Międzynarodowy deweloper realizujący inwestycje mieszkaniowe i działający od lat na polskim rynku poszukuje osoby na stanowisko Asystenta/ki ds. obsługi posprzedażowej. Zatrudniona osoba będzie wspierać zespół Gwarancji w codziennej pracy związanej z obsługą zgłoszeń i reklamacji klientów. Klient zapewnia przyjazną atmosferę pracy, rozbudowany pakiet benefitów oraz możliwość rozwoju zawodowego w strukturach.
- Obsługa zgłoszeń i reklamacji klientów dotyczących zakupionych mieszkań;
- Aktualizowanie baz danych zgłaszanych usterek;
- Delegowanie zgłoszeń do odpowiednich wykonawców;
- Kontakt z klientami oraz podwykonawcami;
- Monitorowanie ważności gwarancji jakości;
- Prowadzenie statystyk zgłoszeń.
- Wykształcenie wyższe techniczne (Budownictwo, Architektura i inne) lub w trakcie ostatnich lat studiów;
- Dobra organizacja czasu pracy;
- Zaangażowanie w wykonywane obowiązki, dokładność, terminowość;
- Samodzielność w działaniu, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole;
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B1 / B2.
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w międzynarodowej spółce,
- Rozbudowany pakiet benefitów uwzględniający szeroki pakiet opieki medycznej, ubezpieczenie, Multisport, etc.;
- Możliwość udziału w szkoleniach i kursach;
- Wsparcie managementu i bardzo dobra atmosfera pracy.
EPCM to zespół konsultantów executive search prowadzących rekrutacje na kluczowe pozycje w obszarach Engineering, Property, Construction & Management. Specjalizujemy się w rekrutacji managerów i specjalistów z takich branż jak Nieruchomości, Budownictwo, Produkcja, Architektura & Konsulting.