projektowanie, implementacja, integracja oraz testowanie nowych rozwiązań mobilnych dla smartfonów i innych urządzeń mobilnych; wybór technologii potrzebnych do realizacji projektów; tworzenie i zarządzanie dokumentacją projektową; współpraca z innymi zespołami w celu jak najlepszego...
budowa aplikacji przy użyciu Frameworka Symfony 2.x; umiejętności optymalizowania zapytań do bazy danych; tworzenie aplikacji wykorzystującej Symfony2; raportowanie do lidera projektu;
codzienny kontakt telefoniczny i e-mailowy z wewnętrznym klientem francuskojęzycznym w ramach pierwszej linii wsparcia; monitorowanie zgłoszeń użytkowników i przekazywanie ich do kolejnych linii wsparcia; podstawową pomoc w zakresie helpdesk; sporządzanie raportów i dokumentacji.
Aktywne uczestnictwo w tworzeniu oprogramowania; Ścisła współpraca z liderem zespołu i głównym architektem produktu; Zapewnianie terminowej realizacji projektów; Wsparcie zespołu w rozwiązywaniu krytycznych problemów technicznych; Mentoring i coaching zespołu;
• projektowanie i tworzenie warstwy prezentacji dla aplikacji internetowych, • rozwój i implementacja nowych funkcjonalności do istniejących produktów/serwisów interneto-wych/usług, • uczestnictwo w nowych, innowacyjnych projektach firmy, • tworzenie nowych projektów wykorzystując...
Obsługa Klientów niemieckojęzycznych/ Analiza problemów i poszukiwanie rozwiązań, Współpraca z wewnętrznymi działami w firmie/ Przygotowywanie raportów.
budowa aplikacji przy użyciu Frameworka Symfony 2.x; umiejętności optymalizowania zapytań do bazy danych; tworzenie aplikacji wykorzystującej Symfony2; raportowanie do lideraprojektu.
projektowanie, implementacja, integracja oraz testowanie nowych rozwiązań mobilnych dla smartfonów i innych urządzeń mobilnych; wybór technologii potrzebnych do realizacji projektów; tworzenie i zarządzanie dokumentacją projektową; współpraca z innymi zespołami w celu jak najlepszego...
codzienny kontakt telefoniczny i e-mailowy z wewnętrznym klientem francuskojęzycznym w ramach pierwszej linii wsparcia; monitorowanie zgłoszeń użytkowników i przekazywanie ich do kolejnych linii wsparcia; podstawową pomoc w zakresie helpdesk; sporządzanie raportów i dokumentacji.
• Aktywne uczestnictwo w tworzeniu oprogramowania • Ścisła współpraca z liderem zespołu i głównym architektem produktu • Zapewnianie terminowej realizacji projektów • Wsparcie zespołu w rozwiązywaniu krytycznych problemów technicznych • Mentoring i coaching zespołu
• Współpraca z międzynarodowym zespołem • Utrzymanie oraz wsparcie platformy online • Zrozumienie i ocena problemów technicznych • Aktywny udział w procesie Service Delivery
Zapewnianie płynności procesów w zgodzie ze standardami; Dostarczanie rozwiązań z zakresu assurance governance; Tworzenie i utrzymywanie danych projektowych; Opracowywanie harmonogramu pracy projektowej; Zarządzanie ryzykiem; Zapewnianie jakości oraz zarządzanie źródłami; Zarządzanie...
Create, edit and enhance presentation documents; Ensure an accurate, efficient and timely completion of all assigned jobs; Coordinate production activities for short and long-term client assignments, working closely with colleagues to manage production; Work with consultants on improving the visual...
Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.
Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.
Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379