Customer Service Specialist
Miejsce pracy: Warszawa
Na czym polegać będzie Twoja praca?
- Będziesz odpowiadać na pytania, weryfikować zgłoszenia i analizować potrzeby Klienta zarówno w języku polskim i angielskim w 5 kanałach kontaktu: mail, telefon, chat, Messenger, WhatsApp
- Zbudujesz pozytywną relację z Klientem
- Wesprzesz Klienta na różnych etapach korzystania z serwisu eBilet
- Aktywnie weźmiesz udział w tworzeniu procedur usprawniających pracę oraz kontakt z Klientem
- Będziesz współpracować z innymi działami serwisu
Dlaczego miał(a)byś z nami pracować?
- Dołączysz do największej firmy w Polsce zajmującej się sprzedażą biletów na wydarzenia kulturalne, rozrywkowe i sportowe
- Praca w eBilet.pl to połączenie kreatywności, innowacyjności i entuzjazmu start'upu z pewnością i stabilnością lidera branży
- Czeka Cię praca w przyjaznej, nastawionej na współpracę atmosferze, z młodymi, ciekawymi, pełnymi pasji ludźmi
- Nie tylko odpowiadamy na zgłoszenia Klientów, ale również analizujemy ich potrzeby i sugestie
- Gwarantujemy dużą dawkę wiedzy i rozwoju, w tym szkoleń specjalistycznych
Ofertę kierujemy do osób, które:
- Posiadają doświadczenie w obsłudze Klienta, najlepiej w następujących kanałach kontaktu: mail, telefon, czat, Messenger
- Mają doświadczenie w obsłudze sklepów internetowych
- Są elastyczne, gotowe do pracy w systemie równoważnym (również godziny nocne, weekendy oraz święta)
- Doskonale znają język polski w mowie i piśmie
- Dobrze znają język angielski i nie mają oporów, aby używać go w kontakcie z Klientami
- Potrafią analizować dane z różnych źródeł oraz pracować w kilku systemach jednocześnie
- Posiadają ponadprzeciętne zdolności komunikacyjne i lubią kontakt z Klientem
- Są osobami otwartymi na kontakty z klientem
Ze swojej strony oferujemy dodatkowo:
- Umowę o pracę w największej bileterii w Polsce
- Bogaty pakiet benefitów dla Ciebie
- Zajęcia angielskiego opłacane przez nas
- Pracę z ciekawymi, pełnymi pasji ludźmi w przyjaznej atmosferze
- Możliwość nauki oraz rozwijania swoich kompetencji