Advartis to grupa spółek świadczących usługi profesjonalne dla biznesu. Od ponad 30 lat wspieramy naszych klientów w zakresie obsługi księgowej, kadr i płac, audytu, doradztwa podatkowego, konsultingu biznesowego oraz usług prawnych.
Nasze marki:
Crowe
Contract Administration
TGC Corporate Lawyers
Pracujemy dla polskich i międzynarodowych firm, także dla największych globalnych marek. Nasz model współpracy z klientami jest oparty na relacjach, z wieloma z nich współpracujemy od ponad 20 lat.
Opis stanowiska: Terminowe dostarczanie klientom kompleksowych informacji finansowych, Kontrola dokumentów księgowych pod kątem formalnym i rachunkowym oraz weryfikacja poprawności odliczenia podatku VAT i prawidłowego kwalifikowania podatkowego operacji gospodarczych , Sporządzanie i/lub...
Zakres obowiązków: Naliczanie wynagrodzeń, świadczeń pracowniczych, składek ZUS, zaliczek na podatek dochodowy, Sporządzanie oraz przesyłanie deklaracji i sprawozdań do ZUS, US, PFRON, GUS, Sporządzanie zestawień, raportów i analiz z zakresu administracji płac dla Klientów i na...
specjalista junior / mid umowa o pracę rekrutacja online
846 dni
Opis stanowiska: Zapewnianie prawidłowej obsługi płacowej pracowników, Sporządzanie oraz przesyłanie dokumentacji zgłoszeniowej do ZUS, Sporządzanie zestawień, raportów i analiz z zakresu administracji płacowej (w tym także na potrzeby GUS, PFRON, ZUS), Archiwizowanie dokumentów...
Opis stanowiska: Weryfikacja i przygotowanie dokumentów kadrowo-płacowych, Wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie kadrowo-płacowym, Kontrola i ewidencja czasu pracy pracowników, Przygotowywanie raportów, sprawozdań np. GUS, Archiwizowanie dokumentów kadrowo-płacowych, Bieżąca...
Opis stanowiska: Kontrola poprawności i kompletności dokumentów dostarczanych przez klienta i ich właściwa kwalifikacja, Prawidłowa ewidencja i weryfikacja danych klientów w systemach kadrowo-płacowych, Przygotowywanie standardowej dokumentacji płacowej zgodnie z nadanymi uprawnieniami w...
Opis stanowiska: Współpraca merytoryczna przy bieżącej obsłudze prawnej spółek będących klientami kancelarii, udzielaniu porad, wyjaśnień i sporządzanie opinii (w języku polskim i angielskim), Przygotowywanie umów i dokumentów transakcyjnych, Przygotowywanie pism procesowych i...
Opis stanowiska: Świadczenie usług konsultacyjno-wdrożeniowych w zakresie systemu SAP (obszary PA, PY), Automatyzowanie kluczowych procesów biznesowych, Analiza zgłoszeń użytkowników.
Opis stanowiska: Przygotowanie dokumentów kadrowo-płacowych, Wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie kadrowo-płacowym, Przygotowywanie raportów, sprawozdań np. GUS, Archiwizowanie dokumentów kadrowo-płacowych, Bieżąca obsługa pracowników. Wymagania: Dobra znajomość prawa pracy,...
Opis stanowiska: Koordynacja oraz obsługa administracyjna pracy oddziału, Rejestrowanie i przechowywanie przychodzącej i wysyłanej korespondencji, Współpraca z pozostałymi oddziałami pracodawcy i innymi departamentami z Grupy, Ewidencja i kontrola transakcji oraz wyciągów bankowych,...
Opis stanowiska: Prowadzenie i tworzenie wszelkich wymaganych formularzy, dokumentów, prezentacji, a także tłumaczeń i korespondencji zgodnie ze standardami firmy w języku polskim i angielskim, Pomoc w sprawnym funkcjonowaniu sekretariatu, Zarządzanie kalendarzem spotkań, Współpraca z...
Opis stanowiska: Księgowanie i kontrola operacji księgowych (faktury zakupu, PK, wyciągi bankowe, amortyzacja), Przygotowywanie JPK VAT, Miesięczna analiza kont bilansowych, Przygotowywanie płatności. Wymagania: Minimum roczne doświadczenie w pracy w dziale księgowym, Dobra znajomość...
Duties: Maintaining the company's Clients by ensuring the compliance of the subordinate team’s output with standard S/F audit procedures (IAS, KSB) and Client’s standards, Managing a team of auditors, i.a.: Deliberate assignment of Clients and administrative functions in order to achieve...
Opis stanowiska: Zarządzanie, rozwój, konfiguracja i administracja oprogramowania Atlassian Jira, w tym: Service Desk, Confluence, Insight, Tempo, Birt, EasyBi i inne; Administracja projektami, schematami oraz uprawnieniami w systemie Jira; Wprowadzanie zmian w oprogramlowaniu oraz ich...
Opis stanowiska: Weryfikacja i przygotowanie dokumentów kadrowo-płacowych, Wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie kadrowo-płacowym, Kontrola i ewidencja czasu pracy pracowników, Przygotowywanie raportów, sprawozdań np. GUS, Archiwizowanie dokumentów kadrowo-płacowych, Bieżąca...