Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. obsługi klienta z j. angielskim

    ManpowerGroup   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    20 godz.
    Zakres obowiązków Obsługa klienta i zarządzanie zamówieniami: Będziesz głównym punktem kontaktowym dla wszystkich klientów, zapewniając doskonałą obsługę; Zarządzanie i koordynowanie całym procesem zamawiania we współpracy z zespołem ds. realizacji zamówień; Przygotowywanie...
  • Pracownik Biura Obsługi Klienta

    Dorado.pl sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: obsługa telefoniczna klientów; fakturowanie; sporządzanie raportów; inne prace biurowe; praca w systemie 2-zmianowym – w godzinach 5:30-16:00;
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Klient portalu Praca.pl   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Pełnienie roli głównego punktu kontaktowego dla klientów; Zarządzanie i koordynacja procesu zamawiania we współpracy z zespołem ds. realizacji zamówień; Przygotowywanie profesjonalnych wycen i obsługa zamówień; Rozwiązywanie skarg klientów oraz współpraca z działem księgowości...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    JEŚLI DO NAS DOŁĄCZYSZ BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ: Prowadzeniem rekrutacji słuchaczy do szkół, w tym prowadzeniem telefonicznych akcji wychodzących. Realizowaniem planów sprzedażowych. Obsługiwaniem słuchaczy zgodnie ze standardami firmy. Prowadzeniem dokumentacji sekretariatu szkoły.
  • Konsultant Telefoniczny

    Klient portalu Praca.pl   Kraków    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    Rekrutacja słuchaczy i organizacja telefonicznych akcji wychodzących, Realizacja celów sprzedażowych, Obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy, Zarządzanie dokumentacją sekretariatu.
  • Specjalistka / Specjalista ds. Obsługi Klienta

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Kraków    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    14 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa Klientów indywidualnych (m.in. obywateli Ukrainy). Udzielanie Klientom podstawowych informacji o produktach i usługach bankowych. Pomaganie w komunikacji pomiędzy Klientami ukraińskimi, a pracownikiem banku, który nie komunikuje się w języku ukraińskim....
  • Doradca ds. obsługi wynajmu samochodów (kierowca)

    Masterlease   Kraków    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 dni
    Główne czynności: Realizowanie procesu wynajmu samochodów (praca mobilna, wydanie oraz odbiór pojazdów). Przyjmowanie i obsługa zamówień najmu samochodów od klientów przekazanych drogą telefoniczną, e-mailową. Przygotowywanie i uzupełnianie dokumentacji związanej z wynajmem...
  • Customer Service Professional with Czech and English

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    13 godz.
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (contact with clients via phone and e-mails); Meeting targets set by the client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner. What do we expect...
  • Customer Service Specialist with Slovenian

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 godz.
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (contact with Clients via chat, email and calls); Answering incoming calls and meeting targets set by the Client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   małopolskie    praca zdalna   za 2 dni wygasa
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    Do twoich zadań należeć będzie: Mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie jeśli:...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Małopolskie Zabierzów Specjalista ds. Obsługi Klienta Zabierzów
Customer Service Representative with French and English

Customer Service Representative with French and English

ManpowerGroup
Zabierzów
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
372 dni temu

Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!

Customer Service Representative with French and English
Miejsce pracy: Zabierzów
Nr Ref.: 11393

Job Tasks

  • A main point of contact for all customer
  • Manage/co-ordinate the order process
  • Prepare & produce professional quotations
  • Manage/co-ordinate the order process from start to finish in close conjunction with the Central order Desk
  • Active follow-up of outstanding quotes
  • As a Sales Force super user, ensure the systems is updated and maintained; liaise with both internal and external clients
  • Proactive control of Company generated leads, including follow-up and liaising with the sales force and external clients
  • Generate & check reports for the status of orders on a regular basis
  • Progress outstanding orders on the system
  • Receive & respond to all customer complaints & to follow the customer complaint procedure
  • Liaise with the accounts department regarding customer credit issues
  • Manage office phone calls in coordination with the other team members of the Customer Service
  • Support the Customer Service Supervisor with his/her reporting tasks and provide him/her actual & relevant data, information and graphics
  • Initiate and support local marketing initiatives
  • Visit exhibitions and conferences in agreement with the direct manager in order to generate leads, do the follow-up and create appointments for the sales force
  • Organize customer activities in agreement with the direct manager
  • All other activities related to the day-to-day business or to improve the business
  • Ensure all HSSEQ rules and regulations are communicated and enforced throughout the Organization; proactively participate to safety awareness and improvement
  • Represent the Company in a professional manner at all times, both internally and externally; follow the published processes and comply with all company policies and procedures; be an ambassador for the businesses in particular ensure that Health & Safety comes first at all time

