Współpracę z asystentami z innych działów; Organizację i zarządzanie kalendarzem spotkań; Zarządzanie obiegiem dokumentów; Tworzenie raportów i analiz; Wsparcie administracyjne;
Kierowaniem zespołem odpowiedzialnym za rozwój i utrzymanie architektury IT; Kierowanie pracami dotyczącymi wdrożeń komponentów technicznych; Przygotowanie zapytań o oferty i nadzór nad realizacją umów dostawców; Przygotowywanie wytycznych architektonicznych i procesowych dla projektów,...
Utrzymanie serwerów klasy średniej oraz Enterprise; Administracja systemu operacyjnego oraz troubleshooting; Diagnozowanie i rozwiązywanie zaistniałych incydentów, identyfikacja i dochodzenie źródeł powtarzających się problemów; Analiza system logów, zdarzeń, monitorowanie alertów;...
Osoba zatrudniona na danym stanowisku będzie odpowiedzialna za: • Tworzenie raportów informacyjnych oraz analiz biznesowych również ad hoc • Raportowanie do zarządu • Analiza danych • Współpraca z Partnerami biznesowymi
Współpraca z asystentami z innych działów; Organizację i zarządzanie kalendarzem spotkań; Zarządzanie obiegiem dokumentów; Tworzenie raportów i analiz; Wsparcie administracyjne; Dbanie o dobry wizerunek firmy;
Wsparcie Zespołów strategicznych; Współpracę z asystentami z innych działów; Organizację i zarządzanie kalendarzem spotkań; Zarządzanie obiegiem dokumentów; Tworzenie raportów i analiz; Wsparcie administracyjne;
Opracowywanie kompleksowych rozwiązań biznesowych; Testowanie, utrzymanie i dokumentacje; Rozwój platformy służącej do zarządzania relacjami z Klientami; Analizę historii użytkownika;
Projektowanie konstrukcji baz danych i przetwarzanie danych; Zarządzanie i rozwiązywanie problemów związanych z systemem informacji; Analizę potrzeb i wymagań biznesowych oraz projektowanie i wdrażanie własnych rozwiązań; Zapewnienie jakości dostarczanych rozwiązań poprzez tworzenie i...
Rozbudowa i zarządzanie zespołem helpdesk; Monitorowanie codziennej pracy zespołu pierwszej, drugiej oraz trzeciej linii wsparcia; Tworzenie i zarządzanie grafikiem pracy członków zespołu; Wsparcie podległych pracowników w zakresie rozwiązywania problemów zgłaszanych przez klientów;...
Rozbudowa i zarządzanie zespołem helpdesk; Monitorowanie codziennej pracy zespołu pierwszej, drugiej oraz trzeciej linii wsparcia; Tworzenie i zarządzanie grafikiem pracy członków zespołu; Wsparcie podległych pracowników w zakresie rozwiązywania problemów zgłaszanych przez klientów;...
Rozbudowa i zarządzanie zespołem helpdesk; Monitorowanie codziennej pracy zespołu pierwszej, drugiej oraz trzeciej linii wsparcia; Tworzenie i zarządzanie grafikiem pracy członków zespołu; Wsparcie podległych pracowników w zakresie rozwiązywania problemów zgłaszanych przez klientów;...
Rozbudowa i zarządzanie zespołem helpdesk; Monitorowanie codziennej pracy zespołu pierwszej, drugiej oraz trzeciej linii wsparcia; Tworzenie i zarządzanie grafikiem pracy członków zespołu; Wsparcie podległych pracowników w zakresie rozwiązywania problemów zgłaszanych przez klientów;...