Advartis to grupa spółek świadczących usługi profesjonalne dla biznesu. Od ponad 30 lat wspieramy naszych klientów w zakresie obsługi księgowej, kadr i płac, audytu, doradztwa podatkowego, konsultingu biznesowego oraz usług prawnych.
Nasze marki:
Crowe
Contract Administration
TGC Corporate Lawyers
Pracujemy dla polskich i międzynarodowych firm, także dla największych globalnych marek. Nasz model współpracy z klientami jest oparty na relacjach, z wieloma z nich współpracujemy od ponad 20 lat.
Zakres obowiązków: Wystawianie faktur i not dla klientów, Przygotowywanie raportów i analiz z obszaru sprzedaży, Weryfikacja i uzgadnianie rozliczeń klientów, Bieżąca aktualizacja baz danych i baz kontaktowych, Kontakt z klientami w sprawie rozliczeń oraz płatności, Stosowanie procedur...
Zakres obowiązków: skanowanie akt osobowych do aplikacji e-teczka, nadawanie metadanych, wsparcie w bieżących zadaniach realizowanych przez zespół kadrowy: wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego, przygotowywanie dokumentów kadrowych, prowadzenie akt osobowych, kopiowanie,...
Opis stanowiska: Przygotowywanie analiz i rekomendacji biznesowych, Aktywności w zakresie wsparcia sprzedaży, Analizy rynku i konkurencji, Analiza i optymalizacja procesów biznesowych, Wsparcie w implementacji nowych procesów i rozwiązań biznesowych, Zarządzanie niewielkimi projektami...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
769 dni
Opis stanowiska: Przygotowanie dokumentów kadrowo-płacowych, Wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie kadrowo-płacowym, Przygotowywanie raportów, sprawozdań np. GUS, Archiwizowanie dokumentów kadrowo-płacowych, Bieżąca obsługa pracowników.
Opis stanowiska: Obsługa ServiceDesk: Wsparcie użytkowników systemów IT; obsługa zgłaszanych zadań; diagnozowanie i rozwiązywanie bieżących problemów użytkowników; udzielanie szkoleń pracownikom; współpraca zdalna z Centralnym Zespołem Service Desk,oraz zagranicznym wsparciem IT,...
Opis stanowiska: Udział we wdrożeniach nowych Klientów do obsługi kadrowo-płacowej, Wprowadzanie danych do systemu, Weryfikacja wprowadzonych danych do systemu, Analiza plików ( dane z zakresu kadr i płac), Wsparcie przy zgłoszeniach z pozostałych działów.
Opis stanowiska: Zarządzanie kalendarzami członków Zarządu, oraz podróżami służbowymi, Sprawne zarządzanie biurami Członków Zarządu oraz nadzorowanie przepływu, korespondencji i dokumentów, Organizacja i protokołowanie spotkań statutowych Zarządów Grupy, Przygotowywanie raportów...
Opis stanowiska: Kontrola poprawności i kompletności dokumentów dostarczanych przez klienta i ich właściwa kwalifikacja, Ewidencja i weryfikacja danych klientów w systemach kadrowo-płacowych, Przygotowywanie standardowej dokumentacji płacowej zgodnie z nadanymi uprawnieniami w systemie...
Zakres obowiązków: skanowanie akt osobowych do aplikacji e-teczka, nadawanie metadanych, wsparcie w bieżących zadaniach realizowanych przez zespół kadrowy: wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego, przygotowywanie dokumentów kadrowych, prowadzenie akt osobowych, kopiowanie,...
Opis stanowiska: Przeprowadzanie audytów firm z różnych sektorów, Analiza sprawozdań finansowych (zgodnie z polskimi i międzynarodowymi standardami rachunkowości), Opracowywanie i prezentacja wniosków i rekomendacji z przeprowadzonych badań.
Opis stanowiska Budowanie robotów automatyzujących procesy przy użyciu narzędzia RPA Automation Anywhere, Aktywne uczestnictwo we wszystkich fazach automatyzowanych procesów rozpoczynając od od wyszukiwania procesów do automatyzacji, przez projektowanie i development rozwiązań,...
Opis stanowiska: Zarządzanie pracą zespołu księgowego, a także monitorowanie efektywności, Wdrażanie rozwiązań systemowych i/ lub optymalizacji w procesach realizowanych na rzecz Klientów, Wprowadzenie oraz opieka merytoryczna nad nowymi pracownikami, mentoring obecnie zatrudnionych,...
Opis stanowiska: Utrzymanie Klientów firmy poprzez zapewnienie zgodności wyników pracy podległego zespołu ze standardowymi procedurami badania S/F (IAS, KSB) oraz standardami Klienta, Zarządzanie zespołem audytorów poprzez umiejętne przydzielanie Klientów i funkcji administracyjnych w celu...
Opis stanowiska: Odpowiedzialność za realizację projektów dla Klientów z obszaru bezpieczeństwa informacji i ochrony danych osobowych, Udział w działaniach marketingowych i sprzedażowych dotyczących promocji obszaru Ochrony Danych Osobowych, Współpraca z Partnerami w obszarze...