EPCM to zespół konsultantów executive search prowadzących rekrutacje na kluczowe pozycje w wiodących firmach z branży budowlanej oraz nieruchomości.
W swoim doświadczeniu mamy zrealizowane procesy rekrutacyjne na takie stanowiska jak CEO, Branch Director, Business Development Director, Development Director, Technical Director, Operations Director, Project Director, Development Manager, Project Manager, Facility Manager, Site Manager, Works Manager, Site Engineer, Senior Architect, Team Leader, Project Consultant, Senior Design Engineer, Senior Consultant, etc.
Koncentrujemy się na takich obszarach jak branża deweloperska, nieruchomości, budownictwo, projektowanie i architektura oraz usługi konsultingowe. Prowadzimy rekrutacje na terenie całego kraju, a także mamy doświadczenie w rekrutacjach zagranicznych.
Zadania Bieżące wyszukiwanie terenów pod inwestycje; Analiza potencjalnych nieruchomości gruntowych m.in. lokalizacja, komunikacja, plany miejscowe i inne uwarunkowania; Kontakt z lokalnymi instytucjami; Koordynacja procesu negocjacji związanych z zakupem nieruchomości; Prowadzenie działań...
Zakres zadań: Wystawianie faktur, sporządzanie zestawień i rozliczeń dla najemców. Analiza umów najmu, wprowadzanie danych z umów do systemu finansowego. Sporządzanie raportów finansowych dla właścicieli nieruchomości. Kontrola akceptacji faktur kosztowych, realizacja płatności zgodnie...
Zadania / Odpowiedzialność: Analiza możliwości realizacyjnych na obecnych i nowych rynkach w celu zaproponowania i wdrożenia optymalnej strategii realizacji (wykonawstwa budowlanego) projektów deweloperskich firmy; Wypracowanie optymalnego modelu, jego wdrożenie i efektywne zarządzanie...
Zadania / Odpowiedzialność: Odpowiedzialny za cały proces pozyskania nieruchomości od identyfikacji po finalizację nabycia; Poszukiwanie gruntów pod inwestycje mieszkaniowe poprzez: analizę wybranych rynków lokalnych oraz typowanie i ocenę interesujących makro-lokalizacji; rozwijanie sieci...
Zadania: Rolą zatrudnionej na tym samodzielnym stanowisku osoby będzie w szczególności: wprowadzenie najlepszych praktyk organizacyjnych (procesy i procedury) na etapach przygotowania i realizacji projektu mieszkaniowego z punktu widzenia dewelopera, przekazywanie nabytego wcześniej know-how w...
Opis zadań: Przygotowywanie budżetów Capex i Opex i nadzór nad ich realizacją. Negocjowanie kontraktów z dostawcami usług np. Facility management, utrzymanie zieleni I odśnieżanie, odśnieżanie dachów. Nadzór nad wszystkimi ww serwisami (tj. ich wprowadzenie w przypadku nowej...
Zadania Aktywne poszukiwanie oraz pozyskiwanie najemców oraz nabywców powierzchni usługowych, biurowych i magazynowych w nieruchomościach Dewelopera; Obsługa procesu najmu/sprzedaży; Współpraca z zewnętrznymi agencjami nieruchomości oraz podmiotami współpracującymi z Deweloperem w...
Zadania Bieżące wyszukiwanie terenów pod inwestycje; Analiza potencjalnych nieruchomości gruntowych m.in. lokalizacja, komunikacja, plany miejscowe i inne uwarunkowania; Kontakt z lokalnymi instytucjami; Koordynacja procesu negocjacji związanych z zakupem nieruchomości; Prowadzenie działań...
Zadania: Bieżące wsparcie działu Property Management w realizowanych działaniach; Przygotowywanie niezbędnych raportów, prezentacji i zestawień; Współpraca z Managerami w zakresie kompletowania niezbędnych informacji/dokumentacji; Koordynacja przepływu informacji pomiędzy działami;...
Zadania: Kierowanie działem odpowiedzialnym za rozwój biznesu w branży Real Estate / Construction; Monitoring rynku Nieruchomości w Polsce ze szczególnym uwzględnieniem rynku powierzchni biurowych, hotelowych, przemysłowych, mieszkaniowych i handlowych; Planowanie strategii rozwoju spółki w...
Zadania: Analiza rynku pod kątem nowych lokalizacji inwestycji; Koordynacja prac związanych z przygotowaniem gruntów pod zakup; Nadzór nad opracowaniem aktów notarialnych oraz przygotowywanie umów przedwstępnych; Przygotowanie koncepcji zagospodarowania terenów; Kontakt z urzędami;...
Zadania Przygotowywanie i wdrażanie strategii Spółki w zakresie architektury i zagospodarowania przestrzennego realizowanych inwestycji; Zapewnienie projektów optymalnych technicznie, technologicznie, materiałowo i estetycznie; Tworzenie założeń projektowych oraz standardu mieszkań w...
Zakres obowiązków: Organizowanie podróży służbowych dla pracowników firmy – rezerwacja transportu (samoloty, pociągi, taksówki), hoteli, etc. Współpraca z firmami konsultingowymi wspierającymi firmę w organizacji podróży; Zbieranie potrzeb od pracowników, ustalenia priorytetów,...
Zadania: Przygotowywanie analiz chłonności terenu wraz z analizą nasłonecznienia i przesłaniania; Techniczne due diligence (w zakresie uzbrojenia terenu, warunków przyłączeniowych, decyzji lokalizacyjnych etc.); Pozyskiwanie decyzji administracyjno – prawnych niezbędnych do uzyskania...
Zakres obowiązków: Bieżąca organizacja dokumentacji budowy; Ewidencja czasu pracy podwykonawców; Weryfikacja poprawności wystawianych faktur wraz z wprowadzaniem ich do systemu; Wsparcie Kierownika Kontraktu w bieżących sprawach; Sporządzanie raportów oraz zestawień dla Kierownika...