Advartis to grupa spółek świadczących usługi profesjonalne dla biznesu. Od ponad 30 lat wspieramy naszych klientów w zakresie obsługi księgowej, kadr i płac, audytu, doradztwa podatkowego, konsultingu biznesowego oraz usług prawnych.
Nasze marki:
Crowe
Contract Administration
TGC Corporate Lawyers
Pracujemy dla polskich i międzynarodowych firm, także dla największych globalnych marek. Nasz model współpracy z klientami jest oparty na relacjach, z wieloma z nich współpracujemy od ponad 20 lat.
Zakres obowiązków: Wystawianie faktur i not dla klientów, Przygotowywanie raportów i analiz z obszaru sprzedaży, Weryfikacja i uzgadnianie rozliczeń klientów, Bieżąca aktualizacja baz danych i baz kontaktowych, Kontakt z klientami w sprawie rozliczeń oraz płatności, Stosowanie procedur...
Zakres obowiązków: skanowanie akt osobowych do aplikacji e-teczka, nadawanie metadanych, wsparcie w bieżących zadaniach realizowanych przez zespół kadrowy: wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego, przygotowywanie dokumentów kadrowych, prowadzenie akt osobowych, kopiowanie,...
Opis stanowiska: Kontrola poprawności i kompletności dokumentów dostarczanych przez klienta i ich właściwa kwalifikacja, Prawidłowa ewidencja i weryfikacja danych klientów w systemach kadrowo-płacowych, Przygotowywanie standardowej dokumentacji płacowej zgodnie z nadanymi uprawnieniami w...
Opis stanowiska: Kontrola poprawności i kompletności dokumentów dostarczanych przez klienta i ich właściwa kwalifikacja, Ewidencja i weryfikacja danych klientów w systemach kadrowo-płacowych, Przygotowywanie standardowej dokumentacji płacowej zgodnie z nadanymi uprawnieniami w systemie...
Opis stanowiska: Weryfikacja i przygotowanie dokumentów kadrowo-płacowych, Wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie kadrowo-płacowym, Kontrola i ewidencja czasu pracy pracowników, Przygotowywanie raportów, sprawozdań np. GUS, Archiwizowanie dokumentów kadrowo-płacowych, Bieżąca...
Opis stanowiska: Ewidencja operacji gospodarczych; Weryfikacja poprawności wprowadzonych danych w systemie; Wykonywanie podstawowych czynności administracyjno-biurowych; Prawidłowe archiwizowanie bieżących dokumentów;
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
731 dni
Opis stanowiska: Przygotowanie dokumentów kadrowo-płacowych, Wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie kadrowo-płacowym, Przygotowywanie raportów, sprawozdań np. GUS, Archiwizowanie dokumentów kadrowo-płacowych, Bieżąca obsługa pracowników.
Opis stanowiska: Zapewnianie prawidłowej obsługi płacowej pracowników, Sporządzanie oraz przesyłanie dokumentacji zgłoszeniowej do ZUS, Sporządzanie zestawień, raportów i analiz z zakresu administracji płacowej (w tym także na potrzeby GUS, PFRON, ZUS), Archiwizowanie dokumentów...
Zakres obowiązków: Naliczanie wynagrodzeń, świadczeń pracowniczych, składek ZUS, zaliczek na podatek dochodowy, Sporządzanie oraz przesyłanie deklaracji i sprawozdań do ZUS, US, PFRON, GUS, Sporządzanie zestawień, raportów i analiz z zakresu administracji płac dla Klientów i na...
Opis stanowiska: Zarządzanie oprogramowaniem: wsparcie projektu Exchange Online, migracja skrzynek pocztowych, zarządzanie poprawnością pracy aplikacji użytkowników; wsparcie pracowników; instalacja i konfiguracja systemów i aplikacji; prowadzenie dokumentacji związanej z bieżącą pracą;...
Opis stanowiska: Dostarczanie na czas kompleksowych informacji finansowych Klientom, Kontrola pracy podległych pracowników (Młodszych Księgowych, Księgowych), Kontrola dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym oraz pod kątem poprawności odliczenia podatku VAT i...
Opis stanowiska: Opracowywanie opinii i raportów dotyczących różnorodnych kwestii podatkowych w zakresie CIT, PIT i VAT, Udział w przeglądach podatkowych, Przygotowywanie wniosków o wydanie interpretacji indywidualnych oraz pism w postępowaniach podatkowych oraz sądowo-administracyjnych,...
Zakres obowiązków: skanowanie akt osobowych do aplikacji e-teczka, nadawanie metadanych, wsparcie w bieżących zadaniach realizowanych przez zespół kadrowy: wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego, przygotowywanie dokumentów kadrowych, prowadzenie akt osobowych, kopiowanie,...
Opis stanowiska: Przygotowywanie analiz i rekomendacji biznesowych, Aktywności w zakresie wsparcia sprzedaży, Analizy rynku i konkurencji, Analiza i optymalizacja procesów biznesowych, Wsparcie w implementacji nowych procesów i rozwiązań biznesowych, Zarządzanie niewielkimi projektami...