Requirements:

  • Fluent in French to support the French market
  • English – essential fluent oral & written 
  • A minimum of 5 years’ experience in a similar position, commercial acumen and negotiation skills, with a strong business hunter mindset are required
  • Post-secondary education
  • Technical affinity and understanding of industrial markets
  • Good working knowledge of Office software (Word, Excel, PowerPoint, etc.)
  • Strong interpersonal skills, works and communicates well with internal colleagues and external customer
  • Energetic and proactive initiator; must present a professional and articulate image
  • Able to work to deadlines; excellent organizational skills

Offer:

  • Full-time employment contract
  • Attractive salary suitable to your skills
  • Opportunity to work in a fast developing international company
  • Hybrid working arrangement: 3 days work from the office and 2 days from home


The offer applies to permanent work

Prosimy o załączenie do aplikacji następującej klauzuli: "Niniejszym wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w moim CV przez ManpowerGroup Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Nowogrodzkiej 68, do celów związanych z procesem rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2014 r. poz. 1182). Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych innym podmiotom z grupy Manpower oraz potencjalnym pracodawcom do celów związanych z procesem rekrutacji. Przysługuje mi prawo dostępu do moich danych i ich poprawiania."

Agencja zatrudnienia – nr certyfikatu 412.
 

Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail?

 

Poznaj

ManpowerGroup

ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.

Podobne oferty

  • Specjalista ds. obsługi klienta z j. angielskim

    ManpowerGroup   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    20 godz.
    Zakres obowiązków Obsługa klienta i zarządzanie zamówieniami: Będziesz głównym punktem kontaktowym dla wszystkich klientów, zapewniając doskonałą obsługę; Zarządzanie i koordynowanie całym procesem zamawiania we współpracy z zespołem ds. realizacji zamówień; Przygotowywanie...
  • Pracownik Biura Obsługi Klienta

    Dorado.pl sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: obsługa telefoniczna klientów; fakturowanie; sporządzanie raportów; inne prace biurowe; praca w systemie 2-zmianowym – w godzinach 5:30-16:00;
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Klient portalu Praca.pl   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Pełnienie roli głównego punktu kontaktowego dla klientów; Zarządzanie i koordynacja procesu zamawiania we współpracy z zespołem ds. realizacji zamówień; Przygotowywanie profesjonalnych wycen i obsługa zamówień; Rozwiązywanie skarg klientów oraz współpraca z działem księgowości...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    JEŚLI DO NAS DOŁĄCZYSZ BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ: Prowadzeniem rekrutacji słuchaczy do szkół, w tym prowadzeniem telefonicznych akcji wychodzących. Realizowaniem planów sprzedażowych. Obsługiwaniem słuchaczy zgodnie ze standardami firmy. Prowadzeniem dokumentacji sekretariatu szkoły.
  • Konsultant Telefoniczny

    Klient portalu Praca.pl   Kraków    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    Rekrutacja słuchaczy i organizacja telefonicznych akcji wychodzących, Realizacja celów sprzedażowych, Obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy, Zarządzanie dokumentacją sekretariatu.
  • Specjalistka / Specjalista ds. Obsługi Klienta

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Kraków    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    14 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa Klientów indywidualnych (m.in. obywateli Ukrainy). Udzielanie Klientom podstawowych informacji o produktach i usługach bankowych. Pomaganie w komunikacji pomiędzy Klientami ukraińskimi, a pracownikiem banku, który nie komunikuje się w języku ukraińskim....
  • Doradca ds. obsługi wynajmu samochodów (kierowca)

    Masterlease   Kraków    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 dni
    Główne czynności: Realizowanie procesu wynajmu samochodów (praca mobilna, wydanie oraz odbiór pojazdów). Przyjmowanie i obsługa zamówień najmu samochodów od klientów przekazanych drogą telefoniczną, e-mailową. Przygotowywanie i uzupełnianie dokumentacji związanej z wynajmem...
  • Customer Service Professional with Czech and English

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    13 godz.
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (contact with clients via phone and e-mails); Meeting targets set by the client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner. What do we expect...
  • Customer Service Specialist with Slovenian

    Foundever   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 godz.
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (contact with Clients via chat, email and calls); Answering incoming calls and meeting targets set by the Client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   małopolskie    praca zdalna   za 2 dni wygasa
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    Do twoich zadań należeć będzie: Mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie jeśli:...
Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379