Najnowsze oferty pracy

  • Customer Support Specialist with Polish & English

    Competence Call Center member of TELUS International   Rumunia, Bukareszt    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Location: Romania - Bucharest What we expect from the ideal candidate: Advanced level of Polish(C1-C2) Minimum B2 level of English (writing, speaking) Availability for a full time schedule, 9:00-20:00, Monday – Friday Availability to work from office in Bucharest (AFI Park 3 building) Relocation...
  • Priority Services Specialist with German

    COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O   Rumunia, Bukareszt    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Splaiul Unirii 165, TNO3 Building, Rumunia standard hours 9-17 Full office work What we do At Cognizant, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. About the role Interact with users via email, phone, and...
  • Product Trainer

    COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O   Rumunia, Bukareszt    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Working hours: Working hours: 08:00 to 22:00; 8 hours/day, 40 hours/week (excluding 45 minutes break) - 5 working days out of 7, including weekends, On-site About the role The trainer position is primarily responsible for facilitating product and process training and creating content relevant to the...
  • Specjalista ds. obsługi klienta (obsługa czatu)

    Concentrix   Katowice    praca zdalna
    młodszy specjalista (junior)  umowa zlecenie  pełny etat   28 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Efektywny kontakt z klientem tylko poprzez live chat - 100% back office; Pozytywne, empatyczne i profesjonalne podejście do klientów; Udzielanie rzetelnych i dokładnych informacji w odpowiedzi na pytania i problemy klienta w branży logistycznej; Aktywne komunikowanie się w zespole;...
  • Konsultant Obsługi Klienta

    Concentrix   Katowice, Global Office Park    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa   31,17 zł brutto/godz.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 godz.
    Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta. Udzielanie informacji. Rozwiązywanie problemów klientów. Wsparcie członków zespołu. Dbanie o pozytywną atmosferę pracy. Nadzorowanie procesu reklamacyjnego. Zapewnianie wysokiego poziomu satysfakcji klienta.
  • Asystent / Asystentka ds. Obsługi Pacjenta

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, Ursynów, ul. Migdałowa 4    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    7 godz.
    Praca w Centrum Medycznym MAVIT​ Ośrodek Diagnostyczny ​przy ulicy Migdałowej 4 w Warszawie. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę. Twoją rolą będzie:​ bezpośrednia obsługa Pacjentów w Centrum Medycznym, umawianie Pacjentów na konsultacje i badania, archiwizacja dokumentacji...
  • Pracownik Działu Obsługi Klienta

    AYALA S.A.   Piaseczno, Julianowska 59A    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 godz.
    Obowiązki: Kompleksowa obsługa klienta; Fakturowanie sprzedaży; Kontrola wpływu należności; Obsługa transakcji sprzedażowych w systemie SAP; Samodzielne pozyskiwanie, rozwijanie współpracy oraz budowanie trwałych relacji z klientami.
  • Specjalista ds. technicznej obsługi klienta z j. niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    22 godz.
    Twój zakres obowiązków: Udzielanie wsparcia klientów w zakresie instalacji i obsługi kamer bezpieczeństwa; Odpowiadanie na pytania klientów - telefon/ czat/ e-mail; Wprowadzanie danych do systemu;
  • Deutschsprachiger Verantwortlicher für personenbezogene Daten

    Foundever   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)   7 000 - 8 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zu Ihren Aufgaben gehören: die Überprüfung der Identität von Bankkunden nach höchsten Standards; die von den Managern festgelegten Indikatoren für die Kundenzufriedenheit zu erreichen; die Probleme des Kunden einzubeziehen und zu verstehen, um ihm bestmöglich zu helfen.
  • Serwisant - Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Elis Textile Service Sp. z o.o.   Mielec    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  część etatu / tymczasowa/dodatkowa
    1 dni
    Zadania Wykonywanie czynności serwisowych związanych z rotacją odzieży roboczej. Przyjmowanie zgłoszeń od pracowników, przekazywanie ich do Działu Obsługi Klienta i nadzór nad nimi. Pomiar pracowników odzieżą rozmiarową. Współpraca z działem BHP klienta. Nadzór nad prawidłowym...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Rumunia Specjalista ds. Obsługi Klienta Rumunia
Customer Support Specialist with Polish and English

Customer Support Specialist with Polish and English

Competence Call Center member of TELUS International
Rumunia, Rumunia
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
rekrutacja online
113 dni temu
Customer Support Specialist with Polish and English
Miejsce pracy: Rumunia
Nr ref.: Req_00122068
(Relocation in Romania)
Please have in mind that this job requires you to relocate in Romania!
We offer a relocation package!

DESCRIPTION
  • Answer incoming requests from clients and providing support to them by channels provided by the Bank in Polish language professionally.
  • Escalate complex issues to the appropriate team to ensure rapid support.
  • Ensures that appropriate actions are taken to resolve client´s issues and concerns.
  • Handling outgoing calls with clients about ad-hoc data information, feedback.
  • Closely cooperate with internal teams such as Back Office, IT or other departments to help customers with requirements.
  • Register and handle incoming complaints or requests.
  • Process product or customer data changes in internal banking systems.
  • Share relevant customer feedback to help us improve our offerings.
  • Ensure customer satisfaction.
  • Other administration activities.
REQUIREMENTS
  • Advanced level of Polish (C1-C2).
  • Minimum B2 level of English (writing, speaking).
  • Availability for a full time schedule, 10:00-19:00, Monday - Friday.
  • Availability to work from office in Bucharest- ROMANIA (AFI Park 3 building).
  • Relocation package will be available
  • Basic knowledge of professional customer communication.
  • Understanding of customer concerns.
  • Customer care experience is an advantage.
  • Banking experience is an advantage.
  • Experience with Office 365, MS Outlook, MS SharePoint.
  •  Experience with using Jira software is a plus.
  • Strong written and verbal communication skills and problem-solving attitude.
  • Team player.
  • Ability to collaborate across departments and teams.
  • Ability to work in a fast-paced, multi-task environment.
OFFER
  • Stable job - permanent labor contracts.
  • Above average fixed salary, performance bonuses.
  • Relocation package available for candidates from outside Bucharest.
  • Monthly meal tickets.
  • Free access to our modern and fully-equipped employees' gym space in our offices.
  • Public transportation reimbursement, after the trial period.
  • International career - paid training and international career opportunities.
  • Multilingual exposure - improve your spoken and written language skills.
  • Inspiring and fun environment - our offices have become known for their innovative, fun and pleasant design. Enjoy our relax and play areas!
  • Community projects - want to make the world a better place? We run CSR (Corporate Social Responsibility) events all year long
  • Private medical insurance coverage.
  • Special discounts across variety of Banks, Telecoms, Gym & Fitness centers and more.
 

