Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista wsparcia użytkowników

    NetWorkS! sp. z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    12 godz.
    Opis zadań na stanowisku: Wsparcie użytkowników w codziennej pracy; Dbanie o bezpieczeństwo stacji roboczych; Poszukiwanie nowych rozwiązań usprawniających działania zespołu;
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego IT

    Klient portalu Praca.pl   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    20 godz.
    Przyjmowanie i rejestrowanie telefonicznych zgłoszeń dotyczących awarii, problemów ze sprzętem, uprawnień i aplikacji IT; Świadczenie zdalnej pomocy technicznej dla użytkowników w zakresie oprogramowania, sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych; Współpraca z zewnętrznymi...
  • Specjalista ds. Utrzymania Oprogramowania

    Asseco Data Systems S.A.   Warszawa, ul. Adama Branickiego 13    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zadania: diagnoza i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez Klientów (również obcojęzycznych), analiza potrzeb klienta, zrozumienie/uzupełnienie informacji o zgłoszonym przez klienta problemie, przygotowanie i realizacja przypadków testowych, współpraca i konsultacje rozwiązań...
  • Asystent / Asystentka Wsparcia Użytkowników Aplikacji PSZ

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    5 dni
    Kontakt telefoniczny i mailowy z placówkami poddostawczymi i podwykonawczymi. Przeprowadzanie szkoleń z zakresu obsługi systemu rejestracji pacjentów. Wsparcie techniczne w zakresie obsługi systemu operacyjnego. Weryfikacja i konfiguracja uprawnień w systemie. Wprowadzanie danych dotyczących...
  • Learning Support Specialist with Spanish

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Day-to-day responsibilities: Managing, resolving and posting updates for any course/lab and related learning assets in a discussion forum on the designated platform for communication between the learners, mentors and teacher staff, Managing the customer’s problems through effective diagnosis,...
  • Specjalista ds. wsparcia nauki z językiem hiszpańskim

    Klient portalu Praca.pl   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Zarządzanie aktualizacjami dla kursów i laboratoriów na platformie dyskusyjnej. Skuteczne diagnozowanie i rozwiązywanie problemów klientów, wprowadzanie narzędzi usprawniających pracę. Współpraca jako konsultant techniczny dla wewnętrznych działów firmy. Reprezentowanie potrzeb...
  • Specjalista ds. Wsparcia Technicznego z językiem niemieckim

    Klient portalu Praca.pl   Katowice    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    11 godz.
    Co na Ciebie czeka? Wsparcie klienta: Obsługa połączeń i e-maili w języku niemieckim, pomoc w problemach technicznych. Analityczne myślenie: Rozwiązywanie problemów i optymalizacja procesów. Dokładność: Precyzyjne wprowadzanie danych. Budowanie relacji: Wysoki standard obsługi klienta.
  • Customer technical support specialist with German

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   7 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 godz.
    Providing customer support for the purchase of electric cars or after-sales support (inbound calls) Establishing and maintaining customer relations; Ongoing reporting in the systems;
  • Technical Support Engineer

    Foundever   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    14 godz.
    Your daily tasks: Troubleshooting and handling complex client inquiries via via the main support channels ; Managing assigned cases and providing the best possible solutions to meet client needs; Investigating root causes of issues using tools like Chrome Dev Tools, application logs, and monitoring...
  • Process and Technology Improvement Consultant

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    Job Description: independent project management, apply Continuous Improvement methodology (6Sigma, Lean) to the transformation projects, support the organization in continuous improvement projects, proactively analyze the efficiency of GSC processes by looking for areas for improvement, identify...
Zobacz więcej ofert pracy

Customer Support Engineer

Devire
Kraków, Cracow
praca stacjonarna
1948 dni temu

Agencja zatrudnienia nr licencji 3260

Find your own at devire.pl

Miejsce pracy/

Location: Cracow

Nr ref.: PL39881

Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu. Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.

 

Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.

Customer Support Engineer

Our Client is the worldwide leader in ITnetworking, and cybersecurity solutions. The company helps companies of all sizes transform how people connect, communicate, and collaborate.

It is a multinational corporation technology company with more than 71.000 employees worldwide. It is the largest company in the world which designsmanufactures and sells networking equipment. 

Currently, for our Client, we are looking for a Customer Support Engineer to join some of the industry's brightest minds in today's most advanced Internet technologies in the Routing and Switching environment.

