Najnowsze oferty pracy

  • Pracownik obsługi klienta w dziale sprzedaży aptecznej

    Salus International Sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska: Praca polegająca na przyjmowaniu zamówień z aptek współpracujących z Hurtownią. Praca w godzinach popołudniowych.
  • Care Coordinator - Customer Care Specialist

    Henry Meds   Katowice    praca zdalna
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat   11 000 zł netto (+VAT)/mies.  rekrutacja online
    11 dni
    Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
  • Customer Service Specialist

    ERG S.A.   Dąbrowa Górnicza    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Weryfikacja, wprowadzanie i procesowanie zamówień sprzedaży w systemie; Wystawianie faktur sprzedaży, korekt oraz dokumentacji niezbędnej w sprzedaży eksportowej oraz wewnątrzwspólnotowej; Kontrolę terminowej płatności faktur;...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Elis Textile Service Sp. z o.o.   Siemianowice Śląskie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    6 dni
    Twoje zadania Administracyjna obsługa spraw związanych ze współpracą z Klientami, Rejestrowanie dokumentów w wewnętrznym systemie informatycznym, Prowadzenie procesu reklamacji, Prowadzenie rozmów z Klientami, udzielanie odpowiedzi na zapytania telefoniczne i mailowe, Redagowanie pism,...
  • Specjalista ds. obsługi klienta

    GCC7 Services Ltd   śląskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Malta
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 godz.
    TWOJE OBOWIĄZKI: Pełnienie roli głównego punktu kontaktowego we wszelkich sprawach związanych z Twoimi kontami. Budowanie i utrzymywanie silnych, długotrwałych relacji z klientami. Rozwijanie relacji zaufania doradców z kluczowymi klientami. Zapewnienie terminowej i skutecznej dostawy...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   śląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie jeśli:...
  • Customer Service Specialist with Czech

    Foundever   śląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service; Answering incoming calls, mails and meeting targets set by our client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving quality goals for...
  • Customer Service Professional with Croatian

    Foundever   śląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect from you? Language: Proficiency in Croatian (C2,...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Praca.pl   śląskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Malta
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska: Zarządzanie kontami klientów. Budowanie zaufania utrzymanie relacji z klientami z ważnymi klientami. Dostawa na czas i efektywne wdrażanie rozwiązań według potrzeb klientów. Rozwój biznesu z nowymi i obecnymi klientami. Realizacja i przewyższanie ustalonych celów...
  • Customer Service Specialist with Czech, Slovak and English

    Foundever   śląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service connected to technical support; Answering incoming calls, mails and meeting targets set by our client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely...
Zobacz więcej ofert pracy

Customer Service Specialist with Spanish

Genpact PL
Katowice
specjalista junior / mid / senior
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
rekrutacja online
772 dni temu
Customer Service Specialist with Spanish
Location: Katowice

With a startup spirit and 90,000+ curious and courageous minds, we have the expertise to go deep with the world's biggest brands — and we have fun doing it. Now, we're calling all you rule-breakers and risk-takers who see the world differently and are bold enough to reinvent it. Come, transform with us.

Responsibilities:

  • Accountability (Deliverable Outputs): 
  • Provide requested services to customers as a part of Service Catalogue
  • Review and provide information about the situation of their orders, deliveries and invoices data
  • Monitor customer compliance to agreed logistic trade terms
  • Review and provide logistic or descriptive information of products
  • Inform the customer about the out of stock proactively and when that affects the order 
  • Manage the unloading time slots with customers
  • Review and provide information about escalated cash collection, claims and credit situation
  • Maintain the record of the most common issues and problems and their solution status
  • Accountable for an alert generated by its own customers and ensure they are solved within agreed times
  • Ensure proper Master Data
  • Coordinate Master Data requests from customer/ other functions
  • Follow up if needed with the customer regarding product & price lists for master data updates
  • Maintenance of customer contacts
  • Support proper Order Management process
  • Review blocked orders for delivery for certain scenarios, e.g., minimum order quantity, requested delivery date, etc. with the customer and in cooperation with Order Validation Specialist
  • Monitor that customer place orders according to the agreed schedule and rules
  • Support proper Claims Management process
  • Ensure proper flow of claims between customer, 3PLP (IBM) and Unilever
  • Contribute to the proper return process by clear rules agreement or direct contact with customer f needed
  • Claims resolution communication (pricing, logistic, trade terms) to customers as per customer Service Catalogue
  • Ensure the readiness of customer to accept rejection of their claims and pay disputed value
  • Deal with escalations form price, logistic and trade terms Claims Specialists
  • Liaise with the Stock Management Specialist and/or 3rd Party Logistic Providers for urgent delivery issues
  • Support Cash Collection & Credit Management activities
  • Follow up escalated overdue invoices with the customer
  • Support the whole team with the actions mentioned in B2C agenda

