Jesteśmy jedną z największych firm w branży krótko i długoterminowego wynajmu samochodów osobowych i dostawczych na terenie naszego kraju. Działamy na rynku od ponad 20 lat, w tym dodatkowo od blisko 4 lat świadczymy usługi związane ze współdzieleniem samochodów, a swoje usługi świadczymy także poza granicami Polski. W całym kraju zatrudniamy ponad 400 osób.

Archiwalne oferty pracy

  • Specjalista ds. obsługi Klienta Działu Assistance

    Panek S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    1332 dni
    wsparcie telefoniczne i mailowe klientów/kontrahentów; obsługa wewnętrznego systemu; przyjmowanie oraz obsługa zleceń; informowanie o świadczonych usługach; koordynacja realizacji zleceń przez pracowników; budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami.
  • Specjalista Performance Marketing

    Panek S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    1348 dni
    planowanie, tworzenie i optymalizacja kampanii performance marketingowych (Google Adwords, Facebook Ads, mailing, afiliacja, push) udział w ustalaniu i dążenie do realizacji KPI; dywersyfikacja sprzedaży, propozycje i ustalenie z komunikacją kanału dystrybucji dla poszczególnych produktów...
  • Asystentka / Asystent Zarządu

    Panek S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    1348 dni
    prowadzenie kalendarza Prezesa Zarządu; organizacja spotkań wewnętrznych i zewnętrznych; bezpośrednie wsparcie administracyjne Zarządu; doraźna pomoc w obsłudze recepcji biura; obsługa spotkań oraz dbałość o porządek i estetykę biura; organizowanie wyjazdów służbowych oraz spotkań...
  • Specjalista ds. SEO

    Panek S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    1352 dni
    przygotowywanie kompleksowych strategii SEO i odpowiedzialność za ich późniejsze wdrażanie; analiza bieżących działań i efektów, analiza konkurencji; wykonywanie audytów i raportów SEO, monitorowanie błędów strukturalnych na serwisach PANEK; planowanie i wdrażanie skutecznych...
  • Growth Manager

    Panek S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    1353 dni
    przygotowanie i realizacja strategii sprzedażowo-marketingowych inicjowanie akcji sprzedażowych i lojalizacyjnych, skupionych na pozyskiwaniu klientów aktywizacja klientów reklama internetowa, widoczność w Internecie usprawnianie procesów sprzedaży i marketingu (automatyzacja) koordynacja...
  • Specjalista ds. obsługi klienta

    Panek S.A.   dolnośląskie, Lubin    praca stacjonarna
    1908 dni
    Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta; Przyjmowanie oraz obsługa zleceń; Informowanie o świadczonych usługach; Aktualizacja danych w systemie; Koordynacja realizacji zleceń przez pracowników; Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami.
  • Specjalista ds. obsługi klienta

    Panek S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    1909 dni
    Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta; Przyjmowanie oraz obsługa zleceń; Informowanie o świadczonych usługach; Aktualizacja danych w systemie; Koordynacja realizacji zleceń przez pracowników; Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami.
  • Specjalista ds. obsługi klienta

    Panek S.A.   dolnośląskie, Lubin    praca stacjonarna
    1922 dni
    Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta; Przyjmowanie oraz obsługa zleceń; Informowanie o świadczonych usługach; Aktualizacja danych w systemie; Koordynacja realizacji zleceń przez pracowników; Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami.
  • Specjalista ds. obsługi klienta

    Panek S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    1926 dni
    Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta; Przyjmowanie oraz obsługa zleceń; Informowanie o świadczonych usługach; Aktualizacja danych w systemie; Koordynacja realizacji zleceń przez pracowników; Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami.
  • Specjalista ds. reklamacji

    Panek S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    1930 dni
    Pełna obsługa procesu reklamacyjnego zgodnie z obowiązującymi standardami; Prowadzenie dokumentacji dotyczących reklamacji, weryfikacja danych i archiwizacja dokumentów; Przygotowywanie raportów, analiz i statystyk związanych z obsługą reklamacji; Bieżący kontakt z klientem w zakresie...
  • Specjalista ds. reklamacji

    Panek S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    1948 dni
    Pełna obsługa procesu reklamacyjnego zgodnie z obowiązującymi standardami; Prowadzenie dokumentacji dotyczących reklamacji, weryfikacja danych i archiwizacja dokumentów; Przygotowywanie raportów, analiz i statystyk związanych z obsługą reklamacji; Bieżący kontakt z klientem w zakresie...
  • Radca prawny / Aplikant (min. II roku) do Działu Prawnego

    Panek S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    1957 dni
    sporządzanie, opiniowanie i negocjowanie umów; przygotowywanie pism, opinii prawnych i memorandów; zastępstwo procesowe przed sądami i organami administracji; udzielanie bieżących porad prawnych pracownikom spółki;
  • Zastępca Inspektora Ochrony Danych Osobowych - RODO

    Panek S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    1993 dni
    Aktywny udział w tworzeniu i aktualizacji dokumentów i procedur; Wdrażanie nowych procesów i procedur; Kontrolowanie przestrzegania procedur i przestrzegania dokumentów; Okresowe szkolenia pracowników; Przygotowywanie materiałów informacyjnych do użytku wewnętrznego; Pomoc w realizacji...
  • Doradca Klienta Biznesowego

    Panek S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    2059 dni
    Aktywne pozyskiwanie nowych klientów i opieka nad obecnymi; Przygotowywanie i prezentacja ofert sprzedażowych; Utrzymywanie idealnych relacji biznesowych z klientami; Realizowanie celów sprzedażowych; Monitorowanie oraz analiza rynku; Raportowanie do zarządu;
  • Doradca Klienta Biznesowego

    Panek S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    2070 dni
    Aktywne pozyskiwanie nowych klientów i opieka nad obecnymi; Przygotowywanie i prezentacja ofert sprzedażowych; Utrzymywanie idealnych relacji biznesowych z klientami; Realizowanie celów sprzedażowych; Monitorowanie oraz analiza rynku; Raportowanie do zarządu;

PANEK S.A.

ul. GRÓJECKA 208

02-390 WARSZAWA