Advartis to grupa spółek świadczących usługi profesjonalne dla biznesu. Od ponad 30 lat wspieramy naszych klientów w zakresie obsługi księgowej, kadr i płac, audytu, doradztwa podatkowego, konsultingu biznesowego oraz usług prawnych.
Nasze marki:
Crowe
Contract Administration
TGC Corporate Lawyers
Pracujemy dla polskich i międzynarodowych firm, także dla największych globalnych marek. Nasz model współpracy z klientami jest oparty na relacjach, z wieloma z nich współpracujemy od ponad 20 lat.
Opis stanowiska: Zarządzanie kalendarzami członków Zarządu, oraz podróżami służbowymi, Sprawne zarządzanie biurami Członków Zarządu oraz nadzorowanie przepływu, korespondencji i dokumentów, Organizacja i protokołowanie spotkań statutowych Zarządów Grupy, Przygotowywanie raportów...
Opis stanowiska: Przygotowywanie analiz i rekomendacji biznesowych, Aktywności w zakresie wsparcia sprzedaży, Analizy rynku i konkurencji, Analiza i optymalizacja procesów biznesowych, Wsparcie w implementacji nowych procesów i rozwiązań biznesowych, Zarządzanie niewielkimi projektami...
Opis stanowiska Sprzedaż usług: kadrowo-płacowych, księgowych, doradczych poprzez pozyskiwanie nowych klientów oraz poprzez pracę na bieżącym portfolio klientów; Odpowiedzialność za zarządzanie relacją z klientem; Wspieranie klientów w wyborze najlepszych strategii i rozwiązań;...
Opis stanowiska: Analiza zgłoszeń dokonanych przez klienta wewnętrznego i zewnętrznego; Realizacja zgłoszeń/zadań (konfiguracja, zmiany programistyczne) Pisanie skryptów;
specjalista junior / mid umowa o pracę rekrutacja online
816 dni
Opis stanowiska: Zapewnianie prawidłowej obsługi płacowej pracowników, Sporządzanie oraz przesyłanie dokumentacji zgłoszeniowej do ZUS, Sporządzanie zestawień, raportów i analiz z zakresu administracji płacowej (w tym także na potrzeby GUS, PFRON, ZUS), Archiwizowanie dokumentów...
Zakres obowiązków: skanowanie akt osobowych do aplikacji e-teczka, nadawanie metadanych, wsparcie w bieżących zadaniach realizowanych przez zespół kadrowy: wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego, przygotowywanie dokumentów kadrowych, prowadzenie akt osobowych, kopiowanie,...
Opis stanowiska: Terminowe dostarczanie klientom kompleksowych informacji finansowych, Kontrola dokumentów księgowych pod kątem formalnym i rachunkowym oraz weryfikacja poprawności odliczenia podatku VAT i prawidłowego kwalifikowania podatkowego operacji gospodarczych , Sporządzanie i/lub...
Opis stanowiska: Kontrola poprawności i kompletności dokumentów dostarczanych przez klienta i ich właściwa kwalifikacja, Prawidłowa ewidencja i weryfikacja danych klientów w systemach kadrowo-płacowych, Przygotowywanie standardowej dokumentacji płacowej zgodnie z nadanymi uprawnieniami w...
Zakres obowiązków: Wystawianie faktur i not dla klientów; Przygotowywanie raportów i analiz z obszaru sprzedaży; Weryfikacja i uzgadnianie rozliczeń z klientów; Bieżąca aktualizacja baz danych i baz kontaktowych; Kontakt z klientami w sprawie rozliczeń oraz płatności; Stosowanie procedur...
Zakres obowiązków: Naliczanie wynagrodzeń, świadczeń pracowniczych, składek ZUS, zaliczek na podatek dochodowy, Sporządzanie oraz przesyłanie deklaracji i sprawozdań do ZUS, US, PFRON, GUS, Sporządzanie zestawień, raportów i analiz z zakresu administracji płac dla Klientów i na...
Opis stanowiska: Świadczenie usług konsultacyjno-wdrożeniowych w zakresie systemu SAP (obszary PA, PY), Automatyzowanie kluczowych procesów biznesowych, Analiza zgłoszeń użytkowników.
Opis stanowiska: Weryfikacja i przygotowanie dokumentów kadrowo-płacowych, Wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie kadrowo-płacowym, Kontrola i ewidencja czasu pracy pracowników, Przygotowywanie raportów, sprawozdań np. GUS, Archiwizowanie dokumentów kadrowo-płacowych, Bieżąca...
Opis stanowiska: Zarządzanie, rozwój, konfiguracja i administracja oprogramowania Atlassian Jira, w tym: Service Desk, Confluence, Insight, Tempo, Birt, EasyBi i inne, Administracja projektami, schematami oraz uprawnieniami w systemie Jira, Wprowadzanie zmian w oprogramowaniu oraz ich dokumentacji...
Duties: Maintaining the company's Clients by ensuring the compliance of the subordinate team’s output with standard S/F audit procedures (IAS, KSB) and Client’s standards, Managing a team of auditors, i.a.: Deliberate assignment of Clients and administrative functions in order to achieve...
Czym będziesz zajmować się na tym stanowisku? Będziesz świadczył/-a specjalistyczne usługi konsultacyjno-wdrożeniowych w zakresie systemu SAP (obszary PA, PY) Będziesz realizował/-a prace wdrożeniowe modułu zarządzania kadrami i płacami. Będziesz analizował/-a wymagania...