Doradca/ Doradczyni Klienta ds. Reklamacji i Obsługi Posprzedażowej (pełny etat)
IKEA Retail, Zdalne Miejsce Spotkań z Klientami, Warszawa, Okęcie
Poszukujemy Doradcy Klienta ds. Obsługi Posprzedażowej, który będzie odpowiedzialny za obsługę telefoniczną reklamacji. Zapewniamy pełne szkolenie oraz niezbędny sprzęt do pracy.
- Obsługa telefoniczna reklamacji,
- Analizowanie i rejestrowanie nowych zgłoszeń,
- Proponowanie rozwiązań dostosowanych do sytuacji klienta,
- -Wprowadzanie informacji do systemów komputerowych.
- Doświadczenie w obsłudze klienta, najlepiej w call center,
- Umiejętność obsługi kilku programów naraz,
- Biegła znajomość języka polskiego,
- Zainteresowanie wystrojem wnętrz,
- Elastyczność w pracy zmianowej (08:00-19:00, 2 wolne weekendy miesięcznie),
- Możliwość odbycia 1,5-miesięcznego szkolenia w Warszawie.
- Umowę o pracę po 3-miesięcznym okresie próbnym,
- Możliwość pracy hybrydowej po szkoleniu wstępnym,
- Dofinansowanie do posiłków, zniżki pracownicze, karta Multisport,
- Opieka medyczna, ubezpieczenie życiowe, prywatny plan emerytalny,
- Premie zależne od wyników, dodatkowe świadczenia na okoliczność świąt i życiowych wydarzeń,
- Rozbudowany pakiet wsparcia dla pracowników.
Czekamy na Twoje CV do 03.04.2025r.
W IKEA dobrze wiemy, że nasza praca… znaczy więcej. Nie tylko dla naszych klientów, ale i dla nas samych. Tutaj doceniamy różnorodność i tworzymy przyjazne środowisko pracy, w którym wszyscy mają zapewnione równe szanse. Dołącz do naszego zespołu, by się o tym przekonać i razem z nami tworzyć fajne miejsce pracy. Aplikuj już dziś!
Poznaj
IKEA Retail sp. z o.o.
Wizją IKEA jest tworzenie lepszych warunków codziennego życia dla wielu ludzi. Naszą ideą biznesową jest oferowanie szerokiego asortymentu funkcjonalnych i dobrze zaprojektowanych artykułów wyposażenia domu, w cenach tak niskich, by jak najwięcej ludzi mogło sobie na nie pozwolić.
Ciężko pracujemy, by móc oferować naszym klientom wysoką jakość w przystępnych cenach. Jest to możliwe dzięki optymalizacji całego łańcucha wartości, budowanie długotrwałych relacji z dostawcami, inwestowaniu w zautomatyzowaną produkcję oraz produkowanie dużych wolumenów. Nasza wizja to coś więcej niż wyposażenie domu. Chcemy polepszać jakość codziennego życia wszystkich ludzi, na których nasza firma ma wpływ.