W Jutro Medical ruszamy właśnie z rekrutacją na stanowisko Customer Support.
Łatwo nawiązujesz relacje z klientami, jesteś przebojowy/a i poszukujesz pracy z ciekawymi wyzwaniami? Zapoznaj się z naszą ofertą!
POZ: Jutro Medical (https://jutromedical.com/kariera/dev )
Miejsce: Warszawa (ul. Powązkowska 44)
Twórz razem z nami nowoczesne przychodnie!
Jesteśmy start-upem z branży medyczno-technologicznej. Razem tworzymy nowoczesną przychodnię POZ i system opieki zdrowotnej od podstaw. Z jednej strony rozwijamy autorski system do obsługi pacjentów, który powstał przy współpracy z naszymi pracownikami, a z drugiej budujemy własne kliniki, w których przyjmujemy pacjentów stacjonarnie.
Przyłącz się do naszej misji stworzenia proaktywnej opieki dostępnej dla każdego!
W Jutro Medical rozwiązujemy problem, jakim jest brak dostępu do lekarza w momencie kiedy tego potrzebujesz. Dzięki aplikacji możesz skontaktować się z lekarzem niemal natychmiast, z dowolnego miejsca.
Dbaj razem z nami o dobro i zdrowie pacjentów!
Ponadto zależy nam na najwyższej jakości obsługi pacjentów, dlatego stawiamy na nowoczesne przychodnie, zapewniamy najwyższej jakości sprzęt medyczny i stale pracujemy nad jakością obsługi naszych pacjentów.
- z ambitnymi zadaniami, dzięki którym będziesz mógł/mogła się rozwijać
- w atmosferze wzajemnej współpracy i wsparcia
- z możliwością używania języka angielskiego
- telefoniczną obsługę pacjentów
- mailową obsługa pacjentów
- budowanie relacji z naszymi pacjentami
- bieżące wsparcie naszych pacjentów w użytkowaniu aplikacji Jutro Medical
- czynny udział w tworzeniu naszej aplikacji dla pacjentów
- współpracę przy tworzeniu systemów z których korzystamy na co dzień w pracy
- koordynację i zarządzanie skrzynką mailową
- pomoc w archiwizacji dokumentacji
- elastyczne godziny pracy - możliwość pracy w godzinach 8:00-18:00
- możliwości rozwoju - możliwość zorganizowania szkolenia z obsługi pacjentów
- pracę w niekorporacyjnym środowisku - stawiamy na pozytywną atmosferę w pracy i wzajemne wsparcie
- liczne integracje - dbamy o pozytywną atmosferę i często spotykamy się w ramach integracji
- jesteś asertywny/a i nie boisz się nowych wyzwań
- łatwo nawiązujesz relacje z klientami
- swobodnie komunikujesz się w języku angielskim
- chciałbyś razem z nami budować lepsze jutro
- mile widziane - 1 rok doświadczenia w sprzedaży lub pracy na podobnym stanowisku
-
rozmowa telefoniczna
-
spotkanie rekrutacyjne
-
dzień próbny oraz poznanie zespołu