EPCM to zespół konsultantów executive search prowadzących rekrutacje na kluczowe pozycje w wiodących firmach z branży budowlanej oraz nieruchomości.
W swoim doświadczeniu mamy zrealizowane procesy rekrutacyjne na takie stanowiska jak CEO, Branch Director, Business Development Director, Development Director, Technical Director, Operations Director, Project Director, Development Manager, Project Manager, Facility Manager, Site Manager, Works Manager, Site Engineer, Senior Architect, Team Leader, Project Consultant, Senior Design Engineer, Senior Consultant, etc.
Koncentrujemy się na takich obszarach jak branża deweloperska, nieruchomości, budownictwo, projektowanie i architektura oraz usługi konsultingowe. Prowadzimy rekrutacje na terenie całego kraju, a także mamy doświadczenie w rekrutacjach zagranicznych.
Zakres obowiązków: Zarządzanie należnościami, w tym przygotowywanie faktur i uzgadnianie faktur; Alokacja środków pieniężnych i uzgadnianie środków pieniężnych; Analiza cen sprzedaży, kontrola i uzgadnianie różnic cenowych i badanie odchyleń; Określenie przyczyn odrzucenia faktur i...
Zadania: Analiza rynku pod kątem nowych lokalizacji inwestycji; Koordynacja prac związanych z przygotowaniem gruntów pod zakup; Nadzór nad opracowaniem aktów notarialnych oraz przygotowywanie umów przedwstępnych; Przygotowanie koncepcji zagospodarowania terenów; Kontakt z urzędami;...
Zakres obowiązków: księgowanie płatności klientów, prowadzenie rejestru VAT sprzedaży oraz wystawianie faktur sprzedaży; monitorowanie i uzgadnianie rachunków powierniczych; kontrola formalną: opisywanie, księgowanie i wykrywanie rozbieżności dotyczących faktur; kontrola terminowości...
Zadania: Odpowiedzialność za rozwijanie aplikacji związanych z robotami wieloosiowymi oraz robotami AIV; Przygotowywanie specyfikacji oraz wycen; Stałe poszukiwanie nowych rozwiązań; Udział w projektach R&D.
Zadania: Prowadzenie projektów rozwojowych w zakresie automatyki i robotyki; Zarządzanie i rozwój zespołu inżynierów automatyków; Zapewnienie wsparcia technicznego przy projektach realizowanych w firmie; Współpraca z działem R&D oraz produkcji; Tworzenie nowych rozwiązań; Przygotowywanie...
Zadania: Tworzenie i rozwijanie aplikacji w technologii .NET, Rozwijanie bibliotek C#, Projektowanie baz danych, Symulacja i testowanie zmian na rzeczywistych obiektach, Poszukiwanie nowych rozwiązań, Udział w projektach związanych z robotami wieloosiowymi oraz robotami AIV.
Zadania: Przygotowywanie analiz chłonności terenu wraz z analizą nasłonecznienia i przesłaniania; Techniczne due diligence (w zakresie uzbrojenia terenu, warunków przyłączeniowych, decyzji lokalizacyjnych etc.); Pozyskiwanie decyzji administracyjno – prawnych niezbędnych do uzyskania...
Zadania: Posprzedażowa obsługa inwestycji mieszkaniowych; Przyjmowanie zgłoszeń od nabywców mieszkań w zakresie gwarancji/ rękojmi; Bieżąca kontrola, monitorowanie oraz nadzorowanie naprawy usterek; Kontakt z Generalnym Wykonawcą w zakresie rozpatrywania zgłoszeń; Nadzór nad...
Zadania Bieżące wyszukiwanie terenów pod inwestycje; Analiza potencjalnych nieruchomości gruntowych m.in. lokalizacja, komunikacja, plany miejscowe i inne uwarunkowania; Kontakt z lokalnymi instytucjami; Koordynacja procesu negocjacji związanych z zakupem nieruchomości; Prowadzenie działań...
Zadania: Administracyjne wsparcie Dyrektora Technicznego oraz Działu Technicznego; Kontrola obiegu dokumentacji; Prowadzenie rejestru umów; Kontakt z filią w Paryżu; Wsparcie językowe Działu Technicznego podczas wizyt delegacji z Francji w Polsce.
Zadania: Organizacja spotkań wewnętrznych oraz zewnętrznych; Wysyłanie oraz przekazywanie korespondencji firmowej; Prowadzenie spraw administracyjnych w biurze, zamawianie artykułów biurowych, etc.; Koordynacja przepływu informacji pomiędzy działami; Przygotowywanie raportów, prezentacji,...
Zadania: Kształtowanie i realizacja strategii finansowej spółki; Tworzenie standardów, polityk, procedur, miar, usprawnień organizacyjnych w celu realizacji celów finansowych; Dokonywanie rozliczeń księgowych Spółki zgodnie z obowiązującym prawem; Sporządzanie bilansu i innych...
Zadania: Analiza bieżących problemów produkcyjnych; Przygotowanie oraz wdrażanie rozwiązań obejmujących zmiany w istniejących procesach; Przeprowadzanie prób technologicznych; Przygotowywanie raportów i zestawień wskaźników produkcyjnych; Analizowanie i proponowanie działań...
Zadania: Odpowiedzialność za opracowanie i realizację harmonogramu projektu w oparciu o zakres, terminy i budżet; Współpraca z innymi działami (Dział Produkcji, Dział Zakupów, Dział Projektowy) w zakresie realizacji rozwiązań indywidualnie dostosowywanych do potrzeb Klienta;...
Zadania: Realizacja strategii sprzedaży dla rynku Polski Centralnej; Analiza potrzeb Klienta, doradztwo techniczne w zakresie automatyzacji procesów produkcyjnych; Przygotowywanie koncepcji rozwiązań oraz ofert handlowych; Budowanie i utrzymywanie relacji z Klientami firmy; Prowadzenie spotkań...