Poznaj

Competence Call Center member of TELUS International

About Us:

Excellent customer service is our passion - in 2020 Competence Call Center merged with and is now part of TELUS International. Since then, 70,000 team members have been providing the best customer service in more than 50 languages for international and well-known partners. We already employ about 500 people in our offices in Gdansk, Poland!

Who are we looking for?

Customer advisors, Digital Marketing Specialist, customer service people and many more!

Will knowing languages help me get hired?

Yes ! We are currently recruiting people who can speak one of the following languages: Czech, German, Hungarian, Romanian.

Check our offers by looking at the tabs: Call Center and Customer Service and Social Media.

Podobne oferty

  • Customer Support Specialist with Polish & English

    Competence Call Center member of TELUS International   Rumunia, Bukareszt    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Location: Romania - Bucharest What we expect from the ideal candidate: Advanced level of Polish(C1-C2) Minimum B2 level of English (writing, speaking) Availability for a full time schedule, 9:00-20:00, Monday – Friday Availability to work from office in Bucharest (AFI Park 3 building) Relocation...
  • Priority Services Specialist with German

    COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O   Rumunia, Bukareszt    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Splaiul Unirii 165, TNO3 Building, Rumunia standard hours 9-17 Full office work What we do At Cognizant, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. About the role Interact with users via email, phone, and...
  • Product Trainer

    COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O   Rumunia, Bukareszt    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Working hours: Working hours: 08:00 to 22:00; 8 hours/day, 40 hours/week (excluding 45 minutes break) - 5 working days out of 7, including weekends, On-site About the role The trainer position is primarily responsible for facilitating product and process training and creating content relevant to the...
  • Specjalista ds. obsługi klienta (obsługa czatu)

    Concentrix   Katowice    praca zdalna
    młodszy specjalista (junior)  umowa zlecenie  pełny etat   28 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Efektywny kontakt z klientem tylko poprzez live chat - 100% back office; Pozytywne, empatyczne i profesjonalne podejście do klientów; Udzielanie rzetelnych i dokładnych informacji w odpowiedzi na pytania i problemy klienta w branży logistycznej; Aktywne komunikowanie się w zespole;...
  • Konsultant Obsługi Klienta

    Concentrix   Katowice, Global Office Park    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa   31,17 zł brutto/godz.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 godz.
    Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta. Udzielanie informacji. Rozwiązywanie problemów klientów. Wsparcie członków zespołu. Dbanie o pozytywną atmosferę pracy. Nadzorowanie procesu reklamacyjnego. Zapewnianie wysokiego poziomu satysfakcji klienta.
  • Asystent / Asystentka ds. Obsługi Pacjenta

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, Ursynów, ul. Migdałowa 4    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    7 godz.
    Praca w Centrum Medycznym MAVIT​ Ośrodek Diagnostyczny ​przy ulicy Migdałowej 4 w Warszawie. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę. Twoją rolą będzie:​ bezpośrednia obsługa Pacjentów w Centrum Medycznym, umawianie Pacjentów na konsultacje i badania, archiwizacja dokumentacji...
  • Pracownik Działu Obsługi Klienta

    AYALA S.A.   Piaseczno, Julianowska 59A    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 godz.
    Obowiązki: Kompleksowa obsługa klienta; Fakturowanie sprzedaży; Kontrola wpływu należności; Obsługa transakcji sprzedażowych w systemie SAP; Samodzielne pozyskiwanie, rozwijanie współpracy oraz budowanie trwałych relacji z klientami.
  • Specjalista ds. technicznej obsługi klienta z j. niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    22 godz.
    Twój zakres obowiązków: Udzielanie wsparcia klientów w zakresie instalacji i obsługi kamer bezpieczeństwa; Odpowiadanie na pytania klientów - telefon/ czat/ e-mail; Wprowadzanie danych do systemu;
  • Deutschsprachiger Verantwortlicher für personenbezogene Daten

    Foundever   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)   7 000 - 8 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zu Ihren Aufgaben gehören: die Überprüfung der Identität von Bankkunden nach höchsten Standards; die von den Managern festgelegten Indikatoren für die Kundenzufriedenheit zu erreichen; die Probleme des Kunden einzubeziehen und zu verstehen, um ihm bestmöglich zu helfen.
  • Serwisant - Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Elis Textile Service Sp. z o.o.   Mielec    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  część etatu / tymczasowa/dodatkowa
    1 dni
    Zadania Wykonywanie czynności serwisowych związanych z rotacją odzieży roboczej. Przyjmowanie zgłoszeń od pracowników, przekazywanie ich do Działu Obsługi Klienta i nadzór nad nimi. Pomiar pracowników odzieżą rozmiarową. Współpraca z działem BHP klienta. Nadzór nad prawidłowym...