Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista / Specjalistka IT z j. niemieckim

    Nowy Styl   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
  • Konsultant ds. wdrożeń systemu workflow

    Asseco Data Systems S.A.   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    2 dni
    Zadania: przeprowadzanie analiz przedwdrożeniowych (zbieranie wymagań, identyfikowanie potrzeb klienta i przekładanie ich na koncepcję rozwiązania), opracowywanie dokumentacji wdrożeniowej, prowadzenie prezentacji systemu, tworzenie wytycznych dla developerów i współpraca z zespołem...
  • Service Delivery Specialist - Analytics Capabilities

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Join our Intelligent Automation & Data Lakehouse team within IT Services - Application Services, and be part of an international community across Denmark, Poland, and the UK! Our team is dedicated to safeguarding the stability and performance of applications within the Intelligent Automation and...
  • Specjalista / Specjalistka IT z j. niemieckim

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    20 godz.
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
  • Specjalista / Specjalistka IT

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    20 godz.
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
  • Specjalista ds. wsparcia technicznego z językiem włoskim i angielskim

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   6 000 - 6 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Dogłębne poznanie platformy klienta, Wsparcie klientów (e-mail, czat, telefon), Rozwiązywanie problemów technicznych i nietechnicznych, Diagnoza i zarządzanie reklamacjami, Pomoc w pytaniach marketingowych i sprzedażowych, Dokumentowanie rozwiązań problemów.
  • Technik Serwisu IT

    widziszwszystko sp. z.o.o   Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twój zakres obowiązków obsługa serwisowa i wsparcie użytkowników w zagadnieniach IT (PC, urządzenia drukujące, urządzenia mobilne, systemy operacyjne, pakiet Office, infrastruktura sieci LAN i WAN) diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników; konfiguracja i...
  • Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
  • Konsultant ds. Wsparcia Dynamics AX

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    4 dni
    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Wspieranie merytorycznie i technicznie użytkowników we wszystkich aspektach dotyczących systemów będących pod opieką działu wsparcia. Analizowanie potrzeb klienta wewnętrznego oraz procesów biznesowych w celu modyfikacji i...
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z językiem angielskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142B (West Station)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Twoje zadania: Wsparcie Klientów w rozwiązywaniu problemów związanych z obsługą bankomatów. Odpowiadanie na zgłoszenia i reklamacje – stawaj się niezawodnym wsparciem technicznym i merytorycznym. Zdobywaj wiedzę z zakresu finansów i obsługi klienta.
Zobacz więcej ofert pracy

Customer Support Engineer

Devire
Kraków, Cracow
praca stacjonarna
1889 dni temu

Agencja zatrudnienia nr licencji 3260

Find your own at devire.pl

Miejsce pracy/

Location: Cracow

Nr ref.: PL39881

Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu. Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.

 

Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.

Customer Support Engineer

Our Client is the worldwide leader in ITnetworking, and cybersecurity solutions. The company helps companies of all sizes transform how people connect, communicate, and collaborate.

It is a multinational corporation technology company with more than 71.000 employees worldwide. It is the largest company in the world which designsmanufactures and sells networking equipment. 

Currently, for our Client, we are looking for a Customer Support Engineer to join some of the industry's brightest minds in today's most advanced Internet technologies in the Routing and Switching environment.

 

What you will do:

  • provide second- or third-line network-level support for LAN-SW products to Cisco customers, partners, account teams and other internal technical support teams
  • act as a focal point for high impact, large account problem resolution
  • work on challenging network problems that require excellent technical, analytical, troubleshooting and interpersonal skills
  • utilize moderate to complex laboratory setups to recreate and solve problems
  • act as a customer champion to understand the customer's business, their expectations and unique perspective in order to build intimacy, satisfaction and prevent issues
  • collaborate across the board with colleagues locally and entire global support team. Have a team impact and provide leadership to less experienced engineers
  • attend ongoing technical training and work on assigned projects that will improve and further develop the success of the technology
  • drive actions to avoid customer issues

 

Who you are:

  • you know how to solve problems. You are analytical in your approach
  • obviously, you are an authority in your technology field. You represent the following:
    • have prior customer support experience and platform support of the Cisco Catalyst product family
    • have knowledge of the following areas: Routing and Switching Products
    • can demonstrate skills in Routing Protocols
    • are skilled in Effective Troubleshooting and Analytical thinking
    • have very good knowledge of L2&L3 technologies
    • have of CCNP or CCIE written
  • you are able to keep customers happy and stress levels down during difficult situations
  • you have a passion for customer satisfaction and dream about customer success
  • you have excellent communication skills (in English)
  • you are a Bachelor's (or Master of Science) or foreign degree equivalent in Computer Science, Computer Engineering, Electrical Engineering or related field
  • we will be very impressed if you can also show programming skills in Python

 

Our Client offer:

  • Salary based on B2B contract
  • Long-term employment
  • Working for a leading corporation with a stable market position
  • Possibility to work and grow in an international environment
  • Possibility to collaborate with like-minded innovators in a fun and flexible culture that has earned Company global recognition as a Great Place to Work
  • Work location: Cracow Cisco Center

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji"

Uprzejmie informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane aplikacje.

 

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka IT z j. niemieckim

    Nowy Styl   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
  • Konsultant ds. wdrożeń systemu workflow

    Asseco Data Systems S.A.   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    2 dni
    Zadania: przeprowadzanie analiz przedwdrożeniowych (zbieranie wymagań, identyfikowanie potrzeb klienta i przekładanie ich na koncepcję rozwiązania), opracowywanie dokumentacji wdrożeniowej, prowadzenie prezentacji systemu, tworzenie wytycznych dla developerów i współpraca z zespołem...
  • Service Delivery Specialist - Analytics Capabilities

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Join our Intelligent Automation & Data Lakehouse team within IT Services - Application Services, and be part of an international community across Denmark, Poland, and the UK! Our team is dedicated to safeguarding the stability and performance of applications within the Intelligent Automation and...
  • Specjalista / Specjalistka IT z j. niemieckim

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    20 godz.
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
  • Specjalista / Specjalistka IT

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    20 godz.
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
  • Specjalista ds. wsparcia technicznego z językiem włoskim i angielskim

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   6 000 - 6 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Dogłębne poznanie platformy klienta, Wsparcie klientów (e-mail, czat, telefon), Rozwiązywanie problemów technicznych i nietechnicznych, Diagnoza i zarządzanie reklamacjami, Pomoc w pytaniach marketingowych i sprzedażowych, Dokumentowanie rozwiązań problemów.
  • Technik Serwisu IT

    widziszwszystko sp. z.o.o   Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twój zakres obowiązków obsługa serwisowa i wsparcie użytkowników w zagadnieniach IT (PC, urządzenia drukujące, urządzenia mobilne, systemy operacyjne, pakiet Office, infrastruktura sieci LAN i WAN) diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników; konfiguracja i...
  • Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
  • Konsultant ds. Wsparcia Dynamics AX

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    4 dni
    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Wspieranie merytorycznie i technicznie użytkowników we wszystkich aspektach dotyczących systemów będących pod opieką działu wsparcia. Analizowanie potrzeb klienta wewnętrznego oraz procesów biznesowych w celu modyfikacji i...
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z językiem angielskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142B (West Station)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Twoje zadania: Wsparcie Klientów w rozwiązywaniu problemów związanych z obsługą bankomatów. Odpowiadanie na zgłoszenia i reklamacje – stawaj się niezawodnym wsparciem technicznym i merytorycznym. Zdobywaj wiedzę z zakresu finansów i obsługi klienta.