Grupa Work Service działa od 1999 roku i jest największą agencją zatrudnienia w Polsce. Oferujemy pracę tymczasową, stałą i za granicą. Każdego roku dzięki nam zatrudnienie znajduje blisko 300 tysięcy osób. Już ponad 3000 pracodawców wybrało Work Service na swojego partnera w biznesie, dlatego jesteśmy w stanie znaleźć dla Ciebie najbardziej odpowiednie miejsce pracy u sprawdzonych pracodawców.
Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Grupa Work Service świadczy kompleksowe usługi zarządzaniapersonelem oraz doboru i rekrutacji pracowników od ponad 10 lat. Jesteśmyniekwestionowanym liderem w branży Human Resources w Polsce. Opieramy swojedziałania na wieloletnim doświadczeniu i wykorzystaniu nowoczesnych narzędzipracy. Działamy na terenie całej polski poprzez sieć 25 biur i 150 mobilnychdoradców personalnych.
Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Customer Service Advisor with French, German or Russian
Miejsce pracy: Brno
Nr Ref.: CS/DDP-08/BR
Nr Ref.: CS/DDP-08/BR
Opis stanowiska:
- Provide technical support and customer service to customers with smart phones and other telecommunication devices
- Diagnose the issue and resolve inquiries promptly, log calls from customers into contact management system and follow escalation procedures to resolve problems orissues.
- Demonstrate a high level of customer service when helping a customer, adjust approach to accommodate all levels of customer experience and show empathy for the customers at all times
- Communicate positively with team members, customers, and other partners
Wymagania:
- Written and verbal fluency in French, German language (C1)
- English language on sufficient level to understand all training materials in English in both written and verbal format
- Willingness to learn
- Work in shifts– no night shifts
Oferujemy:
- Competitive monthly salary depending on experience,performance bonuses
- Two weeks of accommodation, travel costs coverage
- Lunch cost coverage participation
- Professional training provided by experts - MS Office, Six Sigma Green Belt, Analytical Skills etc.
- Minimum skills to be trained on - Ability to use the clientapplications, tools, phone system. Knowledge of the client procedures and thesupported product. Ability to offer and promote sales of client branded supportrelated products