 

What you will do:

  • provide second- or third-line network-level support for LAN-SW products to Cisco customers, partners, account teams and other internal technical support teams
  • act as a focal point for high impact, large account problem resolution
  • work on challenging network problems that require excellent technical, analytical, troubleshooting and interpersonal skills
  • utilize moderate to complex laboratory setups to recreate and solve problems
  • act as a customer champion to understand the customer's business, their expectations and unique perspective in order to build intimacy, satisfaction and prevent issues
  • collaborate across the board with colleagues locally and entire global support team. Have a team impact and provide leadership to less experienced engineers
  • attend ongoing technical training and work on assigned projects that will improve and further develop the success of the technology
  • drive actions to avoid customer issues

 

Who you are:

  • you know how to solve problems. You are analytical in your approach
  • obviously, you are an authority in your technology field. You represent the following:
    • have prior customer support experience and platform support of the Cisco Catalyst product family
    • have knowledge of the following areas: Routing and Switching Products
    • can demonstrate skills in Routing Protocols
    • are skilled in Effective Troubleshooting and Analytical thinking
    • have very good knowledge of L2&L3 technologies
    • have of CCNP or CCIE written
  • you are able to keep customers happy and stress levels down during difficult situations
  • you have a passion for customer satisfaction and dream about customer success
  • you have excellent communication skills (in English)
  • you are a Bachelor's (or Master of Science) or foreign degree equivalent in Computer Science, Computer Engineering, Electrical Engineering or related field
  • we will be very impressed if you can also show programming skills in Python

 

Our Client offer:

  • Salary based on B2B contract
  • Long-term employment
  • Working for a leading corporation with a stable market position
  • Possibility to work and grow in an international environment
  • Possibility to collaborate with like-minded innovators in a fun and flexible culture that has earned Company global recognition as a Great Place to Work
  • Work location: Cracow Cisco Center

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji"

Uprzejmie informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane aplikacje.

 

Podobne oferty

  • Specjalista wsparcia użytkowników

    NetWorkS! sp. z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    12 godz.
    Opis zadań na stanowisku: Wsparcie użytkowników w codziennej pracy; Dbanie o bezpieczeństwo stacji roboczych; Poszukiwanie nowych rozwiązań usprawniających działania zespołu;
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego IT

    Klient portalu Praca.pl   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    20 godz.
    Przyjmowanie i rejestrowanie telefonicznych zgłoszeń dotyczących awarii, problemów ze sprzętem, uprawnień i aplikacji IT; Świadczenie zdalnej pomocy technicznej dla użytkowników w zakresie oprogramowania, sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych; Współpraca z zewnętrznymi...
  • Specjalista ds. Utrzymania Oprogramowania

    Asseco Data Systems S.A.   Warszawa, ul. Adama Branickiego 13    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zadania: diagnoza i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez Klientów (również obcojęzycznych), analiza potrzeb klienta, zrozumienie/uzupełnienie informacji o zgłoszonym przez klienta problemie, przygotowanie i realizacja przypadków testowych, współpraca i konsultacje rozwiązań...
  • Asystent / Asystentka Wsparcia Użytkowników Aplikacji PSZ

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    5 dni
    Kontakt telefoniczny i mailowy z placówkami poddostawczymi i podwykonawczymi. Przeprowadzanie szkoleń z zakresu obsługi systemu rejestracji pacjentów. Wsparcie techniczne w zakresie obsługi systemu operacyjnego. Weryfikacja i konfiguracja uprawnień w systemie. Wprowadzanie danych dotyczących...
  • Learning Support Specialist with Spanish

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Day-to-day responsibilities: Managing, resolving and posting updates for any course/lab and related learning assets in a discussion forum on the designated platform for communication between the learners, mentors and teacher staff, Managing the customer’s problems through effective diagnosis,...
  • Specjalista ds. wsparcia nauki z językiem hiszpańskim

    Klient portalu Praca.pl   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Zarządzanie aktualizacjami dla kursów i laboratoriów na platformie dyskusyjnej. Skuteczne diagnozowanie i rozwiązywanie problemów klientów, wprowadzanie narzędzi usprawniających pracę. Współpraca jako konsultant techniczny dla wewnętrznych działów firmy. Reprezentowanie potrzeb...
  • Specjalista ds. Wsparcia Technicznego z językiem niemieckim

    Klient portalu Praca.pl   Katowice    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    11 godz.
    Co na Ciebie czeka? Wsparcie klienta: Obsługa połączeń i e-maili w języku niemieckim, pomoc w problemach technicznych. Analityczne myślenie: Rozwiązywanie problemów i optymalizacja procesów. Dokładność: Precyzyjne wprowadzanie danych. Budowanie relacji: Wysoki standard obsługi klienta.
  • Customer technical support specialist with German

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   7 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 godz.
    Providing customer support for the purchase of electric cars or after-sales support (inbound calls) Establishing and maintaining customer relations; Ongoing reporting in the systems;
  • Technical Support Engineer

    Foundever   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    14 godz.
    Your daily tasks: Troubleshooting and handling complex client inquiries via via the main support channels ; Managing assigned cases and providing the best possible solutions to meet client needs; Investigating root causes of issues using tools like Chrome Dev Tools, application logs, and monitoring...
  • Process and Technology Improvement Consultant

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    Job Description: independent project management, apply Continuous Improvement methodology (6Sigma, Lean) to the transformation projects, support the organization in continuous improvement projects, proactively analyze the efficiency of GSC processes by looking for areas for improvement, identify...