The Customer Care Agent is an integral part of the SME Services in MS Operations within the organization. The team manages inquiries from SME-sized merchants who are customers. Responsibilities include handling emails, chats and calls from customers with either acquiring or technical products with...
The Customer Care Agent is an integral part of the SME Services in MS Operations within the organization. The team manages inquiries from SME-sized merchants who are customers. Responsibilities include handling emails, chats and calls from customers with either acquiring or technical products with...
Opis stanowiska: Odpowiedzialność za budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientami firmy; Obsługa zamówień Klientów - potwierdzanie terminu realizacji dostaw Klientom, negocjowanie terminów dostaw; Rozwiązywanie bieżących problemów związanych ze współpracą z Klientami; Nadzór...
Opis stanowiska: Odpowiedzialność za budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientami firmy; Obsługa zamówień Klientów - potwierdzanie terminu realizacji dostaw Klientom, negocjowanie terminów dostaw; Rozwiązywanie bieżących problemów związanych ze współpracą z Klientami; Nadzór...
Zastanawiasz się co będzie należało do Twoich obowiązków? odbieranie połączeń od klientów firmy z branży energetycznej, udzielanie odpowiedzi na zapytania mailowe, obsługę aplikacji wewnętrznych i zewnętrznych, budowanie pozytywnego wizerunku naszego Kontrahenta.
Responsibilities: Developing and verifying specifications and requirements for contracts with current and potential clients; Developing and verifying framework service contracts; Ongoing updating and verification of existing agreements and documents; Issuing and substantively controlling invoices...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie 4 500 - 8 000 zł brutto/mies. rekrutacja online
8 godz.
Jak wygląda dzień pracy? Dołączając do Transcom, masz możliwość wyboru pracy w jednym z działów: W dziale obsługowym zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach, odbieramy połączenia i obsługujemy klientów. Najpopularniejsze pytania dotyczą wystawionych faktur,...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie 4 500 - 8 000 zł brutto/mies. rekrutacja online
8 godz.
Jak wygląda dzień pracy? Dołączając do Transcom, masz możliwość wyboru pracy w jednym z działów: W dziale obsługowym zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach, odbieramy połączenia i obsługujemy klientów. Najpopularniejsze pytania dotyczą wystawionych faktur,...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie 4 500 - 8 000 zł brutto/mies. rekrutacja online
8 godz.
Jak wygląda dzień pracy? Dołączając do Transcom, masz możliwość wyboru pracy w jednym z działów: W dziale obsługowym zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach, odbieramy połączenia i obsługujemy klientów. Najpopularniejsze pytania dotyczą wystawionych faktur,...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie 4 500 - 8 000 zł brutto/mies. rekrutacja online
8 godz.
Jak wygląda dzień pracy? Dołączając do Transcom, masz możliwość wyboru pracy w jednym z działów: W dziale obsługowym zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach, odbieramy połączenia i obsługujemy klientów. Najpopularniejsze pytania dotyczą wystawionych faktur,...
For our Client – a well known Belgian company we are looking for a Candidate for the position of:
Customer service & support manager
Workplace: Belgia
Range of responsibilities:
Provide excellent customer service and to promote this idea throughout the organization
Helping develop a customer service policy for an entire test organization
Managing a team of customer services staff
Handling face-to-face enquiries from customers
Understand and satisfy customers’ requirements and exceed their expectations if possible
Ensuring and approving of software releases
Extensive end-to-end customer scenarios testing
Act as an interface to ensure that the capabilities of the outsourcing team to cover more customer test plans are in par with customer scenarios testing offshore
Responsible for budget, training, skills development of the team
Developing customer service procedures, policies and standards for your organization or dept
Required skills:
Broad knowledge of telecommunication protocols (ATM, Ethernet, DSL, WLAn, ...)
Master in electronics / ICT
Min. 5 years experience
IP networking, internet technologies
Linux, OpenWRT, Android knowledge (plus)
Customer deployed Triple Play/Quadruple Play Services
Agile methodologies
Driving license and own car
Fluent English
Personality / attitude required:
Team player
Problem solver
Good negotiation skills, know how to address customers or speak in public
Flexible, creative
Takes responsibility
Result driven and willing to learn
Communicative
Willingness to travel
Our offer:
Long-term employment
Permament contract
Gross rate per month: EUR 4000 – 5000
Other benefits and bonuses according to the Belgian regulations
The Customer Care Agent is an integral part of the SME Services in MS Operations within the organization. The team manages inquiries from SME-sized merchants who are customers. Responsibilities include handling emails, chats and calls from customers with either acquiring or technical products with...
The Customer Care Agent is an integral part of the SME Services in MS Operations within the organization. The team manages inquiries from SME-sized merchants who are customers. Responsibilities include handling emails, chats and calls from customers with either acquiring or technical products with...
Opis stanowiska: Odpowiedzialność za budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientami firmy; Obsługa zamówień Klientów - potwierdzanie terminu realizacji dostaw Klientom, negocjowanie terminów dostaw; Rozwiązywanie bieżących problemów związanych ze współpracą z Klientami; Nadzór...
Opis stanowiska: Odpowiedzialność za budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientami firmy; Obsługa zamówień Klientów - potwierdzanie terminu realizacji dostaw Klientom, negocjowanie terminów dostaw; Rozwiązywanie bieżących problemów związanych ze współpracą z Klientami; Nadzór...
Zastanawiasz się co będzie należało do Twoich obowiązków? odbieranie połączeń od klientów firmy z branży energetycznej, udzielanie odpowiedzi na zapytania mailowe, obsługę aplikacji wewnętrznych i zewnętrznych, budowanie pozytywnego wizerunku naszego Kontrahenta.
Responsibilities: Developing and verifying specifications and requirements for contracts with current and potential clients; Developing and verifying framework service contracts; Ongoing updating and verification of existing agreements and documents; Issuing and substantively controlling invoices...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie 4 500 - 8 000 zł brutto/mies. rekrutacja online
8 godz.
Jak wygląda dzień pracy? Dołączając do Transcom, masz możliwość wyboru pracy w jednym z działów: W dziale obsługowym zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach, odbieramy połączenia i obsługujemy klientów. Najpopularniejsze pytania dotyczą wystawionych faktur,...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie 4 500 - 8 000 zł brutto/mies. rekrutacja online
8 godz.
Jak wygląda dzień pracy? Dołączając do Transcom, masz możliwość wyboru pracy w jednym z działów: W dziale obsługowym zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach, odbieramy połączenia i obsługujemy klientów. Najpopularniejsze pytania dotyczą wystawionych faktur,...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie 4 500 - 8 000 zł brutto/mies. rekrutacja online
8 godz.
Jak wygląda dzień pracy? Dołączając do Transcom, masz możliwość wyboru pracy w jednym z działów: W dziale obsługowym zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach, odbieramy połączenia i obsługujemy klientów. Najpopularniejsze pytania dotyczą wystawionych faktur,...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie 4 500 - 8 000 zł brutto/mies. rekrutacja online
8 godz.
Jak wygląda dzień pracy? Dołączając do Transcom, masz możliwość wyboru pracy w jednym z działów: W dziale obsługowym zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach, odbieramy połączenia i obsługujemy klientów. Najpopularniejsze pytania dotyczą wystawionych faktur,...