Advartis to grupa spółek świadczących usługi profesjonalne dla biznesu. Od ponad 30 lat wspieramy naszych klientów w zakresie obsługi księgowej, kadr i płac, audytu, doradztwa podatkowego, konsultingu biznesowego oraz usług prawnych.
Nasze marki:
Crowe
Contract Administration
TGC Corporate Lawyers
Pracujemy dla polskich i międzynarodowych firm, także dla największych globalnych marek. Nasz model współpracy z klientami jest oparty na relacjach, z wieloma z nich współpracujemy od ponad 20 lat.
Czym będziesz zajmować się na tym stanowisku? Będziesz świadczył/-a specjalistyczne usługi konsultacyjno-wdrożeniowych w zakresie systemu SAP (obszary PA, PY) Będziesz realizował/-a prace wdrożeniowe modułu zarządzania kadrami i płacami. Będziesz analizował/-a wymagania...
Opis stanowiska: Dostarczanie na czas kompleksowych informacji finansowych Klientom; Kontrola poprawności wprowadzonych danych przez podległych pracowników (kilkuosobowy zespół Asystentów, Starszych Asystentów) Kontrola dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym oraz pod...
specjalista junior / mid umowa o pracę rekrutacja online
876 dni
Opis stanowiska: zapewnianie prawidłowej obsługi płacowej pracowników; Sporządzanie oraz przesyłanie dokumentacji zgłoszeniowej do ZUS (Program Płatnik) Sporządzanie zestawień, raportów i analiz z zakresu administracji płacowej (w tym także na potrzeby GUS, PFRON, ZUS) Kontrola i...
Opis stanowiska: Weryfikacja i przygotowanie dokumentów kadrowo-płacowych; Wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie kadrowo-płacowym; Kontrola i ewidencja czasu pracy pracowników; Przygotowywanie raportów, sprawozdań np. GUS; Archiwizowanie dokumentów kadrowo-płacowych; Bieżąca...
Opis stanowiska: Obsługiwanie linii telefonicznych, łączenie rozmów, przyjmowanie i przekazywanie wiadomości telefonicznych, Realizowanie zakupów artykułów biurowych na potrzeby biura oraz utrzymywanie kontaktów z firmami dostawczymi, Rezerwowanie biletów komunikacyjnych oraz bazy...
Opis stanowiska: Weryfikacja i przygotowanie dokumentów kadrowo-płacowych; Wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie kadrowo-płacowym; Kontrola i ewidencja czasu pracy pracowników; Przygotowywanie raportów, sprawozdań np. GUS; Archiwizowanie dokumentów kadrowo-płacowych; Bieżąca...
Opis stanowiska: Kontrola poprawności i kompletności dokumentów dostarczanych przez klienta i ich właściwa kwalifikacja, Prawidłowa ewidencja i weryfikacja danych klientów w systemach kadrowo-płacowych, Przygotowywanie standardowej dokumentacji płacowej zgodnie z nadanymi uprawnieniami w...
Opis stanowiska: Kontrola poprawności i kompletności dokumentów dostarczanych przez klienta i ich właściwa kwalifikacja; Wprowadzanie danych do systemów płacowych oraz innych systemów lub plików pomocniczych; Prawidłowa ewidencja i weryfikacja danych klientów w systemach...
Opis stanowiska: Współpraca merytoryczna przy bieżącej obsłudze prawnej spółek będących klientami kancelarii, udzielaniu porad, wyjaśnień i sporządzanie opinii (w języku polskim i angielskim), Przygotowywanie umów i dokumentów transakcyjnych, Przygotowywanie pism procesowych i...
Czym będziesz zajmować się na tym stanowisku? Będziesz świadczył/-a specjalistyczne usługi konsultacyjno-wdrożeniowych w zakresie systemu SAP (obszary PA, PY) Będziesz realizował/-a prace wdrożeniowe modułu zarządzania kadrami i płacami. Będziesz analizował/-a wymagania...
Opis stanowiska: Kontrola poprawności i kompletności dokumentów dostarczanych przez klienta i ich właściwa kwalifikacja; Wprowadzanie danych do systemów płacowych oraz innych systemów lub plików pomocniczych; Prawidłowa ewidencja i weryfikacja danych klientów w systemach...
Opis stanowiska: Koordynacja oraz obsługa administracyjna pracy oddziału, Rejestrowanie i przechowywanie przychodzącej i wysyłanej korespondencji, Współpraca z pozostałymi oddziałami pracodawcy i innymi departamentami z Grupy, Ewidencja i kontrola transakcji oraz wyciągów bankowych,...
Opis stanowiska: Pomoc w sprawnym funkcjonowaniu sekretariatu, Współpraca z pracownikami kancelarii, Prowadzenie i tworzenie wszelkich wymaganych formularzy, dokumentów, prezentacji i korespondencji zgodnie ze standardami firmy w języku polskim i angielskim, Tłumaczenia w języku polskim i...