Najnowsze oferty pracy

  • Junior Card Dispute Specialist - German speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Are you passionate about problem-solving and providing excellent customer service? We're looking for a detail-oriented Junior Card Dispute Specialist to handle case investigations, customer communications, and collaborate with various internal teams. If you have a knack for translating...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Reklamacji

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: obsługa reklamacji klienta; przyjmowanie, rozpatrywanie i prowadzenie reklamacji z rynku oraz monitorowanie terminów ich realizacji; zamawianie materiałów i wyrobów w związku ze zgłoszeniem reklamacyjnym; ocena jakościowa i gospodarka wyrobami zwróconymi od...
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. reklamacji

Panek S.A.
Warszawa
praca stacjonarna
1964 dni temu

Ogłoszenie numer: 2606743, z dnia 2019-08-05

PANEK S.A - Sieć Wypożyczalni Samochodów

Jesteśmy jedną z największych firm w branży krótko jak i długoterminowego wynajmu samochodów osobowych, w tym również na minuty.

W związku z dynamicznym rozwojem Spółki poszukujemy osoby na stanowisko:

Specjalista ds. reklamacji

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Pełna obsługa procesu reklamacyjnego zgodnie z obowiązującymi standardami
  • Prowadzenie dokumentacji dotyczących reklamacji, weryfikacja danych i archiwizacja dokumentów
  • Przygotowywanie raportów, analiz i statystyk związanych z obsługą reklamacji
  • Bieżący kontakt z klientem w zakresie reklamacji
  • Współpraca z działami/ oddziałami firmy w zakresie rozpatrywanych reklamacji
  • Rozstrzyganie zasadności reklamacji klientów
  • Monitoring powodów reklamacji
  • Projektowanie i wdrażanie planów naprawczych oraz działań korygujących dla poszczególnych obszarów reklamacji
  • Optymalizowanie procedur i procesów dotyczących obszaru reklamacji

Wymagania

  • Wykształcenie min. średnie
  • Min. 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Doświadczenie w zakresie wycen i likwidacji szkód komunikacyjnych
  • Doświadczenie w zakresie współpracy z klientami
  • Dobra organizacja pracy, systematyczność i dokładność
  • Znajomość MS Excel w stopniu zaawansowanym
  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (w mowie i piśmie)
  • Umiejętność analitycznego myślenia, kreatywność, dokładność, terminowość, umiejętność

Oferujemy

  • Stabilną pracę w zaangażowanym i ambitnym zespole
  • Pracę w nowoczesnym biurze blisko Centrum
  • Możliwość wdrażania własnych pomysłów
  • Duże możliwości rozwoju zawodowego
  • Atrakcyjny pakiet benefitów pozapłacowych (opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie grupowe, zniżki pracownicze na przejazdy CarSharingiem)
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Junior Card Dispute Specialist - German speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Are you passionate about problem-solving and providing excellent customer service? We're looking for a detail-oriented Junior Card Dispute Specialist to handle case investigations, customer communications, and collaborate with various internal teams. If you have a knack for translating...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Reklamacji

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: obsługa reklamacji klienta; przyjmowanie, rozpatrywanie i prowadzenie reklamacji z rynku oraz monitorowanie terminów ich realizacji; zamawianie materiałów i wyrobów w związku ze zgłoszeniem reklamacyjnym; ocena jakościowa i gospodarka wyrobami zwróconymi od...