EPCM to zespół konsultantów executive search prowadzących rekrutacje na kluczowe pozycje w wiodących firmach z branży budowlanej oraz nieruchomości.
W swoim doświadczeniu mamy zrealizowane procesy rekrutacyjne na takie stanowiska jak CEO, Branch Director, Business Development Director, Development Director, Technical Director, Operations Director, Project Director, Development Manager, Project Manager, Facility Manager, Site Manager, Works Manager, Site Engineer, Senior Architect, Team Leader, Project Consultant, Senior Design Engineer, Senior Consultant, etc.
Koncentrujemy się na takich obszarach jak branża deweloperska, nieruchomości, budownictwo, projektowanie i architektura oraz usługi konsultingowe. Prowadzimy rekrutacje na terenie całego kraju, a także mamy doświadczenie w rekrutacjach zagranicznych.
Zadania: Pomoc przy prowadzeniu pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej (akta osobowe, zaświadczenia, umowy, aneksy, świadectwa pracy, ewidencja czasu pracy,etc.); Pomoc przy zatrudnianiu nowych pracowników; Wsparcie w przygotowywaniu danych do listy płac; Monitorowanie terminu badań i szkoleń...
Zakres obowiązków: Bieżąca organizacja dokumentacji budowy; Ewidencja czasu pracy podwykonawców; Weryfikacja poprawności wystawianych faktur wraz z wprowadzaniem ich do systemu; Wsparcie Kierownika Kontraktu w bieżących sprawach; Sporządzanie raportów oraz zestawień dla Kierownika...
Zadania: Wystawianie faktur, sporządzanie zestawień i rozliczeń dla najemców; Analiza umów najmu, wprowadzanie danych z umów do systemu finansowego; Sporządzanie raportów finansowych dla właścicieli nieruchomości; Kontrola akceptacji faktur kosztowych, realizacja płatności zgodnie z...
Zadania: Posprzedażowa obsługa inwestycji mieszkaniowych; Przyjmowanie zgłoszeń od nabywców mieszkań w zakresie gwarancji/ rękojmi; Bieżąca kontrola, monitorowanie oraz nadzorowanie naprawy usterek; Kontakt z Generalnym Wykonawcą w zakresie rozpatrywania zgłoszeń; Nadzór nad...
Zadania Bieżące wyszukiwanie terenów pod inwestycje; Analiza potencjalnych nieruchomości gruntowych m.in. lokalizacja, komunikacja, plany miejscowe i inne uwarunkowania; Kontakt z lokalnymi instytucjami; Koordynacja procesu negocjacji związanych z zakupem nieruchomości; Prowadzenie działań...
Zadania: Przeprowadzanie odbiorów mieszkań z Klientami; Przyjmowanie zgłoszeń od nabywców mieszkań w zakresie gwarancji/ rękojmi; Monitorowanie oraz nadzorowanie naprawy usterek; Kontakt z Generalnym Wykonawcą w zakresie rozpatrywania zgłoszeń; Nadzór nad terminowością usuwanych...
Zadania: Zarządzanie należnościami, w tym księgowanie płatności klientów; Prowadzenie rejestru VAT sprzedaży oraz wystawianie faktur sprzedaży; Monitorowanie i uzgadnianie rachunków powierniczych; Kontrola formalna; opisywanie, księgowanie i wykrywanie rozbieżności; Kontrola...
Opis zadań: Przygotowywanie budżetów Capex i Opex i nadzór nad ich realizacją. Negocjowanie kontraktów z dostawcami usług np. Facility management, utrzymanie zieleni I odśnieżanie, odśnieżanie dachów. Nadzór nad wszystkimi ww serwisami (tj. ich wprowadzenie w przypadku nowej...
Zadania / Odpowiedzialność: Analiza możliwości realizacyjnych na obecnych i nowych rynkach w celu zaproponowania i wdrożenia optymalnej strategii realizacji (wykonawstwa budowlanego) projektów deweloperskich firmy; Wypracowanie optymalnego modelu, jego wdrożenie i efektywne zarządzanie...
Zadania: Rolą zatrudnionej na tym samodzielnym stanowisku osoby będzie w szczególności: wprowadzenie najlepszych praktyk organizacyjnych (procesy i procedury) na etapach przygotowania i realizacji projektu mieszkaniowego z punktu widzenia dewelopera, przekazywanie nabytego wcześniej know-how w...
Zadania Nadzór nad procesem wykonania robót budowlanych wraz z robotami towarzyszącymi; Koordynacja wykonywanych robót budowlanych w podległym zakresie; Harmonogramowanie robót oraz nadzór nad terminowością ich wykonania; Nadzór nad realizacją zadań wykonywanych przez podwykonawców oraz...
Zadania Bieżące wyszukiwanie terenów pod inwestycje; Analiza potencjalnych nieruchomości gruntowych m.in. lokalizacja, komunikacja, plany miejscowe i inne uwarunkowania; Kontakt z lokalnymi instytucjami; Koordynacja procesu negocjacji związanych z zakupem nieruchomości; Prowadzenie działań...
Zadania: Tworzenie umów, dobór firm podwykonawczych; Prowadzenie negocjacji umów z podwykonawcami; Negocjowanie warunków handlowych i zakup materiałów i usług; Tworzenie budżetów i kosztorysowanie; Opracowanie harmonogramów dla poszczególnych robót, kontrola harmonogramu; Rozliczanie,...