like?


Discover IT! You will start your career from the onboarding plan where you’ll grab the basics. When you gain some experience, you will have a chance to reshape your career. We will teach you everything you need to discover the IT world as there is a variety of roles that you can choose for your career with us. You can become: 
  • Incident Manager – if you can think and make decisions quickly 
  • Change Manager – if you are well-organized and know ITIL  
  • Project Manager – if you want to have mastering and developing projects 
  • Service Integration and Management Consultant – if you like working with clients and adjusting projects to their needs 
  • Junior IT Technician – if you want to work directly with IT infrastructure  

 

What have we prepared for you?


Space where you can develop yourself: 
  • Development programs, external courses, education & certificates co-funding, NEXT platform with free access to Pluralsight, TED talks, Coursera materials, and virtual trainings: e.g. Excel, VBA, RPA or customer care.
  • Flexible working hours thanks to a variety of projects (standard, part time, late shifts). Ask your recruiter about possible options.

 
Our legendary atmosphere: 
  • We don't have a rigid dress code, but what we do have are awesome communities and world– changing initiatives like Grant Program. We are a big company with unique atmosphere – we make friendships, share important moments, and simply… like each other!

 
A lot of benefits:
  • Private medical care which can be extended by a package of dental services purchased on preferential terms. 
  • Private life insurance which can be extended by oncology package purchased on preferential terms.
  • Referral bonuses for recommending your friends to Capgemini.
  • Access to Inspiro Audiobooks & MyBenefit (cinema tickets, Multisport and more). 
  • Offices in great locations, car leasing program, carpooling options and bicycle parking. 

Who are we?  


Capgemini is a global leader in consulting, technology services and digital transformation. Our scope is wide. One of the teams is End User Services - part of a business unit called Cloud Infrastructure Services. In our offices in Poland, we work as a team of 2500 employees, helping our customers around the globe to solve their IT issues. 
Do you want to know more about Agent’s work? Watch a video: https://www.youtube.com/watch?v=t3y_Q2gEHiU
Do you have any additional questions about working in Capgemini? Check our Instagram (@capgeminipl) or visit our Facebook profile (Capgemini Polska).

.

 

Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail?

 

Podobne oferty

  • Specjalista obsługi klienta z językiem polskim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Obsługa wszystkich przychodzących i wychodzących połączeń telefonicznych, e-maili i czatów. Szybka identyfikacja i rozwiązywanie problemów związanych z produktami. Przygotowywanie kompleksowych raportów opisujących problemy techniczne. Sprawdzanie i przygotowywanie procedur...
  • Ekspert branży odzieżowej

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska: Czujesz się komfortowo w obsłudze klienta popularnej marki odzieżowej? My też :) Dołącz do zespołu największych pasjonatów branży! Obsługujemy klientów w sposób dopasowany do dzisiejszych "pędzących" czasów, to znaczy przez telefon, mail, social media, live chat. W...
  • Specjalista obsługi klienta

    Concentrix   Katowice    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem. Dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie rozwiązanie zaproponowałeś, by nic nie umknęło Twojej uwadze - szczegóły mają znaczenie. Pracujesz w...
  • Specjalista ds. obsługi klienta

    Klient portalu Praca.pl   Katowice    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    6 dni
    Wsparcie klientów telefonicznie, przez czat i e-mail. Raportowanie w systemie CRM. Nadzór nad podjętymi działaniami i zaproponowanymi rozwiązaniami.
  • Specjalista ds. obsługi klienta w branży modowej

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Obsługa klientów przez różne kanały: telefon, e-mail, media społecznościowe, live chat. Udzielanie szczegółowych odpowiedzi na zapytania i zarządzanie reklamacjami. Praca w systemie zmianowym, z wolnymi dniami w tygodniu w przypadku pracy weekendowej.
  • Doradca klienta w sektorze odzieżowym

    Klient portalu Praca.pl   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    7 dni
    Obsługa klientów przez telefon, e-mail, media społecznościowe oraz live chat. Odpowiadanie na zapytania klientów i zarządzanie reklamacjami. Praca w systemie zmianowym, również w weekendy z możliwością dni wolnych w tygodniu.
  • Specjalista do spraw kontaktu z klientem

    Klient portalu Praca.pl   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    11 dni
    Obsługa kontaktów z klientami (telefony, e-maile, czaty). Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych klientów. Tworzenie raportów i procedur dotyczących rozwiązań problemów. Wsparcie w zakresie usług gwarancyjnych i pogwarancyjnych.
  • Konsultant ds. obsługi klienta

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 dni
    Obsługa komunikacji z klientami poprzez telefony, e-maile i czaty. Identyfikacja i rozwiązywanie problemów technicznych. Przygotowywanie raportów opisujących stwierdzone problemy. Opracowywanie procedur technicznych oraz wsparcie klientów w zakresie usług gwarancyjnych i pogwarancyjnych.
  • Ekspert branży odzieżowej

    Concentrix   Zabrze    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska: Czujesz się komfortowo w obsłudze klienta popularnej marki odzieżowej? My też :) Dołącz do zespołu największych pasjonatów branży! Obsługujemy klientów w sposób dopasowany do dzisiejszych "pędzących" czasów, to znaczy przez telefon, mail, social media, live chat. W...
  • Ekspert branży odzieżowej

    Concentrix   Gliwice    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska: Czujesz się komfortowo w obsłudze klienta popularnej marki odzieżowej? My też :) Dołącz do zespołu największych pasjonatów branży! Obsługujemy klientów w sposób dopasowany do dzisiejszych "pędzących" czasów, to znaczy przez telefon, mail, social media, live chat. W...
Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379