 

Qualifications:

  • Fluent Spanish and English
  • Customer Focus (focus on external and internal customers)
  • Bias for action (focus on results and use of intelligent risk taking)
  • Team Alignment (team player; supports and respects others)
  • Accountability and responsibility (personally driving change and using operational discipline to deliver on the promise)
  • Growth Mindset (placing a fresh emphasis on innovation and having the ambition to grow)
  • Good MS Excel skills  
  • Good knowledge of SAP Customer Facing related transactions and workflows
  • Good knowledge of financial controls related to Customer Facing processes
  • Strong analytical skills including analysis of complex data
  • Ability to work effectively under pressure 
  • University Graduate (min. Bachelor)

What can we offer?

  • Attractive salary
  • Stable job offers - employment contract
  • Work in a multicultural and diverse environment with employees from over 30 countries
  • Genpact supports professional tranings and great career development opportunities
  • Free access to our award-winning learning platform 
  • Benefits such as Insurance, Luxmed, additional vacation days, biking policy
Kindly please see our Privacy Notice for Employment Candidates: http://www.genpact.com/about- us/privacy-notice-for-employment-candidates.
 

Podobne oferty

  • Pracownik obsługi klienta w dziale sprzedaży aptecznej

    Salus International Sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska: Praca polegająca na przyjmowaniu zamówień z aptek współpracujących z Hurtownią. Praca w godzinach popołudniowych.
  • Care Coordinator - Customer Care Specialist

    Henry Meds   Katowice    praca zdalna
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat   11 000 zł netto (+VAT)/mies.  rekrutacja online
    11 dni
    Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
  • Customer Service Specialist

    ERG S.A.   Dąbrowa Górnicza    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Weryfikacja, wprowadzanie i procesowanie zamówień sprzedaży w systemie; Wystawianie faktur sprzedaży, korekt oraz dokumentacji niezbędnej w sprzedaży eksportowej oraz wewnątrzwspólnotowej; Kontrolę terminowej płatności faktur;...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Elis Textile Service Sp. z o.o.   Siemianowice Śląskie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    6 dni
    Twoje zadania Administracyjna obsługa spraw związanych ze współpracą z Klientami, Rejestrowanie dokumentów w wewnętrznym systemie informatycznym, Prowadzenie procesu reklamacji, Prowadzenie rozmów z Klientami, udzielanie odpowiedzi na zapytania telefoniczne i mailowe, Redagowanie pism,...
  • Specjalista ds. obsługi klienta

    GCC7 Services Ltd   śląskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Malta
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 godz.
    TWOJE OBOWIĄZKI: Pełnienie roli głównego punktu kontaktowego we wszelkich sprawach związanych z Twoimi kontami. Budowanie i utrzymywanie silnych, długotrwałych relacji z klientami. Rozwijanie relacji zaufania doradców z kluczowymi klientami. Zapewnienie terminowej i skutecznej dostawy...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   śląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie jeśli:...
  • Customer Service Specialist with Czech

    Foundever   śląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service; Answering incoming calls, mails and meeting targets set by our client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving quality goals for...
  • Customer Service Professional with Croatian

    Foundever   śląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect from you? Language: Proficiency in Croatian (C2,...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Praca.pl   śląskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Malta
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska: Zarządzanie kontami klientów. Budowanie zaufania utrzymanie relacji z klientami z ważnymi klientami. Dostawa na czas i efektywne wdrażanie rozwiązań według potrzeb klientów. Rozwój biznesu z nowymi i obecnymi klientami. Realizacja i przewyższanie ustalonych celów...
  • Customer Service Specialist with Czech, Slovak and English

    Foundever   śląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service connected to technical support; Answering incoming calls, mails and meeting targets set by our client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely...