wsparcie techniczne klientów na poziomie międzynarodowym, diagnozowanie zgłoszonych incydentów; rozwiązywanie problemów technicznych; monitorowanie zgłoszeń zarejestrowanych w systemie Help Desk; instalację, konfigurację oraz utrzymanie stacji roboczych w systemie Windows;
Wsparcie techniczne działu Sales i Marketing; Analizę danych, testowanie nowych rozwiązań biznesowych; Uczestnictwo w szkoleniach w celu zrozumienia potrzeb projektowych; Koordynacja działań pomiędzy partnerami wewnętrznymi oraz zewnętrznymi w celu usprawnienia procesów.
Aktywne uczestnictwo w tworzeniu oprogramowania; Ścisła współpraca z liderem zespołu i głównym architektem produktu; Zapewnianie terminowej realizacji projektów; Wsparcie zespołu w rozwiązywaniu krytycznych problemów technicznych; Mentoring i coaching zespołu;
wsparcie techniczne klientów na poziomie międzynarodowym, diagnozowanie zgłoszonych incydentów; rozwiązywanie problemów technicznych; monitorowanie zgłoszeń zarejestrowanych w systemie Help Desk; instalację, konfigurację oraz utrzymanie stacji roboczych w systemie Windows;
• Weryfikacja zgodności wytworzonego oprogramowania z oczekiwaniami klienta • Ścisła współpraca z liderami zespołów programistycznych i liderami zespołów testerskich • Analiza i planowanie testów • Zapewnianie terminowej realizacji projektów • Dokumentowanie wykonywanych czynności
Wsparcie techniczne działu Sales i Marketing; Analizę danych, testowanie nowych rozwiązań biznesowych; Uczestnictwo w szkoleniach w celu zrozumienia potrzeb projektowych; Koordynacja działań pomiędzy partnerami wewnętrznymi oraz zewnętrznymi w celu usprawnienia procesów.
Person on this position will be responsible for themaintenance of applications for global customers in 2. and 3. level technicalsupport line. Main Tasks: Maintenance of application for global customers; Analysis and diagnosis reported errors in the technical units; Solving current technical...
wsparcie techniczne klientów na poziomie międzynarodowym, diagnozowanie zgłoszonych incydentów; rozwiązywanie problemów technicznych; monitorowanie zgłoszeń zarejestrowanych w systemie Help Desk; instalację, konfigurację oraz utrzymanie stacji roboczych w systemie Windows;
Praktycznej znajomości PHP 5 (OOP),technologii webowych HTML, CSS, JavaScript i jQuery, Ajax; Znajomości SQL; Podstawowej znajomość systemu Linux i narzędzi linii poleceń; Doświadczenie w tworzeniu aplikacji we frameworku Zend będzie znaczącym atutem; Mile widziane doświadczenie z...
Koordynacja pracy zespołu ds. Obsługi Klienta; Analiza potrzeb szkoleniowych oraz dobór odpowiednich aktywności szkoleniowych; Prowadzenie sesji coachingowych; Dbałość o wysokie standardy pracy konsultantów, między innymi za pomocą jakościowego wdrożenia do pracy oraz monitoringu...
• Umiejętność pracy w zespole • Metodyczne i zdyscyplinowane podejście do pracy • Komunikatywność i wielozadaniowość • Gotowość do pracy w systemie zmianowym: 24x7