Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
Nr Ref.: TEL/Niemcy
Dla naszego klienta Globalnego Dostawcy usług i rozwiązań w zakresie obsługi Klienta Biznesowego w branży telekomunikacyjnej z obszarami działania w Europie, USA, Kanadzie, Południowej Ameryce, Azji i Afryce poszukujemy osób na stanowisko:
Doradca Klienta Niemieckojęzycznego
w Pasewalk (Niemcy)
Mieszkasz w POLSCE, a Zarabiasz w EURO
Jeśli jesteś z okolic SZCZECINA, ta oferta kierowana jest właśnie do Ciebie
NASZYM PRACOWNIKOM OFERUJEMY niemiecką umowę o pracę, która zapewnia Państwu takie przywileje jak równouprawnienie w dostępie do opieki społecznej, rozbudowany system świadczeń refundowanych przez niemiecka kasę chorych, stabilne i atrakcyjne warunki wynagrodzenia (8,50 euro za rbg) na podstawie układu zbiorowego, rozbudowany pakiet dodatków do wynagrodzenia, elastyczny czas pracy poprzez konto czasu pracy, pakiet szkoleń przygotowujących Cię do profesjonalnej obsługi klienta
TWOJE OBOWIĄZKI to udzielanie odpowiedzi na zapytania telefoniczne klientów; profesjonalne doradztwo i wsparcie klienta w branży telekomunikacyjnej, oferowanie produktów i usług, obsługa komputerowej bazy danych klientów;
OD CIEBIE OCZEKUJEMY bardzo dobrej znajomości języka niemieckiego w mowie i piśmie, umiejętności obsługi komputera oraz baz danych, łatwości w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych, mile widziane doświadczenie w obsłudze klientów;